1139 Reacties

één maand geleden

Reactie op LegoLover

Misschien iets minder smakelijk, maar ik heb een vaginale geur waar je U te ...
Bij mij is het mn plas ik vind dat zo sterk en vies ruiken 😅

één maand geleden

Reactie op yvandenbree

Jeetje als ik al deze berichten lees vind ik het zo bizar, maar ik ben nu 6 ...
Hi, Ik ken het! Ik voel mij ook prima! Alleen soms inderdaad ook wat krampjes, en wat vermoeide benen! Maar verder nog niet echt veel klachten! Je bent niet de enige! 🥰

één maand geleden

Reactie op LiefLevenmet3

Hi dames! Ik ben 5+1, hebben jullie ook zo een last gehad van krampjes? Gee ...
Ja, heb ik inderdaad ook sinds gisteren. Soort menstruatiepijn maar dan anders! 🥰

één maand geleden

Ik heb ontzettend last van opvliegers! En voel al wat rommelen in m’n buik en lichte krampjes. Ook soms wat steken in m’n borsten. Hele andere symptomen dan bij mijn eerste zwangerschap.

één maand geleden

Ik ben alleen heel erg moe na hard dagje werken wel krampen onderbuik en af en toe misselijke 6+3 en last van me bh en me broeken nu. Iemand ook last van die me rustig wil houden Dat ik geen zorgen moet maken

één maand geleden

Reactie op Marcellavansantvliet

Ik ben alleen heel erg moe na hard dagje werken wel krampen onderbuik en af ...
Volgens mij zijn dit allemaal hele normale klachten. Waarom ben je er ongerust over?

één maand geleden

Poeeeh heb vandaag echt last van mijn buik en vermoeide benen. 6+1 kan me niet herinneren dat t bij de eerste zo vroeg al pijnlijk voelde in de buik. Echt een heel vol gevoel af en toe trekkerig. Deels ook darmen denk ik die onrustig zijn. Bah bah. Morgen hele dag feest voor de verjaardag van mijn man en zoontje (vieren we dit jaar samen) dus hele dag op de benen en niemand die iets weet dus blijven lachen hahahaha

één maand geleden

Reactie op JLG87

Poeeeh heb vandaag echt last van mijn buik en vermoeide benen. 6+1 kan me n ...
Hier 6wk en precies hetzelfde, zelfs eten krijg ik amper weg omdat ik me snel vol voel ☹️ Voel me ook ineens weer misselijk , was net een paar dagen weg🤣

één maand geleden

Sjagareinig, misselijk, mijn borsten doen zeer en ik heb krampjes in mijn onderbuik rug en lies, vandaag 4 weken🤍👶🏼

één maand geleden

Ik ben vandaag 5 weken en 3 dagen alleen me test gaf aan 1-2 en dinsdag 2-3 is dat slecht ?

één maand geleden

Ik ben vandaag 5 weken en 3 dagen alleen me test gaf aan 1-2 en dinsdag 2-3 ...
De test geeft de zwangerschap vanaf de bevruchting weer, want dan heb je pas hcg in je lichaam. De verloskundige, en alle zwangerschapsapps rekenen vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie, dus als je zo op die 5+3 bent gekomen, dan klopt dat :)

één maand geleden

Reactie op MomLunaS

De test geeft de zwangerschap vanaf de bevruchting weer, want dan heb je pa ...
Echt waar??? Me laatste menustrstie was 31 juli tot 5 augustus

één maand geleden

Hee ik heb sinds twee dagen last van benauwdheid na inspanning en het duur heel lang voor ik weer op adem ben en mijn borsten zijn ongelofelijk pijnlijk. Nu heb ik vandaag een vrij drukke middag gehad en heb veel auto gereden maar nu heb ik bij mijn schaambot vet veel pijn als ik mijn benen iptil en loop zouden dit mijn bekken kunnen zijn? Ik ben zes weken zwanger

één maand geleden

Echt waar??? Me laatste menustrstie was 31 juli tot 5 augustus
https://www.24baby.nl/zwanger/ben-ik-zwanger/uitgerekende-datum-berekenen/ hier kan je je uitgerekende datum berekenen

één maand geleden

Reactie op MomLunaS

https://www.24baby.nl/zwanger/ben-ik-zwanger/uitgerekende-datum-berekenen/ ...
Ja ik ben 5 weken en 3 dagen dus snap die 1-2 niet

één maand geleden

Ja ik ben 5 weken en 3 dagen dus snap die 1-2 niet
Zou het over 1 of 2 daagjes nog eens proberen maar dan met min. 3 uurtjes niets drinken (of in de ochtend gelijk. Dat maakt al groot verschil wellicht!

één maand geleden

Reactie op babysparkles

Zou het over 1 of 2 daagjes nog eens proberen maar dan met min. 3 uurtjes n ...
Ja ga ik doen heb nu wel nog symptomen dus denk dat het ergens nog wel goed zit pijn in onderug beetje krampjes metalen smaak in mond

één maand geleden

Ontzettend misselijk, buikkrampen, een wisseling van diarree en buikkrampen en heel moe. Volgens de apps ben ik nu 5+3.

één maand geleden

Niet kunnen slapen… wel in slaap vallen maar heel vroeg wakker.

één maand geleden

Reactie op mzmz

Niet kunnen slapen… wel in slaap vallen maar heel vroeg wakker.
Jepp ik voel je ik moet sws wakker worden voor het gebed maar wordt dan alsnog een uur eerder wakker want die dromen/nachtmerries niet te doen