10 Reacties

één maand geleden

Hier ook vreselijke hoofdpijn 🤕

één maand geleden

Yesss

één maand geleden

Reactie op Anjali23

Hier ook vreselijke hoofdpijn 🤕
Echt verschrikkelijk, paracetamol werkt ook niet🥲

één maand geleden

Jaaa, gisteravond enorme hoofdpijn gehad! Nu weer over!

één maand geleden

Yes hier ook. Rond de middag komt het opzetten en het blijft de hele dag.

één maand geleden

Yep hier ook, ik had dit ook veel tijdens eerste zwangerschap en toch vind ik het spannend want ook altijd hoofdpijn / migraine net voor ongesteldheid. Maar ik ga er maar van uit dat het een zwangerschap symptoom is :). Paracetamol ben ik nu voorzichtig mee. Vorige zwangerschap veel genomen maar nieuw onderzoek wijst toch uit dat regelmatig gebruik niet goed is

één maand geleden

Hierbij de link https://www.demorgen.be/nieuws/groeiende-zorgen-bij-wetenschappers-langdurig-gebruik-paracetamol-tijdens-zwangerschap-kan-ongeboren-kind-schaden~bedc9412/ incidenteel geen probleem maar ik nam het vorige zwangerschap dagelijks (maar eentje gelukkig) dus nu ga ik het bewaren voor echt noodgevallen 😅

één maand geleden

Hier ook. Bij mijn vorige zwangerschap ook gehad. Bereidt je maar voor op het ergste!

één maand geleden

Hier ook al ruim een week hoofdpijn! Tegen het migraine aan. Gelukkig vandaag medicijnen vanuit de huisarts gekregen en die helpen nu. Hoelang hebben jullie al hoofdpijn? En is er hoop dat het binnenkort weg is? Ben nu (pas) 6 weken zwanger.

één maand geleden

Hier ook! Vre-se-lijk! Vooral ‘s avonds, dus vroeg naar bed, dat helpt wel. Jammer is dan wel dat ik zo vroeg weer wakker wordt.