1133 Reacties

één maand geleden

Reactie op MomLunaS

Hahahaha ik belde mn werkgever huilend op omdat iets niet lukte op werk. Ik ...
Ik betrap mezelf erop dat ik huil om het overlijden van mensen DIE NOG LEVEN!! En ze zijn ook niet ziek ofzo. 🫣

één maand geleden

Reactie op 🍼🍼🍼

Ik heb vooral last van het vroeg wakker zijn. Ik kon altijd tot 9.30 heerli ...
Jaaa hier ook😂😥

één maand geleden

Reactie op Sparklonn

Ik betrap mezelf erop dat ik huil om het overlijden van mensen DIE NOG LEVE ...
Ik zit op dit moment huilend een winnie de pooh film te kijken met mijn zoontje van 2,5.. 😂😂😂😂😂

één maand geleden

Zijn er ook dames die opvliegers hebben? Ik ben nu 4 week en 6 dagen zwanger volgens deze app en heb verder ook echt al wel last van alle standaard kwaaltjes

één maand geleden

Reactie op MomLunaS

Hahahaha ik belde mn werkgever huilend op omdat iets niet lukte op werk. Ik ...
Zo enorm herkenbaar hahaha! ik iriteer me ook aan alles. 😂

één maand geleden

Ik heb nog nergens last van alleen heel moe dat wel maar ik ben nu 5 weken zwanger 🤰 uitgerekend in 7 mei 2025 zijn der meer mensen die nog geen symptomen hebben

één maand geleden

Ik heb nog nergens last van alleen heel moe dat wel maar ik ben nu 5 weken ...
Ja hier alleen de eerste paar dagen rond nod. Morgen 5 weken, maar ook eigenlijk niets. Alleen wat gevoelige tepels. Lees bij veel mensen ook weinig klachten of toch weer minder wordend (kan me ook zo voorstellen dat mijn lichte misselijkheid rond nod ook echt van de spanning was). Hoort er denk ik ook gewoon bij 😊

één maand geleden

Reactie op babysparkles

Ja hier alleen de eerste paar dagen rond nod. Morgen 5 weken, maar ook eige ...
Jaa miss wel maar zo bang miskraam te krijgen

één maand geleden

Reactie op GemoedelijkeKaravaan139994

Zijn er ook dames die opvliegers hebben? Ik ben nu 4 week en 6 dagen zwang ...
Ja! En last van duizeligheid en vlekjes voor mn ogen. Weet dat ik een lage bloeddruk heb maar toch even gebeld net. Mag weer aan de zoute crackers/dropjes/soepjes😅

één maand geleden

Reactie op Rowena11

Ja! En last van duizeligheid en vlekjes voor mn ogen. Weet dat ik een lage ...
Ohh ben gelukkig niet de enige, ik lees steeds dat iedereen het koud heeft. 🙈Ik ben ook wat duizelig af en toe, en heb al 2 week last van zo'n trillent spiertje in mijn ooglid, misschien toch ook even bloeddruk laten controleren

één maand geleden

Ik ben 5 weken en 3 dagen en heb enorm last van stemmingswisselingen maar die had ik al 4 dagen voor menstruatie zo kwam ik erachter dat ik zwanger was. Verder zijn mijn borsten mega gevoelig, tepels veranderen, ben ontzettend moe en heb last van onrustige benen

één maand geleden

Jaa miss wel maar zo bang miskraam te krijgen
Ja hier ook hoor... al 4 gehad, dus nu mag het wel eens goed gaan haha! Maarja toen liepen mn testen af en nu op, dus we gaan er gewoon voor ♡

één maand geleden

Reactie op babysparkles

Ja hier ook hoor... al 4 gehad, dus nu mag het wel eens goed gaan haha! Maa ...
Gefeliciteerd!

één maand geleden

Hebben jullie soms ook een brandend gevoel in rug en buik?

één maand geleden

Reactie op Oreotje

Hebben jullie soms ook een brandend gevoel in rug en buik?
Vooral me buik niet normaal

één maand geleden

Hi dames! Ik ben 5+1, hebben jullie ook zo een last gehad van krampjes? Geen zware krampen meer een trekkerig gevoel. Ik ervaar dit zelf nu al 3 dagen. Let me know! ☺️

één maand geleden

Reactie op Marcellavansantvliet

Vooral me buik niet normaal
Ik heb hier sinds deze morgend veel last van. Trekt soms door naar mijn rug. Ziekenhuis zegt dat ik mij er niet teveel zorgen over moet maken maar is gemakkelijker gezegd dan gedaan 😅

één maand geleden

Reactie op LiefLevenmet3

Hi dames! Ik ben 5+1, hebben jullie ook zo een last gehad van krampjes? Gee ...
Ja zeker! Ik ervaar dit al sinds het hele begin. Ben nu 5+6. Voelt idd heel gek

één maand geleden

Met vlagen zo moe, vooral in de middag. Verder weinig klachten tot nu toe. Vorige zwangerschap in eerste trimester zúlke gevoelige borsten maar nu (nog) niet. Kan mij ook niet herinneren wanneer dat vorige keer precies kwam, denk dat het na week zes misschien nog komt.

één maand geleden

Zo moe, weet niet waar ik het zoeken moet. Hoe doen jullie dit op het werk?