1150 Reacties

één maand geleden

Vooral buikpijn.... zo'n aanval wat lijkt op menstruatiekramp en dan trekt het door naar m'n bovenbenen. Heel vervelend. Verder was ik vanochtend een beetje misselijk omdat ik honger had en dat gevoel (honger) heb ik nu veel sneller.

één maand geleden

Reactie op Duifje2011

Heeft iemand nog meer last van jeukende en pijnlijke tepels? Bestaat hier ...
Je zou er tepel crème op kunnen smeren wie weet helpt het m

één maand geleden

Ik heb al twee kinderen en vandaag hebben ze besloten om lekker tegendraads te zijn en dus continu precies het tegenovergestelde te doen van wat ik ze vraag. En ze hebben continu ruzie. Af en toe heb je zo'n dag en dat is dan best pittig, maar dat ik er nu bijna om kan janken heeft misschien toch iets met hormonen te maken😂

één maand geleden

Reactie op Mamavanmini

Zo'n last van m'n rug en aanhechtingen van m'n heupen 😔
En vandaag de hele dag ook nog (mes)steken bovenin m'n buik bij m'n ribben zeg maar

één maand geleden

Heeft iemand last van kortademigheid ?? Het voelt alsof ik bij elke kleine beweging geen adem kan halen en adem op zo een moment heeeel raar… ik raak gewoon buitenadem van alles.

één maand geleden

Reactie op Mrsr

Heeft iemand last van kortademigheid ?? Het voelt alsof ik bij elke kleine ...
Ik ook enorm!!

één maand geleden

Hoi allemaal Vanavond een echo gehad en slecht nieuws. Een miskraam. Deze is recent gestart. Over 2 weken heb ik een controle om te zien of alles weg is. Ik ben inmiddels de vrucht ook verloren en dat was vrij heftig om te zien. Ik ga de groep verlaten

één maand geleden

Reactie op JLG87

Hoi allemaal Vanavond een echo gehad en slecht nieuws. Een miskraam. Deze i ...
Verschrikkelijk...wat verdrietig.. heel erg veel sterkte toegewenst

één maand geleden

Reactie op JLG87

Hoi allemaal Vanavond een echo gehad en slecht nieuws. Een miskraam. Deze i ...
Heel veel sterkte😔🤍

één maand geleden

Ik zit nu ongeveer tegen 6 weekjes aan. Buiten om het misselijk en moe zijn, heb ik ook een sterker reuk vermogen. Ik werk als manager bij de mac en kan die lucht echt niet meer hebben😅 gelukkig heb ik een weekje vakantie en hoef ik daar even niet aan te denken. Het steeds warm en koud hebben is ook wel een hele ervaring. Verder is dit mn eerste zwangerschap, alles is heel spannend

één maand geleden

Reactie op JLG87

Hoi allemaal Vanavond een echo gehad en slecht nieuws. Een miskraam. Deze i ...
Heel veel sterkte ❤️❤️❤️

één maand geleden

Reactie op Mrsr

Heeft iemand last van kortademigheid ?? Het voelt alsof ik bij elke kleine ...
Hier ook last van!

één maand geleden

Reactie op Faatje84

Goeie morgeb ladies, ik ben vandaag 6 weken. Ik voel me zo rot. Misselijk v ...
Hoi Faatje, ik kom ook uit 84 en ben nu 7 weken zwanger. Heb al een dochter en stiefdochter van 12 en ook ik heb de 19e mn eerste echo! Leuk!

één maand geleden

Reactie op SandraE1984

Hoi Faatje, ik kom ook uit 84 en ben nu 7 weken zwanger. Heb al een dochter ...
Hey hey spannend. Ik heb zelf 2 kids meid van 20jr😬 en zoontje van 12 jaar. Ik vind t zo spannend 19 sept

één maand geleden

Hoi allemaal! Ik ben op het moment bijna 5 weken zwanger maar ik voel juist helemaal niks… geen symptomen of kwaaltjes. Precies een jaar geleden een miskraam gehad waarbij ik juist van alles voelde. Het niks voelen nu maakt me onrustig… iemand ervaringen met het hebben van geen kwaaltjes/voelen van symptomen? 🫶🏽

één maand geleden

Reactie op Mommy Fleur

Hoi allemaal! Ik ben op het moment bijna 5 weken zwanger maar ik voel juis ...
Yep ik had gisteren EINDELIJK een symptoom, misselijk met avond eten en de hele dag pijnlijke tepels bij koud hebben. Daarvoor niets. Nu 5+6

één maand geleden

Reactie op Mommy Fleur

Hoi allemaal! Ik ben op het moment bijna 5 weken zwanger maar ik voel juis ...
Ik heb het juist andersom🤣. Ik word heel angstig van al die kwalen. Bij mijn eerste zwangerschap had ik niks tot ver in het derde trimester (last van ribben), bij tweede zwangerschap (miskraam begin dit jaar) vond ik alleen wat geurtjes vies en deze keer heb ik van van ALLES last en word ik juist bang omdat ik denk “oh shit mijn lichaam kan het totaal niet aan en stoot het af straks”😭

één maand geleden

Reactie op mzmz

Yep ik had gisteren EINDELIJK een symptoom, misselijk met avond eten en de ...
Yes! Het is niet leuk om misselijk te zijn of om pijnlijke tepels te hebben natuurlijk maar ik begrijp je opluchting 😅 ergens een signaal ofzo…? hopelijk is het te doen voor je! 🫶🏽

één maand geleden

Reactie op himan

Ik heb het juist andersom🤣. Ik word heel angstig van al die kwalen. Bij mi ...
Snap ik ook wel weer!! Ik Moet ergens ook heel dankbaar zijn dat ik geen kwalen heb denk ik 😳 ik hoor je angst… vergeet niet dat je lichaam weet wat ze doet en moet doen 🥰 ik hoop dat de kwaaltjes snel afnemen voor je zodat je meer kunt genieten 🫶🏽

één maand geleden

misselijk misselijk misselijk doodmoe en het steeds stervenskoud hebben. Verder gaat het goed hoor😂😂