1143 Reacties

één maand geleden

Reactie op Anne99!

Ik ben nu 6+4 maar merk nu écht de vermoeidheid. Dit is dag 2 dat ik tegen ...
Zo hé, ik heb vandaag weinig klachten behalve vermoeidheid. Ik ben niet vooruit te branden 🤣 Genoeg te doen maar het enige wat ik nu wil is op de bank hangen 🥴🤭

één maand geleden

Reactie op Anne99!

Heel normaal, je hcg schommelt elk moment🫶🏻
Dat stelt me gerust 🥹💗

één maand geleden

Reactie op babysparkles

Kan hoor.. bij mij verschilt het enorm per dag / dagen. Ben morgen 6 weken. ...
Gelukkig maar 🥹💓

één maand geleden

Hey Dames, als het goed is nu 6 weken zwanger van mij 2de kindje:) tot nu toe voelt het allemaal nog best wel heel goed. Ik had echt het gevoel dat ik bij mijn eerste kindje, veel meer last had in de prille weken. Normaal voel ik mijn borsten ook echt maar nu nog niks.. ik kijk uit naar de eerste echo want dan word het allemaal wat echter 🥰

één maand geleden

Reactie op mzmz

Mijn gespannen borsten zijn weg, misselijkheid weg, hoofdpijn weg. Morgen 5 ...
Hier het zelfde. Nu vooral in de loop van de middag met vlagen gevoelige borsten en een "trekkend" gevoel in mijn onderbuik. Niet constant aanwezig ook.

één maand geleden

Reactie op Kimx1995

Vorige week gigantisch humeurig 2/3 dagen lang. Deze week gevoelige tepels, ...
Ik heb precies hetzelfde, maar ook alleen tijdens tandenpoetsen😂

één maand geleden

Ik heb vandaag ineens dat ik na alles wat ik eet moet overgeven, maar heb echt gigantische honger iemand tips? Ik eet alleen al crackers🫠

één maand geleden

Reactie op mzmz

Mijn gespannen borsten zijn weg, misselijkheid weg, hoofdpijn weg. Morgen 5 ...
Ja hier ook het geval. Maar begreep van anderen dat het enorm kan wisselen en je zo dagen geen kwaaltjes kunt ervaren.

één maand geleden

Ontzettend last van pijnlijke borsten, vermoeidheid en maagzuur! En ik voel van alles in m’n buik rammelen, ook sinds vandaag steken in mn voet.. Geen idee hoe lang ik zwanger ben, ergens tussen de 5-8 weken ivm onregelmatig ongesteld. Straks heb ik mn eerste echo en zie ik hoe ver ik ben!

één maand geleden

Reactie op LHBP

Ontzettend last van pijnlijke borsten, vermoeidheid en maagzuur! En ik voel ...
Oh wat spannend heel veel succes 🤞🏼💕

één maand geleden

Hebben jullie het ook zo ontzettend koud?🫣 Ik lig op de bank met een dik trainingspak, een dekentje en een warmte kussen op mijn voeten… maarrrr gaat ook op en af met de kou…

één maand geleden

Reactie op mzmz

Mijn gespannen borsten zijn weg, misselijkheid weg, hoofdpijn weg. Morgen 5 ...
Yup same! Voel ook niet veel meer. Tepels alleen nog licht gevoelig maar voor de rest voel ik geen symptomen meer. Woensdag een echo over precies een week. Dagen kruipppeeeenn voorbij!!

één maand geleden

Vandaag echt heel erg misselijk en moe.. 6.5 Hopelijk is het een goed teken! Toch voelt die misselijkheid écht niet tof 🤢

één maand geleden

Reactie op SamDWO

Hebben jullie het ook zo ontzettend koud?🫣 Ik lig op de bank met een dik ...
Jaaa ik ook

één maand geleden

Reactie op SamDWO

Hebben jullie het ook zo ontzettend koud?🫣 Ik lig op de bank met een dik ...
Jaaaaa brrrr en zo moee

één maand geleden

Jullie ook nog nergens last van helave moeheid met 6 weken

één maand geleden

Is emotioneel een vroeg symptoom?

één maand geleden

Gisteren eerste echo! Zeven weken nu! Vandaag echt hele middag en avond misselijk. Trek in alles en op het moment dat ik het wil nemen weer helemaal niet. Ben ook zo moeeeeee. En ook in mijn hoofd speelt van alles. Wil ik dit wel? Ja ik weet wel dat ik het wil (is de derde) maar dan toch twijfel gevoel echt hormonen. Bleh

één maand geleden

Reactie op LHBP

Ontzettend last van pijnlijke borsten, vermoeidheid en maagzuur! En ik voel ...
En alles goed?

één maand geleden

Reactie op Anolia

Het lijkt er wel op. Maar kan het mezelf bijna niet voorstellen dat het nu ...
Ik had dit ook! Ben nu zeven weken en is helemaal weg!