83 Reacties

4 dagen geleden

Ik ben zo ziek, hele nacht lopen kotsen. Ik denk voedselvergiftiging. Ik moet gewoon even alles er uit huilen. Ben een sterke vrouw hoor maar m’n lichaam lijkt gewoon op 😭

4 dagen geleden

Ik ben nu 11+2 dus dacht eigenlijk dat de vermoeidheid nu wat beter zou worden, maar afgelopen 2 dagen juist echt 12 uur geslapen ofzo…

4 dagen geleden

Ik ben 7+5 en voel me al weken zo akelig! Doodmoe en regelmatig zó koud, vergelijkbaar met zo’n koortsig gevoel… verplichtingen zoals werk en de hond uitlaten zijn soms echt teveel icm met het zorgen voor mijn dochtertje. Dit is ons tweede en laatste kindje en ik denk wel eens ‘ik hoop zo dat alles goed mag blijven gaan want ik weet niet of ik dit, wetende hoe ik me nu voel, nog een keer zou kunnen opbrengen’…

3 dagen geleden

Reactie op Snowcrash

Ik ben 7+5 en voel me al weken zo akelig! Doodmoe en regelmatig zó koud, ve ...
Ik heb precies hetzelfde gevoel! Ook heel bang dat ik het niet nog een keer aandurf als het nu niet goed gaat. Gelukkig al twee goed echo's gehad en dat geeft wel vertrouwen

3 dagen geleden

Ik moet ook even klagen. Ik ben nu 9 weken en 5 weken hele dag misselijk en amper energie. Ik doe middag dutjes en ga na het avondeten naar bed. 2 dagen per week heb ik alleen ons zoontje van 1.5 jaar, maar merk dat ik niet de energie heb om van hem te genieten. Ik erger me sneller en voel me dan weer schuldig. Dit ligt niet aan mijn zoontje maar aan mijn energielavel. Bij de zwangerschap van hem verdwenen deze kwaaltjes met 12 weken, ik hoop hier zo op! Nog 3 weken te gaan 🤞🤞 Ik wil weer maximaal genieten van ons zoontje ❤️ Het stomme is dat ik extra opvang kan aanvragen, maar dan bedenk ik me weer omdat ik hem lekker bij me wil hebben en leuke dingen met hem wil doen 😅 Mijn gevoelens gaan heen en weer, thanx hormonen 🤭

3 dagen geleden

- Na mijn werk zou ik meteen kunnen slapen, zo vermoeid. - Tanden poetsen en kokhalzen, dagelijkse praktijk. - Drie keer per nacht eruit om te plassen, slaap heel licht en wordt nooit uitgerust wakker. - Kan niet 💩 - Opgeblazen gevoel, spijkerbroek knelt. Ik ben 10+2 weken 🤰🏼

3 dagen geleden

Ik struggle echt al met kleding, niet omdat m'n buik zo dik is al, maar spijkerbroeken zitten gewoon net te strak. Elke ochtend sta ik weer te kijken wat ik nuuuu weer aan moet.. en voor zwangerschapsbroeken is het nog te vroeg want nog niet genoeg buik...... grrr

3 dagen geleden

Ik mis vanavond mijn vriendin haar vrijgezellenfeestje maar word door haar heel lief al geappt en soort van erin meegenomen. Dat voelt zo rot en fijn tegelijk 🥹🤍

2 dagen geleden

Reactie op Sanne06092024

Ik struggle echt al met kleding, niet omdat m'n buik zo dik is al, maar spi ...
Dit herken ik enorm! Lijkt alsof ik een flink opgeblazen buik al heb, maar nog lang niet in de buurt van een baby buikje! Heb zelf al enkele stretch items gekocht (rok met elastieken band en jurk) en twee ruimere jurken die ik met een riempje in de taille kan aansluiten. Even ter overbrugging 🩵🩷

2 dagen geleden

Gisteren ons zoontje naar opa en oma gebracht. Mijn man en ik hebben date weekend 🥰 heerlijk wezen lunchen en naar de bios geweest. Om 17.00 uur zaten we alweer thuis op de bank omdat ik zo moe en misselijk was. Thuis gegeten en vannacht drie keer overgegeven. Staat mijn man nu met zelfgemaakte croissantjes voor mijn neus 🤮🥰

