375 Reacties

3 maanden geleden

Hier ook een positieve test met 10 dpo, inmiddels 2 dagen verder en de lijn loopt mooi op (zie foto’s op profiel). Ik woon niet in Nederland maar heb gisteren de huisarts al gecontacteerd om me door te verwijzen naar de gynaecoloog voor eind september. Dan zou ik 8 weken moeten zijn 😊 tot die tijd probeer ik elke keer een ander klein klusje op te pakken en er geregeld op uit te gaan zodat de tijd sneller gaat 😅🤞

3 maanden geleden

Reactie op 🍼🍼🍼

Antibiotica… zeg dat je blaasontsteking heb plassen moet je toch wel
Dit is een hele goede! Die zet ik op mijn lijstje😊 bedankt!

3 maanden geleden

Ja, dat wachten is echt vreselijk! Ik had woensdagavond vrij onverwachts een positieve test en gister ook 2, dus overduidelijk dat het zo is. Nu kan ik de verloskundige helaas maandag pas bellen voor een afspraak en we gaan eind volgende week op vakantie, dus waarschijnlijk ook pas na de vakantie eerste echo. Vorige zwangerschappen (miskraam en voldragen) liepen via het ziekenhuis, dus toen kreeg ik ook vroege echo's. Heb veel last van "menstruatie"buikpijn en ondanks dat ik weet dat dat erbij (kan) horen, vind ik dat toch wel erg spannend.

3 maanden geleden

Reactie op Duifje2011

Dit is een hele goede! Die zet ik op mijn lijstje😊 bedankt!
Toevallig dat ik het had vorige week zaterdag…

3 maanden geleden

Gefeliciteerd! Ik had een aantal dagen geleden een positieve test en als ik terugreken ben ik ongeveer 5 weken en 4 dagen zwanger. Ik vandaag super blij aan de telefoon plan het maar in de week van 25 september want dan hebben we vakantie🙃 nu pas besef ik hoelang dat nog gaat duren.

3 maanden geleden

Ik mag 10 september komen voor de eerste echo. Ik heb ook krampen in mijn onderbuik als ik in mijn intrek/aanspan voel ik echt een drukkend gevoel onderin! Hebben jullie dit ook?

3 maanden geleden

Wij hebben vandaag een afspraak gemaakt en mogen pas 10 oktober voor de eerste echo! Dat klinkt nog zoooo ver weg 😱. Ben 3 dagen voor NOD. Nu ongeveer 3,5 week zwanger

3 maanden geleden

Reactie op DPB15

Wij hebben vandaag een afspraak gemaakt en mogen pas 10 oktober voor de eer ...
Wow dan pas? Geven ze ook aan waarom?

3 maanden geleden

Allereerst gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Wij hebben na een eerste IVF traject en na de eerste terugplaatsing, afgelopen woensdag positief getest en zijn nu precies 4 weken en 5 dagen zwanger van ons tweede kind. Wij krijgen in al week zes onze eerste echo, vanwege een eerdere buitenbaarmoederlijke zwangerschap! Ook ik ervaar heel veel spanning en onzekerheid.... Zit het vruchtje op een goeie plek? Gaat het goed? Zal het hartje in de zesde week ook al kunnen kloppen? Kortom het is spannend, maar wij moeten erop vertrouwen dat het goed komt en dat wij alleen invloed hebben op dingen die wij zelf in de hand hebben. Linksom of rechtsom zal het goed komen denk ik dan ook weer.....

3 maanden geleden

Eerste echo gepland op 20 september. We hebben gelukkig nog een vakantie tussendoor, dus genoeg afleiding

3 maanden geleden

Gister positief getest na 2 rondes voor de eerste🥰 Vandaag 9/10 dagen dpo! Zo spannend allemaal.

3 maanden geleden

Allereerst gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Wij hebben na een eerste ...
Bij onze eerste klopte het hartje al met 5 weken en 4 dagen☺️

3 maanden geleden

Eerste echo 17 september! Heel spannend inderdaad. Laten we elkaar lekker steunen in deze mega spannende tijd!

3 maanden geleden

Hier 16 september de eerste echo. Zou dan ongeveer 7 weken moeten zijn.. Spannend! 🤞🏼

3 maanden geleden

Ik vroeg me af, moeten jullie zelf zelf betalen voor de vitaliteitsecho? Mijn verloskundige zei dat alleen de termijnecho vergoed wordt, die rond 10 weken. Heb die dus pas eind september, maar dat duurt nog heel erg lang! Twijfel of ik ook not de vitaliteitsecho die veel eerder is zal laten doen en het geld waard is. Ik begreep dat sommige verloskundigenpraktijken het wel gratis aanbieden.

3 maanden geleden

Reactie op Blabla92

Ik vroeg me af, moeten jullie zelf zelf betalen voor de vitaliteitsecho? Mi ...
Bij mij wordt het wel vergoed, maar bij m'n zoontje 3 jaar geleden moest ik er wel voor betalen! Verschilt dus per praktijk inderdaad... maar eeh, ja persoonlijk vond ik 't het geld wel waard! 🤭

2 maanden geleden

Mijn vruchtje ben ik helaas verloren dus ik zal het bankje moeten verlaten. Veel succes met het wachten anderen!🤞

2 maanden geleden

Reactie op APL92

Mijn vruchtje ben ik helaas verloren dus ik zal het bankje moeten verlaten. ...
Heel veel sterkte 😔

2 maanden geleden

Ik vind dit echt ENORM spannend. Ik heb nog niet durven bellen, besloten dat pas over 2 weken na onze vakantie te doen... Heb m al 4x weer moeten afzeggen vorig jaar, omdat een paar dagen na NOD mn test weer afliep en t einde verhaal was.. dus ik hoop zó op een plakker dit keer!

2 maanden geleden

Ik had vanmorgen een positieve test in handen, 1 of 2 dagen voor mijn nod. Vanavond mijn vriend verrassen en dan woensdag bellen om een eerste afspraak in te plannen denk ik. Ik vind het zo spannend!!