375 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op Patricia de raaf
Gelukkig was alles goed.
Nu over 10 dagen weer komen:
Wat fijn om te horen! Wat was bij jou licht bloedverlies? Ik heb namelijk nu ook bloedverlies en het lijkt redelijk wat. Heb as. dinsdag een vervroegde echo met 6+1 weken
2 maanden geleden
Hier 9 oktober eerste echo! Lijkt nog zo ver weg. Ik ben heel onzeker... maar ik denk dat dit de hele zwangerschap zo blijft tot mijn kindje veilig op de wereld is.
2 maanden geleden
Reactie op MelissaMonique
Wat fijn om te horen! Wat was bij jou licht bloedverlies? Ik heb namelijk n ...
Begon met wat licht rood bloed bij het afvegen en daarna paar dagen bruine afscheiding.
2 maanden geleden
Reactie op Patricia de raaf
Begon met wat licht rood bloed bij het afvegen en daarna paar dagen bruine ...
Ah. Helaas was dat bij mij niet het geval en stroomt er momenteel al ongeveer 8 uur lang bloed uit. Sowieso dus miskraam 😔
2 maanden geleden
Wij hebben gister een echo gehad bij 4+0 ivm enorm veel pijn aan een kant onderin de buik. We wisten van tevoren dat je dan nog niks kunt zien behalve verdikt slijmvlies en potentieel een heeeeeel klein vochtzakje. Dit was dan ook precies wat we zagen. Er was ons van tevoren verteld dat het meer was om uit te sluiten dat er ergens anders iets aant ontwikkelen was dan dat het echt was om al iets te zien in de baarmoeder. Ondanks dat het een Bbz niet 100% uitsluit is de kans wel een stuk kleiner geworden omdat er gewoon ontwikkeling in de baarmoeder zit :)
2 maanden geleden
Reactie op MelissaMonique
Ah. Helaas was dat bij mij niet het geval en stroomt er momenteel al ongeve ...
Ah wat ontzettend balen!
Heel erg veel sterkte ❤️
2 maanden geleden
Ik heb 4 oktober de eerste echo. Ben heel zenuwachtig. Mijn testen zijn vanaf het begin al licht en blijven licht (bij nu 5.4). Daarom bang dat het niet goed is. Heb wel kwaaltjes, geen bloedverlies of krampen, maar dat hoeft net zo weinig te zeggen als lichte testen natuurlijk. Ik had de mazzel mijn vorige zwangerschap er pas bij 7+ weken achter te zijn gekomen, dus hoefde toen niet op een echo te wachten (en had toen wel gelijk een donker streepje). Dus het worden en erg lange 2 weken..
2 maanden geleden
Reactie op Stumpy34
Ik heb 4 oktober de eerste echo. Ben heel zenuwachtig. Mijn testen zijn van ...
Is bij mij niet goed gegaan geen oplopende testen bij mij is dat bij 5w 3 dagen uitgelopen op miskraam.
Hoop bij jou goes afloopt
2 maanden geleden
Reactie op baby12123
Ik had afgelopen 27 augustus een positieve test, en we mogen maandag eindel ...
Aller eerst gefeliciteerd en daarnaast 7 plus paar dagen kunnen zal een hoop zien ik had hem afgelopen donderdag en was toen 7+1 heb een heel mooi kloppend hartje gezien en de grote van de kleine was volgens termijn , dus ik zou zeggen succes maandag, gaat helemaal goed komen😊
2 maanden geleden
Reactie op Lau_1992
Ik heb 9 oktober de eerste echo en ben zo nerveus. Het duurt me gewoon te l ...
Ik ook 9 oktober! Duurt veel te lang. Ik voel me ook zo futloos. Hele middag op de bank geslapen terwijl het zo’n mooie zonnige dag was. Baal enorm. Maar hopelijk is het voor een goed doel en krijgen we 9oktober goed nieuws te horen!
2 maanden geleden
Reactie op KimberlyR91
Is bij mij niet goed gegaan geen oplopende testen bij mij is dat bij 5w 3 d ...
Jeetje dat is verdrietig. Ja zolang ik nog geen bloedverlies heb houd ik nog hoop, maar ik vrees er wel voor. En niet alleen is het enorm gewenst maar de timing is nu ook zo fijn. Ik hoop zo dat het toch goed gaat.
2 maanden geleden
Ik meld mij wat later hier! Ook (heb er veel gelezen in dit topic) de derde nu onderweg en in een x raak! Andere kindjes zijn 1.5 & 2.5 dus dat worden echte tropenjaren. Behalve extreme vermoeidheid, geen enkele klachten dus soms slaat de twijfel dan weer even toe of alles nog wel goed zit