2 dagen geleden

Reactie op Snowcrash

Ik ben 7+5 en voel me al weken zo akelig! Doodmoe en regelmatig zó koud, ve ...
Echt precies dit heb ik ook!! In 1x zwanger geraakt, een mei kindje was mijn droom. Heb de enorme luxe gehad dat het zo gemakkelijk is gegaan en mijn droom dus uitkomt. Heb al goede echo gehad (nu 8+5), maar het voelt ergens nog steeds als te mooi om waar te zijn. En precies wat jij omschrijft, ik wil deze ellendige weken niet nog een keer dus laat het alsjeblieeeeft goed blijven gaan 🤭

2 dagen geleden

Vandaag 10 weken maar voor mijn gevoel wordt ik alleen maar meer moe, vandaag uitgeslapen en na 3 uur wakker zijn weer zo moe dat ik zo weer naar bed kon, en ook door partner naar bed gestuurd. Voel me zo schuldig tegenover mijn partner want die doet nu echt alles want heb nergens puff voor. Maar vooral zo veel schuldgevoel naar mijn zoontje.. kan er wel de hele dag om janken 🥺

één dag geleden

Reactie op Snowcrash

Ik ben 7+5 en voel me al weken zo akelig! Doodmoe en regelmatig zó koud, ve ...
Precies dit zei ik ook toevallig tegen een vriendin voor de termijn echo. Laat het ajb goed zijn want ik weet oprecht niet als het fout is of ik hier nog een keer door zou kunnen gaan. Erg hè?! Gelukkig was ook de termijn echo goed 🍀

één dag geleden

Ik kom niet meer bij 😂😂😂 “mengel moes van zo’n muffige geur van een verwarmd pitjeskussen en dampoo/fix en neusspray met eucalyptus en hoestdrank met dropsmaak en zo een verwarmde spier crème en parfum en zelfbruinende bodylotion 😂” HHAHAHHAHAHAA geweldig

één dag geleden

Reactie op Amy5

Mijn partner vind dat elke discussie etc aan mij en m’n hormonen ligt.. Ik ...
Weet je wat ook echt vervelend is; een partner die vindt ik de hormonen juist als excuus gebruik🥲 dan ben ik snel moe of emotioneel en geprikkeld en dan zegt ie ja; gooi het daar maar op…….. zucht 🤦🏼‍♀️

één dag geleden

Reactie op JJonna

Weet je wat ook echt vervelend is; een partner die vindt ik de hormonen jui ...
Poehhh die mannen af en toe wat jij zegt is ook balen! Daar word je toch spontaan licht ontvlambaar van… Die van mij zegt vanmiddag dat onze kwaaltjes mentaal zijn🫤. Bij m’n eerste 2 zwangerschappen werkte ik fulltime en was ik alleen een beetje vermoeid. Nu werk ik wat minder en heb ik naast vermoeidheid ook misselijkheid en benauwd/kortademigheid. Hij denkt dat het door meer vrije tijd komt 😅😂 ik kan hem af en toe wel wat! Maargoed ik mag niet alleen maar klagen want hij is een keer ‘s avonds naar de winkel gereden om ijs en chocola te halen

20 uur geleden

Ennnnnn….. we zijn weer klaar wakker vanaf 4:00! De vorige keer begon die slapeloosheid toch echt pas ver in het tweede trimester. 🥲

18 uur geleden

Reactie op JJonna

Weet je wat ook echt vervelend is; een partner die vindt ik de hormonen jui ...
Mijne zei gister: je hoeft niet elke keer te zeggen dat je moe bent, dat geloof ik wel. Maar ondertussen wel vragen of ik even laatste rondje met de hond gezellig wil meelopen en nog even een aflevering van een serietje kijken om 21.00. Terwijl ik dan al half lig te maffen op de bank😂

17 uur geleden

Werkdagen zijn echt heel zwaar

17 uur geleden

Reactie op Amy5

Poehhh die mannen af en toe wat jij zegt is ook balen! Daar word je toch sp ...
Hahaha zo herkenbaar dit: het zit tussen je oren.. mannen…. Zo kortzichtig soms. Mijne hoef ik niet te vragen of ie speciaal ergens heenrijdt hoor want er mankeert niks aan mijn benen 🙃🙃🙃