Een prille zwangerschap is hartstikke spannend en roept vaak veel vragen op over kwaaltjes en symptomen.
Heb jij al ergens last van?
Een fijne zwangerschap gewenst 馃挆
Vandaag 6+2. Al sinds 6 dpo mega gevoelige borsten, ze zijn ook al heel erg gegroeid. Verder vooral erg moe. Misselijkheid heb ik nog weinig last van gehad maar merk dat het elke dag er iets meer aan komt. En heb geen zin meer in eten terwijl ik normaal altijd graag eet
Ik ben nu 6 weken en 2 dagen maar ik voel me echt beroerd, misselijk en enorm futloos en soort van zweverig gevoel in mn lichaam, hopelijk gaat dat snel voorbij
Het lijkt er wel op. Maar kan het mezelf bijna niet voorstellen dat het nu al zo erg speelt. Ik kan bijna niet lopen van de pijn en het trekt door naar mijn rug en achterkant. Zo bang dat het misschien mis kan gaan..
Vandaag 6+2! Heel moe, zere borsten en misselijk. Sinds zaterdag ook wisselend wat bloedverlies. Wel bruinig/rozig en niet enorm veel of stolsels ofzo. Aankomende 2 weken kunnen niet snel genoeg voorbij gaan, vind die onzekerheid heeel lastig 馃槬
Gisteren bij de dokter geweest om te kijken of mijn HCG-waarde mooi gestegen is. Dit is gelukkig het geval maar tijdens die controle bleek ik wel een te hoge bloeddruk te hebben. Mijn bloeddruk was 15/9. Nog iemand hier ervaring mee? Ik ben nu 5 weken.
Ik heb last van een moeizame stoelngang.. zijn er meerdere die dit hebben? Of tips hebben om dit op te lossen. Uiteraard drink ik genoeg water op een dag