25 Reacties

3 dagen geleden

Goed! Gisteren termijnecho gehad weer! 3 dagen vooruit gezet en vandaag dus 11 weken zwanger. Heb het idee dat ik de 10 weken nu overgeslagen heb馃槀馃槀 na het avondeten sinds afgelopen week wat wee茂g maar verder geen klachten! Enorm vergeetachtig, maar zo verras ik mezelf weer elke keer 馃槀馃檲

3 dagen geleden

Inmiddels tegen de 13 weken aan en ik voel me met de dag beter! De misselijkheid is zo goed als weg, vermoeidheid een stuk minder... m'n buikje begint te groeien... heerlijk 馃

3 dagen geleden

Ik heb mij wel eens beter gevoeld. Nu 8.5 weken. Super moe en regelmatig misselijk. Maar ik heb gelukkig flexibel werk en een partner die met liefde taken overneemt. Oja, en cravings naar alle fruitsoorten die we niet in huis hebben. Dus regelmatig naar de supermarkt馃ぃ (ananas, golden kiwi, sinaasappels etc.)

3 dagen geleden

Ik dacht ik voel me beter maar week 13 hup weer spugen maar ik heb griep 馃ぇ dus kan daar ook door komen. Voel me op zich goed. 馃憤馃徎 wat mooi 馃ぉ dat je het hartje hebt zien kloppen dat is zo magisch馃樆 ik mag niet klagen heb deze zwangerschap paar kwaaltjes is prima 馃憣馃徎 te doen. En jij verder nog kwaaltjes naast moeheid? Gefeliciteerd 馃コ