1149 Reacties

één maand geleden

Reactie op Lemmiee

Iemand al bloed verloren met 6/7 weken?
Hier 5+6, woensdag echt een klein handje helder rood bloed verloren wat na 20 min weer stopte daarna alleen nog bij afvegen tot nu toe heel licht roze.. heb niet het idee is verloren te zijn qua vruchtje.. me testen lopen ineens ook weer donkerder op “ dus klein beetje hoop “ 😭 maar super onzeker dit hoor.. ik kijk ook dwangmatig steeds of durf niet te poepen want als ik het aanspan lijkt het ook wat meer te worden pff spannend dit 😕

één maand geleden

Ben er sinds gister achter. Had paar dagen ervoor al wel wat kleine dingen dat ik dacht zou het. Maar gisterochtend mega misselijk en ik herkende het gelijk. Getest en ja hoor. Vandaag hoofdpijn, misselijk en moeten kokhalzen van de poepluier van onze dochter😂 en dat laatste heb ik nooit. Ben wel wat gewend in de kinderopvang. Tis net alsof je hoofd het weet en dan ineens zijn alle symptomen volle bak

één maand geleden

Reactie op JLG87

Ik verlies al ruim 1.5 weken met tussenpozen wat bloed. Soms een druppel bi ...
Het is lastig om dan positief te blijven hè.. ik duim voor je mee dat je maandag een goede echo hebt 🍀

één maand geleden

Ik ben nu 6 weken zwanger. Ik heb met vlagen last van misselijkheid, moeheid en benauwd. Vooral dat laatste vind ik erg vervelend met mijn astma. Tips zijn welkom.

één maand geleden

Reactie op Asilahfelitcia

Hier precies het zelfde ben vandaag 5+6 ik ook maandag echo lets pray 🙏🏽
Duimen! Maandag ben ik 7+3

één maand geleden

Reactie op PientereOchtend762450

Ik heb al 2 weken last van zoveel krampen in me onderbuik, iemand die ook g ...
Heb hier ook last van!

één maand geleden

Reactie op NatuurlijkePaddestoel870339

Heb hier ook last van!
Ik net na het werken merk ik miss teveel gedaan

één maand geleden

Hier meeeeega moe en beetje slap / duizelig eind van de dag. Borsten zijn al mega gegroeid, ergste gevoeligheid is wel al weg. Ik lig nu as we speak ook weer op bed 😂 tot nu toe nog niet echt misselijk geweest. Kunnen er meer meiden ineens in de nacht niet slapen? Ik word om de haverklap wakker. Snap er niks van. Herken dit niet van mijn andere zwangerschappen… Liefs

één maand geleden

Reactie op PientereOchtend762450

Ik heb al 2 weken last van zoveel krampen in me onderbuik, iemand die ook g ...
Ik ook! En onderrug 🙃 kruik helpt hier wel aardig :) blij dat de herfst is begonnen 😂

één maand geleden

Reactie op Piennnnnnn

Hier meeeeega moe en beetje slap / duizelig eind van de dag. Borsten zijn a ...
Neee wel dat ik elke keer om 8 uur wakker ben klaar wakker

één maand geleden

Reactie op Piennnnnnn

Hier meeeeega moe en beetje slap / duizelig eind van de dag. Borsten zijn a ...
Ik ben normaal een héél goede slaper maar nu ben ik soms 's nachts klaarwakker.

één maand geleden

Reactie op Piennnnnnn

Hier meeeeega moe en beetje slap / duizelig eind van de dag. Borsten zijn a ...
Ik voel jeeeeeee vooral die borsten mijn god zeg hallo Maar ik heb ook sinds ik 5 weken ben last van slecht slapen elke keer wakker, moeilijk in slaap komen, dromen & nachtmerries dus ben gesloopt 🙃

één maand geleden

voel ik me een slappe dwijl … en dan ineens actief en stort ik daarna weer in.

één maand geleden

Heel veel speeksel, duizelig aan het eind van de dag en kortademig. En pas 4 weken, dus het kan nog wat worden🤣

één maand geleden

Ik probeer alles wat nog lukt nu te doen,want ik weet dat het heel snel erger wordt.

één maand geleden

Reactie op Piennnnnnn

Hier meeeeega moe en beetje slap / duizelig eind van de dag. Borsten zijn a ...
Ik heb precies hetzelfde! Ik lig ook al op bed en kom wel makkelijk in slaap. Maar ik word elke nacht tussen 2 en 4 wakker. De eerste keren dacht ik dat het ochtend was maar nu weet ik inmiddels dat het nog nacht kan zijn. Afgelopen nacht om half3 ook even op mijn mobiel zitten vervelen.

één maand geleden

Ik had nooit verwacht dat ik dit zou zeggen maar ik ben zo blij dat ik sinds vanmiddag weer aan het spugen ben en mega misselijk 😩.. had even na gisteravond een beetje hoop verloren. Nog steeds wel krampen maar kan het iets meer relativeren 🥺

één maand geleden

Reactie op IristenHavert

Ik heb precies hetzelfde! Ik lig ook al op bed en kom wel makkelijk in slaa ...
Ik heb precies dit! Zo fijn die herkenning. Hoe komt het toch? Ik wil gewoon doorslapen tot 7🤣

één maand geleden

Reactie op PientereOchtend762450

Ik heb al 2 weken last van zoveel krampen in me onderbuik, iemand die ook g ...
Jaaa hier hetzelfde verhaal... lig te creperen van de pijn. Elke nacht tussen 2 en 3. Ik durf nu ook niet te slapen omdat ik bang ben voor die pijn weer. Het zweet breekt me uit dan en ik word een partij misselijk van de pijn 😣

één maand geleden

Reactie op IristenHavert

Ik heb precies hetzelfde! Ik lig ook al op bed en kom wel makkelijk in slaa ...
Heel herkenbaar 🥴 Ik las dat het door de progesteron toename kan komen. Het is voor een goed doel zullen we maar zeggen