18 Reacties

20 dagen geleden

Jeetje wat heftig! Was dit na de echo of voor de echo? Als dit voor de echo was dan zou ik op de vk hun woorden af gaan

20 dagen geleden

Hee, het lijkt wel op een miskraam... gek dat ze wel nog de zwangerschap zien zitten. Zou vragen of je over een paar dagen terug kan komen voor een echo

20 dagen geleden

Als dit na de echo was zou ik per direct bellen!

20 dagen geleden

Jeetje, schrok er van. Misschien even bij vermelden dat er en heftige foto bij zit. Ik zou het niet weten, ik vind het er in iedergeval heftig uit zien. Als ze op de echo nog een zwangerschap zien dan zou ik daar van uit gaan.

20 dagen geleden

Reactie op SHBX

Jeetje, schrok er van. Misschien even bij vermelden dat er en heftige foto ...
Tenzij dit na de echo was uiteraard . Dan meteen bellen

20 dagen geleden

Hoe ver ben je? Dit kan ook gewoon een stolsel zijn.

20 dagen geleden

Reactie op Zwanger Van Nummer 3

Jeetje wat heftig! Was dit na de echo of voor de echo? Als dit voor de ech ...
Dit was een voor de echo. Maar ze zien een volledige zwangerschap nog zitten. Volgende week weer een echo om te kijken of het groeit.

20 dagen geleden

Reactie op Smy90.

Hoe ver ben je? Dit kan ook gewoon een stolsel zijn.
Ja dat weet ik dus niet precies omdat wij er niet bewust mee bezig waren. Heb jij vaker deze stolsels gezien zonder dat het miskraam is? Sorry ik heb dit bij mijn beide zwangerschappen nooit gehad ook nooit bloed verlies gehad

20 dagen geleden

Reactie op JolandaVdS

Dit was een voor de echo. Maar ze zien een volledige zwangerschap nog zitte ...
Hoop zo voor je dat er niks mis is.🙏 Vandaag hier bloeding en ze denken dat het ook mis is bij mij Maandag word ik gebeld voor controle echo of alles weg is.. Maar heb niet zulke stolsels ook geen pijn alleen bloedverlies

20 dagen geleden

Reactie op JolandaVdS

Dit was een voor de echo. Maar ze zien een volledige zwangerschap nog zitte ...
Dat lijkt me schrikken. Ik vind het wel lijken op een miskraam, maar ik ben geen verloskundige... Heb je het tussen je vingers gevoeld? Als het stevig voelde was het iets van weefsel en anders een bloedklont. En zou het niet kunnen zijn dat het eigenlijk een tweeling was?

20 dagen geleden

Reactie op Zwanger Van Nummer 3

Hoop zo voor je dat er niks mis is.🙏 Vandaag hier bloeding en ze denken d ...
Hoe lang ben jij zwanger? Alleen een bloeding komt vaker voor toch in begin? Blijf je bloeden of is het even? Ik hoop dat je goed nieuws krijgt en het geen miskraam is. Ik mag volgende week woensdag weer komen. Ik heb nu wel steeds bruine afscheiding plakkerig Ja aan tweeling zat ik ook te denken. Wachten duurt lang.

20 dagen geleden

Reactie op MenF23

Dat lijkt me schrikken. Ik vind het wel lijken op een miskraam, maar ik be ...
Ja ik vond het wel stevig aan voelen. Ik mag woensdag terug voor nieuwe echo. Maar voor nu zeiden ze dat mijn baarmoeder er goed uitzag en ze een zakje met kindje erin zagen dus als hij van niks wist hij nu zou zeggen dat ik gewoon vroeg in mijn zwangerschap zit. Maar ze weten niet of het voldoende groeit omdat ik niet weet wanneer ik zwanger ben geworden.

20 dagen geleden

Reactie op JolandaVdS

Hoe lang ben jij zwanger? Alleen een bloeding komt vaker voor toch in begi ...
Ben 6+5 ongeveer. Geen idee bij me andere 2 niet gehad.. Hele dag helder rood bloed al maar geen stolsels of pijn ect .. Hoop ik ook🙏 wachten duurt inderdaad echt enorm lang Hoop voor jou ook het beste 🙏

20 dagen geleden

Oeh wat naar.. ik weet niet of je ‘het’ nog hebt, maar ik heb weleens gelezen dat je stolsels in een glas water kan doen en je dan het e.e.a. kan zien. Als het weefsel is, wordt het namelijk een beetje wittig. Veel sterkte en geluk!

19 dagen geleden

Reactie op Zwanger Van Nummer 3

Ben 6+5 ongeveer. Geen idee bij me andere 2 niet gehad.. Hele dag helder r ...
Ik had dat ook nu opeens rood bloed en bij mij zit het er ook nog, dus het kan wel en hoeft niet altijd wat te zeggen ❤️❤️ zal aan je denken, hoop dat je snel langs mag. Ik zal woensdag nog even laten weten hoe het is gegaan

19 dagen geleden

Ik heb dit gehad toen ik niet zwanger was. Ik vroeg toen aan de gynaecoloog of het een miskraam geweest kan zijn en hij gaf aan dat veel mensen het denken omdat het er zo uit ziet maar bij mij was het samen geklotterd bloed. Als ik het uit elkaar trok voelde het als karton uit elkaar trekken. Hopelijk is dit bij jou ook “gewoon” bloed en zit het vruchtje er nog! 🍀

14 dagen geleden

Ik wil jullie even bedanken om met mij mee gedacht te hebben. Er zat inderdaad nog een goeie zwangerschap. Helaas vandaag gezien dat het hartje niet klopt. Ze zien ook dat het er twee waren. Helaas is er 1 blijven zitten en word ik nu doorgestuurd ❤️ wens jullie alle liefde en geluk

14 dagen geleden

Reactie op JolandaVdS

Ik wil jullie even bedanken om met mij mee gedacht te hebben. Er zat inder ...
Oh Jolanda wat vreselijk verdrietig… een hele dikke digitale knuffel en heel veel liefs 🫂❤️