375 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op KimberlyR91

Net ook getest met die test early licht positief en normale nog heen streep ...
Oh dan heb ik ook geen idee! Laten we hopen dat je een latere innesteling hebt gehad en je streepje oploopt 🍀. Als je echt twijfelt oid dan kan je je verloskundige wel bellen? Ik zie soms dat sommige nog eerder dan 7/8 weken een echo hebben. Weet niet of dat enige twijfel wegneemt. Volgens mij doen ze dat wel echt vanaf 6 weken dacht ik

2 maanden geleden

Reactie op Queenie97

Oh dan heb ik ook geen idee! Laten we hopen dat je een latere innesteling h ...
Ja misschien wel maar ze doen bij mij vk niet eerder als 7 weken maar vind raar dat niet op loopt vraag me af hoe ver ik überhaupt ben namelijk want cb die slaat gewoon positief uit namelijk

2 maanden geleden

Reactie op KimberlyR91

Ja misschien wel maar ze doen bij mij vk niet eerder als 7 weken maar vind ...
Vanaf wanneer test je positief nu? Ik heb ook die early @ home gebruikt, maar na een week zag je wel een oploop

2 maanden geleden

Reactie op jongdejuul

Vanaf wanneer test je positief nu? Ik heb ook die early @ home gebruikt, ma ...
Weet weet niet precies me cyclus was onregelmatige namelijk

2 maanden geleden

Reactie op KimberlyR91

Weet weet niet precies me cyclus was onregelmatige namelijk
Maar bedoel wanneer testte je voor het eerst positief? Hoelang is dat geleden vergeleken met de laatste test die je gedaan hebt

2 maanden geleden

Reactie op jongdejuul

Maar bedoel wanneer testte je voor het eerst positief? Hoelang is dat geled ...
Maandag testen ik voor eerste met cb positief en gisteren de laatste

2 maanden geleden

Kan iemand mij even geruststellen (of niet)? Ik ging net naar de wc en had beetje last van obstipatie. Dus heb wel lang op de wc gezeten en geperst (sorry voor te veel informatie maar het is wel nodig voor het verhaal). En toen ik op stond viel er een klein drupje donkerrood bloed op de grond. In de wc zag ik verder geen bloed. Moet ik me zorgen maken of komt dit door het vele persen? Buik voel ik nu wel een beetje. Ik ben nu 4+3 weken.

2 maanden geleden

Reactie op IristenHavert

Kan iemand mij even geruststellen (of niet)? Ik ging net naar de wc en had ...
Kan daar wel door zijn hoor, je krijgt wat meer doorbloeding ook! Even in de gaten houden de komende dagen. Blijft het, kun je altijd vk bellen. Maar wellicht niets bijzonders 😉

2 maanden geleden

Reactie op Tesvdb

Ik mag aankomende dinsdag met 6+5 en hoe dichterbij dinsdag komt, hoe zenuw ...
Herkenbaar! Ik heb woensdag de afspraak met 7+2 en begin nu toch ook wel zenuwachtig te worden. Hopelijk is alles goed 🙏🏽

2 maanden geleden

Jaaa vind het ook zo spannend! 3 oktober eerste echo. Dan 7+4 weken

2 maanden geleden

Net onze 1e echo gehad. Sterk kloppend hartje gezien en zag er allemaal goed uit. 7+6 🥰

2 maanden geleden

Morgen eerste echo, spannend!! 🫣

2 maanden geleden

Pfoeh, gister een positieve test op (ik denk) 13 a 14 dpo. Vandaag gebeld en 15 oktober de eerste echo. Kan niet wachten! Meer mensen die nog zo lang moeten wachten?

2 maanden geleden

Ik liep in het ziekenhuis, daar vanmorgen de echo gehad. Mocht mij aanmelden bij de verloskundige, en daar mag ik volgende week langskomen voor een echo 🥰 Ook kom ik onder controle van de gynaecoloog, maar dat zal in een ander ziekenhuis zijn. Wat dicht bij huis :)

2 maanden geleden

Reactie op Joortje

Pfoeh, gister een positieve test op (ik denk) 13 a 14 dpo. Vandaag gebeld e ...
Ik ook pas 7 oktober maar ben dan (zelf uitgeteld) 8+1 dus is wel normaal 😅

2 maanden geleden

Mijn eerste echo staat 17 oktober gepland. Morgen 4 weken zwanger. Ben zo zenuwachtig, en hoop zo dat alles goed gaat. 🍀✨️

2 maanden geleden

Reactie op Joortje

Ik 17 oktober de eerste echo! 🍀

2 maanden geleden

Mijn eerste echo 9oktober. Ik ben dan 8 weken. Wachten duurt altijd lang 😫

2 maanden geleden

Reactie op Joortje

Ja ik kan ook pas 14 okt terecht.. Weet wel al dat ik een weekje zwanger ben maar het kwam zo uit ivm onze vakantie. Dus moet nog even geduld hebben 🥹

2 maanden geleden

Ik heb donderdag mijn eerste echo, ben zo nerveus. Denk er de hele dag aan.