1139 Reacties

één maand geleden

Enige kwaal die ik nu heb is vermoeidheid, en ja hoor ze zijn er weer net als mijn vorige zwangerschap ik ben ontzettend winderig en het ruikt niet naar 🌹😂 mijn vriend sliep niet meer bij mij in bed mijn gehele zwangerschap omdat ik hem vergaste 🤓 dus dit worden weer leuke maanden lekker het bed voor mezelf hahaha nee dat is natuurlijk een geintje.. maar jah ophouden gaat ook niet 🫠

één maand geleden

Hi allemaal! Ik ben nu 5/6 weken zwanger. Ik ben een beetje misselijk maar vooral zoooo moe. Ik moet nog 2 weken werken tot mn vakantie, maar dat voelt toch als een grote opgave met de geplande sociale activiteiten erbij😅

één maand geleden

Reactie op GemoedelijkeKaravaan139994

Ohh ben gelukkig niet de enige, ik lees steeds dat iedereen het koud heeft. ...
Dat spiertje is heel herkenbaar!

één maand geleden

Hebben jullie ook ineens weer krampjes? Week weg geweest en ze spelen weer op. 6 wk zwanger.

één maand geleden

Oke weet nie of dit bij de symptonen hoort maar hebben jullie ook van die bizzare dromen? Echt elke keer als ik slaap heb ik er 1 en dan bedoel ik letterlijk elke slaap dus avondslaap middagdutje etc elke dag. Nooit last van gehad maar nu poehhh

één maand geleden

Reactie op Flwr

Hi allemaal! Ik ben nu 5/6 weken zwanger. Ik ben een beetje misselijk maar ...
Ja ik ben echt gesloopt ik weet niet hoe jij werkt diepe respect voor jou want kan amper normaal het huishouden doen kan net aan afwas doen, bed opmaken en met moeite koken 😭😭😭😭😭

één maand geleden

Hoe is het met jullie energielevel? Nu bijna op 6 weken en werktijden echt moeten aanpassen naar ochtend- middag en niet meer in de avonden, ben dan heel moe en misselijk. In de ochtend gaat het juist prima. Tips nog qua eten? Afkeer voor warm eten hier, vooral vanwege de geur. Nu eet ik bijna alleen maar fruit, rauwe groente, yoghurt, melk en broodjes met aioli 😂 (de variant zonder rauw ei).

één maand geleden

Reactie op Sparklonn

Moeten jullie ook overal om huilen?
Omg jij ook? Echt om alles inderdaad. Net gehuild omdat mijn eten stinkt en daarna gekotst, collega weet ook meteen wat er aan de hand is 😂 aan de andere kant merk ik ook dat ik veel ongeduldiger ben en pittiger als het me niet zint. Wordt een temperamentvolle baby denk ik 🤣🌶️

één maand geleden

Reactie op Klavertje30

Hebben jullie ook ineens weer krampjes? Week weg geweest en ze spelen weer ...
Ik heb inderdaad ook last van krampen… maakt me beetje bang, maar heb geen bloedverlies

één maand geleden

Reactie op lis2405

Ik heb inderdaad ook last van krampen… maakt me beetje bang, maar heb geen ...
Heb ze ook hoor! Hoor dat ook best veel, dus is volgens mij heel normaal zolang het geen extreme heftige krampen zijn die lang aanhouden 😊

één maand geleden

Reactie op J_ve

Omg jij ook? Echt om alles inderdaad. Net gehuild omdat mijn eten stinkt en ...
Hahaha ik heb precies hetzelfde. Als ik ergens aan denk kan ik al janken😂

één maand geleden

Reactie op Sparklonn

Moeten jullie ook overal om huilen?
Hahaha vanmorgen kreeg ik mega traanogen omdat een hele schoolklas voorging de fiets terwijl ze haaientanden hadden, maar ze staken hun hand op😂

één maand geleden

Vanaf wanneer kregen jullie symptomen ?? Ik heb echt alleen maar last van lichte krampjes en vermoeidheid !

één maand geleden

Reactie op Roooomie

Oke weet nie of dit bij de symptonen hoort maar hebben jullie ook van die b ...
Komt heel veel voor idd.

één maand geleden

7+5 Ongelofelijk vermoeid, ook hele beroerde nachten. En ben de gehele dag frequent aan het braken. Tenzij ik blijf liggen, dan kan ik het binnenhouden ( niet altijd ). Op advies verloskundige gember capsules gaan gebruiken, lijken echter niet te werken voor mij. Dus morgen contact met de huisarts. Bij de 1e zwangerschap had ik dit niet zo hevig. Hoop dat het snel over is 😊. Hebben meerdere hier last van?

één maand geleden

Is het raar dat je opeens nergens meer last van hebt ??? Als je 5 weken en 2 dagen bent

één maand geleden

Is het raar dat je opeens nergens meer last van hebt ??? Als je 5 weken en ...
Ik heb hetzelfde! Maar lees het bij wel meer mensen.. dus hoort er vast bij (hoop ik)

één maand geleden

Is het raar dat je opeens nergens meer last van hebt ??? Als je 5 weken en ...
Heb het ook! Ben nu net 6 weken en heb nog nergens last van.

één maand geleden

Reactie op Klavertje30

Heb het ook! Ben nu net 6 weken en heb nog nergens last van.
Ik was moe en hoofdpijn veel maar is nu opeens weg de kat ligt wel sinds gister op me buik

één maand geleden

Ik was moe en hoofdpijn veel maar is nu opeens weg de kat ligt wel sinds gi ...
Het schijnt dat de kwalen komen en gaan. En zo probeer ik er ook aan te denken want vind het ook spannend door eerdere miskramen.