20 Reacties

24 dagen geleden

Ik denk jongen. Bij mn 2 meiden had ik nergens last van nu wel veel kwaaltjes vanaf begin. En ik heb het gedroomd. Toen ik over mn meiden droomde dat ze meisjes werden klopte het wel. Ben benieuwd. En jij dan?

24 dagen geleden

dit is mijn eerste zwangerschap, maar kijkend naar mn zus die 2 jongens heeft, zonder zwangerschaps kwaaltjes, en nu zwanger is van een meisje, met alleen maar kwaaltjes, vermoed ik een jongen te hebben. ik heb namelijk nergens last van, en voel me eigenlijk niet anders dan normaal.

24 dagen geleden

Wij hebben een zoontje van bijna 2 jaar. De zwangerschap van hem was zó anders dan deze zwangerschap tot nu toe. Dus ik denk een meisje 💗.

24 dagen geleden

Bij de eerste nergens last van gehad en dit is een meisje. Nu bij de tweede veel klachten ...... mijn gevoel zegt een jongen.

23 dagen geleden

Reactie op Jennifer1703

Ik denk jongen. Bij mn 2 meiden had ik nergens last van nu wel veel kwaaltj ...
Ik heb niet echt een bepaald gevoel wat het is, maar vriendin van mij denkt een jongen, zegt ze hele tijd dus ben benieuwd 🥹

23 dagen geleden

Denk een meid. Neig enorm naar zoet eten. Weinig klachten... had ik bij mn dochter ook

22 dagen geleden

voor de derde keer onwijs misselijk, moe en ellendig. Mijn gevoel zegt dat dit een derde meid gaat worden. Arme papa😂😂🥱🥱

22 dagen geleden

Ik heb sterk het gevoel dat het een meisje is. Vannacht over over haar gedroomd 😇

22 dagen geleden

Ik heb ergens sterk het vermoeden dat wij een tweeling krijgen 🫣 een jongen en een meisje …

22 dagen geleden

Mijn voorgevoel vanaf het begin zeg ik een meisje, omgeving die het al weten zegt jongen.

22 dagen geleden

Heel raar maar mijn gevoel zegt meisje . Maar we gaan het zien tegen die tijd, als het maar gezond is

22 dagen geleden

Ik had bij m’n dochter echt een heel sterk gevoel dat het meisje werd. Ik wist het eigenlijk gewoon al zeker. Nu dacht ik altijd dat ik een meisjes moeder ben dus heb altijd gezegd dat ik twee meiden krijg maar nu twijfel ik. Ik weet het oprecht niet dit keer ☺️

22 dagen geleden

Reactie op Fem 🦋

Ik heb ergens sterk het vermoeden dat wij een tweeling krijgen 🫣 een jonge ...
Waardoor denk je dat je een tweeling krijgt als ik mag vragen😊

22 dagen geleden

Reactie op Loemia

Waardoor denk je dat je een tweeling krijgt als ik mag vragen😊
Is vanuit mijzelf puur een gevoel. Ik zie op de 1 of andere manier constant spullen die te maken hebben met tweelingen. Nu andere het weten horen we het ook met regelmaat, straks wordt het een tweeling 🫣 Blijkbaar zou het aan de klachten niet te herleiden zijn. Vanwaar u vraag 😉

22 dagen geleden

Ik voel me totaal anders dan bij de eerste (een meisje) dus denk ik nu een jongetje

21 dagen geleden

'Wist' bij mijn eerste gelijk dat het een meisje was, wat uiteindelijk klopte. Mijn moeder beweerde bij hoog en laag een jongen. Bij deze vermoed ik sterk een jongen. Mijn moeder denkt nu een meisje dus dat bevestigt alleen maar dat mijn gevoel juist is 😂

21 dagen geleden

Ik gok een meisje. Ik heb neiging naar zoete dingen en ben de hele dag door misselijk. Ik kon het niet laten en de Ramzi theorie zegt ook meisje, alleen de Chinese kalender weer een jongen 🤣 dus ach we wachten af. Al is onze wens ook wel stiekem heel erg een meisje 🙈

21 dagen geleden

Mijn voorgevoel zegt echt jongen. Gebaseerd op niks verder

21 dagen geleden

Reactie op Fem 🦋

Is vanuit mijzelf puur een gevoel. Ik zie op de 1 of andere manier constant ...
Oh oke ik snap het. Ik dacht misschien heb je bepaalde klachten zoals extreme misselijkheid, had gelezen dat dit ook een symptoom kan zijn als je zwanger bent van tweeling. Alles is dan gewoon 2x erger.

20 dagen geleden

Reactie op Loemia

Oh oke ik snap het. Ik dacht misschien heb je bepaalde klachten zoals extre ...
Ik lees daar veel verschillende verhalen over. Ik heb er wel al bijna 2 cupmaten erbij 🫣 en ben snel duizelig. Bij de zwangerschappen van de meiden was ik misselijker dan nu (of iig heb het toen zo beleefd 😉). Nog 1.5 week en dan weten we het.