Hoi lieve dames,
Ik heb gisteren een positieve zwangerschapstest in mijn handen gehad! Dolgelukkig zijn wij het was voor ons de 1e poging voor ons derde kindje en direct raak. Ik kan het nog steeds niet beseffen.
Nu ben ik 3 dagen voor mijn NOD dus het lijkt erop dat ik pas ergens tussen de 3 en 4 weken zwanger ben.
Nu begint het wachten dus op die 1e echo die waarschijnlijk dus pas over een maandje is . Ik vind dit zo spannend, zit er wel echt iets? Klopt het hartje? Gaat het goed?
Ik dacht misschien zijn er meer dames die aan het wachten zijn op de eerste echo en is het misschien fijn elkaar te steunen
Vandaag een vroege echo om te kijken of de baby op de goede plek zit. En Jahoor, er groeit een minimensje in mijn baarmoeder. BBZ uitgesloten. Zo ontzettend opgelucht en blij 🥹.
Een paar dagen vooruit gezet, nu naar schatting 5,5.
Over 1,5 weer een echo.
13 september de eerste echo met dan 6+6. Ik mocht de 9e al, maar de vorige keer was er met 5+6 nog geen hartje te zien en heb ik een week in de stress gezeten voor niks. Nu gekozen om iets langer te wachten
Hier ook flink in spanning!
Sinds december ‘22 proberen we zwanger te raken maar telkens zonder resultaat.
Traject opgestart in het ziekenhuis met onderzoeken en gesprekken.
15 augustus bij het ziekenhuis geweest voor een hsg onderzoek. Er werd gezegd dat het resultaat daarvan een verhoogde kans op zwangerschap was. Moeilijk te bevatten, maar het heeft effect gehad! Afgelopen maandag testte ik positief!!! 🤩
Vrijdag de 20e onze eerste echo.