1139 Reacties

één maand geleden

Reactie op BlijeDahlia526895

Heeft iemand last gehad van witte afscheiding? Ik ben momenteel 4+5 en heb ...
Ja! Dit is heel normaal , je lichaam maakt dit aan omdat je bevrucht bent 😊. Je afscheiding veranderd bijvoorbeeld ook in je cyclus. Zo is het transparant en vloeibaar als je vruchtbaar bent en taai en dik als je zwanger bent.

één maand geleden

Heeft iemand het ook heel koud …. Met bijna 6 weken

één maand geleden

Heeft iemand het ook heel koud …. Met bijna 6 weken
Ja ik! Maar komt misschien ook door het weer nu 😉

één maand geleden

Reactie op Bloempje1127

Ja ik! Maar komt misschien ook door het weer nu 😉
Lig met deken en trui 😂

één maand geleden

Heeft iemand het ook heel koud …. Met bijna 6 weken
Zit onder een dekentje verstopt op de bank 😂. Zal wel de weersverandering zijn denk ik 🤭

één maand geleden

Reactie op Queenie97

Zit onder een dekentje verstopt op de bank 😂. Zal wel de weersverandering ...
Hahaha ja hier ook, maar kom net uit 30 graden vakantie 🤣 wat een prutweer hier...

één maand geleden

Reactie op babysparkles

Hahaha ja hier ook, maar kom net uit 30 graden vakantie 🤣 wat een prutweer ...
Oh heerlijk! Dat is dan even schakelen hier 🌧️💨. Maar moet zeggen dat onder een dekentje liggen nu geen straf is 🤣😴

één maand geleden

Reactie op Anolia

Het lijkt er wel op. Maar kan het mezelf bijna niet voorstellen dat het nu ...
ik zou even contact opnemen met je vk. je hoort niet krom te lopen van de pijn dus zou het even laten controleren!

één maand geleden

Reactie op Lisette21

Vannacht mega realistisch gedroomd dat ik ongesteld was geworden 😭 werd ec ...
De meeste dromen zijn bedrog, maak je niet druk om wat je droomt❤️

één maand geleden

Ik merk zeker al veel dingen… moet huilen om niks, wordt chagrijnig van niks…. Ook zeer veel pijn aan de boobs, echt stekende pijn soms, ook wel regelmatig krampen in mijn onderbuik, voel me misselijk, geuren zijn x10. En die cravings… ik heb echt rare cravings zoals melk😂😂 maar goed ik vind het fijn dat ik merk dat er een wondertje in me groeit en vind het allemaal zeker de moeite waard ❤️

één maand geleden

Enige wat ik heb met 6 weken is moeheid enorm en rug pijn

één maand geleden

Ik ben nu 6w3d ik had eerst enorm veel pijn aan mijn borsten en tepels maar da T neemt nu heel erg af, is dat iets ergs of normaal? 🥺

één maand geleden

Enige wat ik heb met 6 weken is moeheid enorm en rug pijn
Herkenbaar. Ik ben nu 6+5 en heb eigenlijk weinig klachten. Idd einde dag erg moe. Soms wat zeurend gevoel in de rug en trekkend gevoel in onderbuik. Verder weinig eetlust. Maar nog niet misselijk

één maand geleden

Reactie op Roooomie

Ik ben nu 6w3d ik had eerst enorm veel pijn aan mijn borsten en tepels maar ...
Kan hoor.. bij mij verschilt het enorm per dag / dagen. Ben morgen 6 weken.

één maand geleden

Pff wat voel(de) ik me beroerd vanmorgen. Stond al heel naar op. Heel duizelig en vlekken voor mijn ogen. Bleef aanhouden, ook na een klein beetje eten en rust Daarnaast de standaard misselijkheid. Kreeg er uiteindelijk uitvalsverschijnselen bij in mijn handen en mijn hele gezicht ging tintelen. Zijn nog op vakantie in Kreta en vertrekken vanavond weer naar huis (als ik zo mijn fit to fly krijg van de dokter). Lig nu aan een infuus in het ziekenhuis hier. Gelukkig spreekt het personeel goed Engels en nemen ze mijn klachten serieus.

één maand geleden

Zoooo wat heb ik een slechte dag vandaag. Ik stond zo moe en verdrietig op, kan ook alleen maar huilen zonder reden. M’n dochter is vandaag 8 geworden dus familie komt vanavond langs en het voelt alsof ik overreden ben door een vrachtwagen. Ook mega misselijk. Niemand weet nog dat ik zwanger ben dus het wordt een poker-face opzetten vanavond… vandaag 5+1

één maand geleden

Mijn gespannen borsten zijn weg, misselijkheid weg, hoofdpijn weg. Morgen 5 weken en pas met 8,5 de eerste echo. Vind het maar spannend. Meer dames waarbij symptomen weg zijn?

één maand geleden

Reactie op mzmz

Mijn gespannen borsten zijn weg, misselijkheid weg, hoofdpijn weg. Morgen 5 ...
Ik had dit ook rond die periode, de klachten komen en gaan. Dat is heel normaal😊 nu ben ik 6+4 en heb ik nog meer last van mijn borsten dan ik toen had😅

één maand geleden

Reactie op Roooomie

Ik ben nu 6w3d ik had eerst enorm veel pijn aan mijn borsten en tepels maar ...
Heel normaal, je hcg schommelt elk moment🫶🏻

één maand geleden

Ik ben nu 6+4 maar merk nu écht de vermoeidheid. Dit is dag 2 dat ik tegen 11 uur amper mijn ogen kan open houden🙈 Gelukkig ben ik thuis en hoeven we nergens heen haha maar het slaat nu echt toe🫣