1139 Reacties

茅茅n maand geleden

En ja hoor het spugen is ook alweer begonnen 馃ゲ.. hopelijk wordt het niet zo erg als bij mijn tweede 馃槱

茅茅n maand geleden

Pff 's nachts zo misselijk dat ik er een paar keer wakker van word.

茅茅n maand geleden

Reactie op mzmz

Wie heeft nog meer een wazige hoofdpijn? Kan ik mij ook van de vorige zwang ...
Ik ! Ik ben nu 5+5 vooral duizelig

茅茅n maand geleden

Nu 5+4 en krijg wel meer moeite met mn eten haha, maar niet misselijk of iets. Verder nog steeds heel weinig symptomen, behalve klein beetje mn borsten. Voelt toch heel onzeker.. zo bang dat het alweer misgaat

茅茅n maand geleden

Reactie op yvandenbree

Jeetje als ik al deze berichten lees vind ik het zo bizar, maar ik ben nu 6 ...
Ja zeker ik ben ook niet misselijk ik ben wel heel moe en duizelig en zere borsten maar verder niet misselijk ik ben nu 5+5

茅茅n maand geleden

Reactie op Queenie97

En ja hoor het spugen is ook alweer begonnen 馃ゲ.. hopelijk wordt het niet z ...
Hier ook. Was al een week zo misselijk en vanmorgen is het overgeven begonnen. Sterkte!

茅茅n maand geleden

Reactie op babysparkles

Nu 5+4 en krijg wel meer moeite met mn eten haha, maar niet misselijk of ie ...
Spannend h猫? Ik heb ook niet veel klachten behalve m鈥檔 borsten wat licht gevoelig (ook minder geworden dat wat dagen geleden). Verder moe, en niet zo veel zin in eten maar thanks it.

茅茅n maand geleden

Reactie op lhp

Hier ook. Was al een week zo misselijk en vanmorgen is het overgeven begonn ...
Vervelend is het he 馃槥. Jij ook sterkte!

茅茅n maand geleden

Ik ben nu rond de 7 weekjes. Elke dag misselijk, ontzettend moe, moooody, borsten al een cup gegroeid (auw!) en m'n buik is alsof ik 15 weken ver ben. Voel me in ieder geval wel echt heel zwanger 馃珷

茅茅n maand geleden

Ik heb last van diarree, herkent iemand dit ?

茅茅n maand geleden

Ik heb ineens een soort vage drukkende gevoel rond mijn buik en navel. Alsof mijn spieren daar strak staan? Ik ben 6+3. Heeft iemand anders dit ook, ik maak me zorgen omdat ik dit niet gelijk herken. Net paar steekjes met bewegen maar ik lig nu en het voelt nu trekkend/drukkend

茅茅n maand geleden

Reactie op Mrsr

Ik heb last van diarree, herkent iemand dit ?
Ja, helaas wel. Vooral in de ochtend heb ik er last van.

茅茅n maand geleden

Reactie op Emmy-

Ja, helaas wel. Vooral in de ochtend heb ik er last van.
Vreselijk 馃槄, ik heb normaal juist obstipatie maar nu opeens diarree en buikpijn 馃槄

茅茅n maand geleden

Reactie op EvB1993

Nu 5 weken maar jeetje wat ben ik moe! 馃ぃ馃檲 dit herken ik niet van de zwang ...
Hahahaha ik heb precies hetzelfde nu met 4+1馃ぃ

茅茅n maand geleden

Wie heb nog meer onzwijze rugpijn en enorm moe

茅茅n maand geleden

Wie heb nog meer onzwijze rugpijn en enorm moe
Ik ben vooral moe en misselijke en als lange dag hebt gehad op het werk hoofdpijn. Maar ik merk wel dat me haar sneller vet is weet niet dat nog meer meiden zijn met problemen haar vet is

茅茅n maand geleden

Reactie op Marcellavansantvliet

Ik ben vooral moe en misselijke en als lange dag hebt gehad op het werk hoo ...
Ja hier ook. Normaal wal wel een beetje, maar nu haast elke dag wassen..

茅茅n maand geleden

Hier heb ik al een tijdje af en toe wat druppels bloed verlies. Dan weer hele dag niks en dan weer hele dag door af en toe een druppel in de wc pot of een veeg bij het afvegen. Nu 6+3 en t is vorige week donderdag begonnen en vrijdag hele dag niks. Zaterdag einde middag weer wat. Gisteren in de loop van de dag weer en vandaag ook. Maar elke keer druppel of paar druppels. Vari毛rend van bruin tot rood. Geen krampen, pijn of stolsels. Vanmorgen voor geruststelling een test gedaan en die was gewoon positief. Bizar.. vk gebeld en die zei kan alle kanten op. 16 september afspraak dus tot die tijd afwachten en onzeker. Qua klachten alleen vol en trekkerig gevoel in de buik en erg moe (plus vaker plassen) verder nog niks maar kwam bij mijn zoontje ook pas vanaf week 7 a 8 volgens mij. Pffff

茅茅n maand geleden

Reactie op charlie88lilly

Spannend h猫? Ik heb ook niet veel klachten behalve m鈥檔 borsten wat licht ge ...
Hier het zelfde! Die borsten.. :( Zo spannend! Heb twee keer een ma gehad.

茅茅n maand geleden

Reactie op babysparkles

Nu 5+4 en krijg wel meer moeite met mn eten haha, maar niet misselijk of ie ...
Ik voel me precies zo. Zo spannend! Hopelijk voor ons beide deze keer wel een goede zwangerschap!