16 Reacties

16 dagen geleden

Bij mijn eerste zwangerschap was ik 17 kilo bij en bij mijn 2de zwangerschap 4,9kg

16 dagen geleden

Bij mijn eerste zwangerschap 11 kilo. Dit wordt mijn tweede zwangerschap, dus ben heel benieuwd.

16 dagen geleden

Ik was in mijn eerste zwangerschap 25 kilo aangekomen 😅. Nu moet ik wel zeggen alles wat me voorgeschoteld werd schoof ik naar binnen…😆 nu in de tweede zwangerschap eerst 2,5 kilo afgevallen, maar begin nu alweer aan te komen. Ik denk dat je je niet te veel zorgen erom moet maken nu, gezond blijven eten is denk ik wel key om niet te veel aan te komen en nu vooral genieten..

16 dagen geleden

Bij mijn 1e zwangerschap ben ik 16 kilo aangekomen, deze kilo's was ik binnen 1 maand na de bevalling allemaal al weer kwijt. Nu bijna 11 weken zwanger van nummer 2 en nog geen kilo aangekomen, ben erg benieuwd wat er deze zwangerschap gaat gebeuren qua gewicht!

16 dagen geleden

Ik was zo'n 15kg aangekomen met de eerste. Nu was m'n startgewicht 3kg lichter dan met de eerste. Tot nu toe 0,5kg aangekomen ongeveer, dus nog amper iets!

16 dagen geleden

Ik ben 20 kg aangekomen bij mijn eerste. Nu 4 kilo afgevallen.

16 dagen geleden

Ik ben nu 10 weken zwanger en per saldo nog niets aangekomen. Mijn BMI is net iets boven de 30, dus voor mij geldt dat ik tussen de 5 a 9 kilo mag aankomen. Ben benieuwd!

16 dagen geleden

Ik ben tijdens m’n eerste zwangerschap 12/13 kg aangekomen. Meeste ging er vrijwel direct weer af. De laatste 1,5 kg was er na 9 maanden opeens ook af. Denk toch met ontzwangeren te maken want daarvoor van alles geprobeerd maar het ging er niet af.

16 dagen geleden

Bij mijn eerste al bevallen met 30w toen ben ik maar 6kg aangekomen. Bij mijn tweede 10 kg aangekomen

16 dagen geleden

Knap hoor als ik zo lees dat mensen bijna niet aankomen 🙈. Bij mijn eerste zwangerschap was ik juist enorm mager en was ik alsnog 20 kilo aangekomen. Bij mijn 2 de zwangerschap ook ongeveer 20 kilo aangekomen 😅. Dus hou mijn hart al vast bij de 3de nu 🤣🫣

15 dagen geleden

Bij de eerste 15 aangekomen en dat was er helaas niet zomaar weer af. Was druk aan het sporten en lijnen toen de tweede zwangerschap zich als verassing aandiende. Deze ben ik dus met 8 kilo extra begonnen. Ben benieuwd wat het voor me in petto heeft de komende maanden. En, een mens mag dromen, wie weet is het er na deze zwangerschap wel binnen een maand allemaal af gesmolten 🤣

15 dagen geleden

30+ (mijn moeder had dit ook bij ons alle 3) ik kom altijd snel aan en let altijd erg op. Nu de tweede zwangerschap ook al wat kg aangekomen. Ga nu nog beter opletten, maar verder doe je er weinig aan. Hou ook veel vocht vast.

15 dagen geleden

Bij mijn eerste zwangerschap 18 kilo aangekomen. Deze zwangerschap toch dr wens om het rond de 12 kilo te houden. Ik ga mijn best doen. Nu nog niet aangekomen.

15 dagen geleden

Bij de eerste 20kg. We zijn nu op vakantie en voor mijn gevoel heb ik de +20kg nu al aangetikt 😝 Geef nog borstvoeding waardoor ik nog geleidelijk afviel. Nu zwanger en ik zie het alweer overal uitdijen, terwijl ik op dezelfde manier eet en sport. 😅

15 dagen geleden

Ik was ongeveer 30kg aangekomen de eerste keer (was op een gegeven moment gestopt met wegen) zonder dat mijn eetpatroon echt veranderde, maar na een jaar was het er ook weer vanzelf vanaf