25 Reacties

5 dagen geleden

9+4 en met 8+3 een prachtige echo gehad! Deze week gaat het even wat minder en heb ik mij ook met tegenzin ziek gemeld. Energie level is deze week verschrikkelijk laag lig de hele dag te slapen op de bank en mega vlagen van misselijkheid! Lust bijna niks meer op dit moment en dat maakt het ook niet makkelijker 🥹! Voelt natuurlijk alsof je je meeegaa aansteld maar het is, maar even zo! Hopelijk is het na deze week iets beter 💪😊

5 dagen geleden

Reactie op BabyGroot1

9+4 en met 8+3 een prachtige echo gehad! Deze week gaat het even wat minde ...
Oef misschien moet dat bij mij nog komen 🫣 lekker veel rust pakken!

5 dagen geleden

Reactie op Riri7

Oef misschien moet dat bij mij nog komen 🫣 lekker veel rust pakken!
Haha ik hoop het niet voor je!! Ik hield het elke keer nog wel vol tot begin deze week 🫣🫣

4 dagen geleden

Reactie op BabyGroot1

9+4 en met 8+3 een prachtige echo gehad! Deze week gaat het even wat minde ...
Heb echt precies het zelfde, ik kan echt de hele dag janken van oververmoeidheid. Kan praktisch niks eten en ben zo extreem vreselijk moe. Kan me ook niet herinneren wanneer ik voor het laatst de energie had om iets voor mezelf te doen. Ben zelf 9 + 2 en hoop dat het snel beter wordt. Heel veel sterkte voor jou, hopelijk wordt het snel beter!

4 dagen geleden

Gefeliciteerd allemaal! Hier tot week 8,5 veel misselijk geweest, nu is het vooral heel vermoeid en last van ochtend duizeligheid moet echt gelijk eten zodra ik opsta. Verder gaat het heel goed. 12 weken nu maandag de nekplooimeting 🤞

4 dagen geleden

Ik ben nu 7+5 en de misselijkheid lijkt met de dag erger te worden. Met 6+3 had ik een mooie echo waar een sterk hartje te zien was. Met dat in mijn achterhoofd is het wel wat dragelijker. Maar vanochtend ook tijdens het tanden poetsen een aantal keer moeten kokhalzen, echt geen pretje 🤢.

4 dagen geleden

Reactie op MerelIsabelle

Heb echt precies het zelfde, ik kan echt de hele dag janken van oververmoei ...
Ja, pff! Ben er gewoon verdrietig om dat ik me zo voel. Kan er niks aan doen en wil helemaal niet klagen.. maar vind deze week wel heel erg pittig. Hoop dat het afneemt vanaf volgende week!! Voor jou ook nog even doorzetten we kunnen dit!💪💖🤰

4 dagen geleden

Ik ben vandaag 13 weken. Ik ben tot 12 weken echt elke dag misselijk geweest, merk dat het nu wat af neemt eindelijk. Wel slaap ik echt bijna heel de dag en ben ik super duizelig 🥲

4 dagen geleden

Ik ben vandaag 8+6 en de misselijkheid is de afgelopen dagen wel stukken erger geworden. Kan de koelkast amper openen, of ik moet al kokhalzen. Ook eten koken gaat lastig gezien alle geuren en het kokhalzen… En zoals meer beschrijven, weinig eetlust en ook water kan ik niet meer verdragen 😂😅 Maar komt vast allemaal goed, probeer ook veel buiten te zijn en te wandelen waar mogelijk en dat helpt!

4 dagen geleden

Ik ben nu 11+1. Eigenlijk nergens last van gehad, behalve een mistig brein. Geen concentratie tot en met week 9, nu weer wat boven water. Wel sinds deze week pijntjes in m'n buik. Ik denk bandenpijn, maar vind het toch wel spannend.

4 dagen geleden

Hier 10+6 Behalve boobies als meloenen en moe. Eigelijk helemaal nergens last van. 2 keer een kloppend hartje gezien maar toch blijft het heel onzeker voor onszelf. Hopelijk volgende week nog steeds goed

4 dagen geleden

Gisteren 1e echo gehad bij 8 weken en er was een sterk kloppend hartje te zien. Wel last van misselijkheid ( wisselt per dag ) en snel vermoeid en pijn in m'n rechterzij. Hopelijk in 2e trimester meer energie

4 dagen geleden

Wow! Veel hebben last van misselijkheid zeg. Ik las wel dat je hiervoor tabletjes voor kunt krijgen bij de huisarts. Zet hem op allemaal 🫶 hopelijk trekt het weg in de tweede trimester

4 dagen geleden

Precies 11 weken vandaag! Vanochtend termijnecho gehad en alles zag er supergoed uit. De ergste misselijkheid is inmiddels weer voorbij; hier vooral nog vermoeidheid en weinig concentratievermogen. Volgende week voor de NIPT en over 2 weekjes de 13 weken echo :)

4 dagen geleden

Ik ben vandaag 8+2 als het goed is en heb me gisteren en vandaag ziek gemeld.. de vermoeidheid is niet vol te houden en daarnaast nu een heel beurs gevoel in mijn onderbuik de hele tijd. Geen blaasontsteking gelukkig maar het voelt echt niet prettig. Merk zelfs dat ik er allemaal een beetje neerslachtig van begin te worden.. en dat terwijl we na 4,5 jaar proberen, 5 pogingen IUI en twee vroege miskramen eindelijk zwanger zijn en met 6+5 een mooi kloppen hartje gezien hebben. Ik wil helemaal niet zo zeuren.. maar gewoon happy zijn. Daar voel ik me dan weer meteen schuldig over ook. Even doorbijten en hopen dat het tweede trimester beter zal zijn.

4 dagen geleden

Reactie op Rimileno15

Ik ben vandaag 8+2 als het goed is en heb me gisteren en vandaag ziek gemel ...
Ik herken dit heel erg hoor! Ik had ook rond deze tijd dat ik er helemaal doorheen zat en niet meer kon werken en ook somber was. Ik ben nu 10 weken en voel me al ietsje beter. Neem echt veel rust dat hielp mij het beste❤️

4 dagen geleden

Reactie op SuzanDeadman

Ik herken dit heel erg hoor! Ik had ook rond deze tijd dat ik er helemaal d ...
Dit geeft hoop, dankjewel ❤️

4 dagen geleden

10+3 hier, en ik kan eindelijk weer een beetje normaal eten. Nog wel ontzettend moe!! Vandaag afgewezen na een interne sollicitatie. Het werk wat ik nu doe vind ik al heel lang saai, dus dit is even een domper. Ik huil al 2 uur bijna non stop, dat zou normaal gesproken ook niet zo extreem zijn 😂

4 dagen geleden

8+6 zwaar klote. Paar weken gebloed en daarna ziek geweest en misselijk. En nu voedselvergiftiging.. voel me zwaar beroerd en heb tot nu toe echt een klote zwangerschap … voel me erg alleen en m’n partner vindt mij een zeikerd en verwacht dat ik hier nog alles in huis doe. Ik ben er even klaar mee 😓

4 dagen geleden

K.u.t nu 10 weken en 5 dagen. Al meerdere keren in het ziekenhuis gelegen ivm vocht tekort door het overgeven. 0,0 energie. En ook nog is te horen gekregen dat me contract niet word verlengd. 😵‍💫😅😂