5 Reacties

17 dagen geleden

Inderdaad geen tonijn helaas. Je hebt ook vega tonijn, misschien zou je die eens kunnen proberen en er zelf een salade van kunnen maken. Ten minste ik neem aan dat die wel mag (ik ken de ingredi毛nten niet). Geen idee of het te eten is haha

17 dagen geleden

Of, wel een andere smaak maar toch, zalmsalade maken van zalm uit blik? Kan ook heel lekker zijn en heb je meteen een portie vette vis weggetikt.

17 dagen geleden

Keertje tonijn is geen ramp. Gaat om dioxines en zware metalen in de vis(en die zitten in alle vis). Schadelijk in hele hoge concentratie. Die krijg je dus niet van 1 bagel met tonijnsalade. https://www.zwangerenportaal.nl/tonijn-eten-tijdens-de-zwangerschap

17 dagen geleden

Van Johma heb je bij de vega afdeling (in ieder geval bij de AH) een tonijnsalade staan. Die is erg lekker vind ik. Komt daadwerkelijk in de buurt van echte tonijnsalade. Zou ik zeker eens proberen!

17 dagen geleden

Een keertje kan echt wel, maar je kan r ook een tuna melt van maken, dan bak je m in de pan 馃槏 ik heb laatst gewoon een bakje tonijn in m鈥檔 spaghetti bolognese gedaan. Weet ook niet of dat zo goed is