1148 Reacties

茅茅n maand geleden

Reactie op MeginR

Ik ben nu 6+6 en zo ontzettend moe en misselijk. Het is in de ochtend het h ...
Precies hetzelfde hier. Vandaag toch ervoor gekozen om thuis te werken, terwijl dit niet wordt geapprecieerd. Had ook rond de 5 minuten hele erge krampen. Hopelijk ga ik mij beter voelen.

茅茅n maand geleden

Heb der iemand al een echo gehad met 6 weken en 2 dagen
Ik ga zaterdag voor een echo, dan ben ik 6+5 weken

茅茅n maand geleden

Ik heb nu in me boven buik een soort van ja pijn maar is niet pijn van een steek 馃槀馃槀馃槄 en continu plas gevoel terwijl ik niet hoef

茅茅n maand geleden

Ik heb nu in me boven buik een soort van ja pijn maar is niet pijn van een ...
Dan zou ik voor de zekerheid je urine inleveren. Continu plasdrang kan een teken van blaasontsteking zijn, ook zonder pijn.

茅茅n maand geleden

Reactie op lotusje1990

Dan zou ik voor de zekerheid je urine inleveren. Continu plasdrang kan een ...
Is dat slecht voor de baby

茅茅n maand geleden

Is dat slecht voor de baby
Volgens mij niet, maar wel vervelend voor jou sowieso! Morgen even huisarts bellen en er wel bij zeggen dat je zwanger bent voor de zekerheid?

茅茅n maand geleden

Is dat slecht voor de baby
Door lopen met een blaasontsteking is voor jullie beide niet goed nee. Dus dat kan je dan maar beter even uitsluiten馃槉

茅茅n maand geleden

Reactie op lotusje1990

Door lopen met een blaasontsteking is voor jullie beide niet goed nee. Dus ...
Zal het morgen even vragen aan me verloskundige

茅茅n maand geleden

Reactie op Duifje2011

Ik ben op dit moment 7+3 verwacht ik. In de ochtend voel ik me echt super, ...
Oh hier hetzelfde maar dan ongeveer rond lunchtijd. Last van misselijkheid, opgezette buik, moe en 0 concentratie 馃槄

茅茅n maand geleden

Reactie op MeginR

Ik ben nu 6+6 en zo ontzettend moe en misselijk. Het is in de ochtend het h ...
Ik ook! Vreselijk he?

茅茅n maand geleden

Iemand al bloed verloren met 6/7 weken?

茅茅n maand geleden

Reactie op Lemmiee

Iemand al bloed verloren met 6/7 weken?
Alleen oud. Elke dag wel. Met ook wel zeurend gevoel in m鈥檔 buik en rug. Ben nu 6+3 Echt bruin

茅茅n maand geleden

Reactie op Lemmiee

Iemand al bloed verloren met 6/7 weken?
Ja vandaag een aantal keer licht bloedverlies met 6+1. Vind het doodeng doodeng..

茅茅n maand geleden

Reactie op Natas1995脳梅_

Ja vandaag een aantal keer licht bloedverlies met 6+1. Vind het doodeng doo ...
Ik voel zoo met je mee ben al uren aan t huilen. Het is bij ook idd niet veel maar de angst zit er goed in

茅茅n maand geleden

5+5 en idd misselijk rond lunchtijd tot uur of 16.00u dan in de avond weer wee茂g. Ben zoooo moe maar kan 鈥榮 nachts niet slapen. Alleen m鈥檔 borsten zijn ineens niet meer gevoelig. Vind dat altijd een beetje spannend, had dat met m鈥檔 ma ook.

茅茅n maand geleden

Reactie op Lemmiee

Iemand al bloed verloren met 6/7 weken?
Gisteravond roze afscheiding met spikkeltjes helder rood bloed. Weet niet zo goed wat ik ervan moet denken. Ben nu dwangmatig aan het checken de heletijd 馃ズ

茅茅n maand geleden

Eergisteren cb test 1-2 weken. Bij mijn vorige zwangerschap moest ik kolhalzen bij het tandenpoetsen. Dat kreeg ik nu weer, dus toen ging er wel een lampje branden!馃槄 Verder gerommel in mijn buik, maar dat was bij de vorige zwangerschap veel erger馃槉

茅茅n maand geleden

Reactie op Queenie97

Gisteravond roze afscheiding met spikkeltjes helder rood bloed. Weet niet z ...
Ik verlies al ruim 1.5 weken met tussenpozen wat bloed. Soms een druppel bij het plassen. Soms alleen een rode/roze/bruine veeg bij afvegen en Soms wat meer druppels ineens uit t niks. Ook af en toe dagen geen bloedverlies. Het is niet veel, het zijn geen stolsels en heb geen krampen. Ik weet niet wat ik er van moet denken :-( Maandag echo dus dan weten we meer. Duimen

茅茅n maand geleden

Ik ben nu 4+3 weken en ik blijf zo mega moe! Ik trek nachten van 8/9 uur en dan dut ik ook 1,5 uur. En dan nog steeds moe 馃槀. Verder soms misselijk en weinig eetlust. Als ik trek heb, is het in zoet of muntthee 馃槄(dit drink ik nooit?)

茅茅n maand geleden

Reactie op JLG87

Ik verlies al ruim 1.5 weken met tussenpozen wat bloed. Soms een druppel bi ...
Hier precies het zelfde ben vandaag 5+6 ik ook maandag echo lets pray 馃檹馃徑