1139 Reacties

茅茅n maand geleden

Vandaag 6+2. Al sinds 6 dpo mega gevoelige borsten, ze zijn ook al heel erg gegroeid. Verder vooral erg moe. Misselijkheid heb ik nog weinig last van gehad maar merk dat het elke dag er iets meer aan komt. En heb geen zin meer in eten terwijl ik normaal altijd graag eet

茅茅n maand geleden

Reactie op L1sanne1993

Vandaag 6+2. Al sinds 6 dpo mega gevoelige borsten, ze zijn ook al heel erg ...
Dit heb ik ook en als ik eet word ik misselijk maar zodra ik stop heb ik honger馃珷

茅茅n maand geleden

Iemand al bandenpijn met 5+6

茅茅n maand geleden

Iemand al bandenpijn met 5+6
niet constant maar ik voel af en toe wel wat met 5+4

茅茅n maand geleden

Reactie op Peach_

niet constant maar ik voel af en toe wel wat met 5+4
Ik ook

茅茅n maand geleden

Iemand al bandenpijn met 5+6
Ik had het toevallig een paar dagen geleden met 6 weken, trekkend gevoel en soms kleine steekjes in mijn banden. Dit is mijn 2de kindje馃懚馃徎

茅茅n maand geleden

Reactie op Anne99!

Ik had het toevallig een paar dagen geleden met 6 weken, trekkend gevoel en ...
Had net 2 drupjes bloed echt heel klein

茅茅n maand geleden

Ik ben nu 6 weken en 2 dagen maar ik voel me echt beroerd, misselijk en enorm futloos en soort van zweverig gevoel in mn lichaam, hopelijk gaat dat snel voorbij

茅茅n maand geleden

Reactie op LiJan

Dit heb ik ook en als ik eet word ik misselijk maar zodra ik stop heb ik ho ...
Omg dit heb ik ook word er gek van 馃檭馃檭馃檭馃檭馃檭馃檭馃檭馃檭

茅茅n maand geleden

Reactie op LiJan

Dit heb ik ook en als ik eet word ik misselijk maar zodra ik stop heb ik ho ...
Haha jaa heel irritant he 馃槅

茅茅n maand geleden

Reactie op LiJan

Dit heb ik ook en als ik eet word ik misselijk maar zodra ik stop heb ik ho ...
Hahaha ja herkenbaar wel, met name in de ochtend

茅茅n maand geleden

Had net 2 drupjes bloed echt heel klein
Oh echt! Hopelijk blijft het goed gaan. Het kan ook een beetje contact bloed zijn. Sterkte!馃馃徎

茅茅n maand geleden

Omg deze hormonen heb net potje gejankt omdat ik een zak met julienne wortels had laten vallen 馃檭

茅茅n maand geleden

Iemand al bandenpijn met 5+6
Het lijkt er wel op. Maar kan het mezelf bijna niet voorstellen dat het nu al zo erg speelt. Ik kan bijna niet lopen van de pijn en het trekt door naar mijn rug en achterkant. Zo bang dat het misschien mis kan gaan..

茅茅n maand geleden

Reactie op Anne99!

Oh echt! Hopelijk blijft het goed gaan. Het kan ook een beetje contact bloe ...
Is al gestopt !

茅茅n maand geleden

Vandaag 6+2! Heel moe, zere borsten en misselijk. Sinds zaterdag ook wisselend wat bloedverlies. Wel bruinig/rozig en niet enorm veel of stolsels ofzo. Aankomende 2 weken kunnen niet snel genoeg voorbij gaan, vind die onzekerheid heeel lastig 馃槬

茅茅n maand geleden

Gisteren bij de dokter geweest om te kijken of mijn HCG-waarde mooi gestegen is. Dit is gelukkig het geval maar tijdens die controle bleek ik wel een te hoge bloeddruk te hebben. Mijn bloeddruk was 15/9. Nog iemand hier ervaring mee? Ik ben nu 5 weken.

茅茅n maand geleden

Heeft iemand last gehad van witte afscheiding? Ik ben momenteel 4+5 en heb veel afscheiding... Een beetje gestrest...

茅茅n maand geleden

Ik heb last van een moeizame stoelngang.. zijn er meerdere die dit hebben? Of tips hebben om dit op te lossen. Uiteraard drink ik genoeg water op een dag

茅茅n maand geleden

Reactie op BlijeDahlia526895

Heeft iemand last gehad van witte afscheiding? Ik ben momenteel 4+5 en heb ...
Ja dat heb ik ook, al had ik dat altijd wel. Nu is het ook wat geler soms. Schijt normaal te zijn.