20 Reacties
één maand geleden
Ik denk jongen. Bij mn 2 meiden had ik nergens last van nu wel veel kwaaltjes vanaf begin. En ik heb het gedroomd. Toen ik over mn meiden droomde dat ze meisjes werden klopte het wel. Ben benieuwd. En jij dan?
één maand geleden
dit is mijn eerste zwangerschap, maar kijkend naar mn zus die 2 jongens heeft, zonder zwangerschaps kwaaltjes, en nu zwanger is van een meisje, met alleen maar kwaaltjes, vermoed ik een jongen te hebben. ik heb namelijk nergens last van, en voel me eigenlijk niet anders dan normaal.
één maand geleden
Wij hebben een zoontje van bijna 2 jaar. De zwangerschap van hem was zó anders dan deze zwangerschap tot nu toe. Dus ik denk een meisje 💗.
één maand geleden
voor de derde keer onwijs misselijk, moe en ellendig.
Mijn gevoel zegt dat dit een derde meid gaat worden.
Arme papa😂😂🥱🥱
één maand geleden
Ik heb ergens sterk het vermoeden dat wij een tweeling krijgen 🫣 een jongen en een meisje …
één maand geleden
Ik had bij m’n dochter echt een heel sterk gevoel dat het meisje werd. Ik wist het eigenlijk gewoon al zeker. Nu dacht ik altijd dat ik een meisjes moeder ben dus heb altijd gezegd dat ik twee meiden krijg maar nu twijfel ik.
Ik weet het oprecht niet dit keer ☺️
één maand geleden
Reactie op Loemia
Waardoor denk je dat je een tweeling krijgt als ik mag vragen😊
Is vanuit mijzelf puur een gevoel. Ik zie op de 1 of andere manier constant spullen die te maken hebben met tweelingen. Nu andere het weten horen we het ook met regelmaat, straks wordt het een tweeling 🫣
Blijkbaar zou het aan de klachten niet te herleiden zijn.
Vanwaar u vraag 😉
één maand geleden
'Wist' bij mijn eerste gelijk dat het een meisje was, wat uiteindelijk klopte. Mijn moeder beweerde bij hoog en laag een jongen.
Bij deze vermoed ik sterk een jongen. Mijn moeder denkt nu een meisje dus dat bevestigt alleen maar dat mijn gevoel juist is 😂
één maand geleden
Is vanuit mijzelf puur een gevoel. Ik zie op de 1 of andere manier constant ...
Oh oke ik snap het. Ik dacht misschien heb je bepaalde klachten zoals extreme misselijkheid, had gelezen dat dit ook een symptoom kan zijn als je zwanger bent van tweeling. Alles is dan gewoon 2x erger.
één maand geleden
Reactie op Loemia
Oh oke ik snap het. Ik dacht misschien heb je bepaalde klachten zoals extre ...
Ik lees daar veel verschillende verhalen over. Ik heb er wel al bijna 2 cupmaten erbij 🫣 en ben snel duizelig. Bij de zwangerschappen van de meiden was ik misselijker dan nu (of iig heb het toen zo beleefd 😉). Nog 1.5 week en dan weten we het.