17 Reacties

18 dagen geleden

Ik heb vooral echt een afkeer van dubbele namen. Zara-lizzy, Molly-mae noem het zo maar even op. Vre-se-lijk. Sorry voor de dames die het wel leuk vinden maar ik sla over met deze lelijke trend 馃槀馃

18 dagen geleden

Vooral de namen die niet in de top zoveel lijstjes staan van Nederland hebben mijn voorkeur. Al ging dat met de eerste wat mis; haar naam wist ik al 9 jaar en ineens was Nova w猫l een populaire naam geworden. Ik zit wel een beetje in de sterrenhemel, mythologische figuren kant te zoeken naar een nieuwe naam nu.

18 dagen geleden

Ons eerste zoontje heet Tobi. Voor een jongen denken we nu aan Wout. Voor een meisje aan Eva 馃グ

18 dagen geleden

Ik heb een man in het onderwijs dus bij heel veel namen is het meteen "nee, die heb ik drie in de klas" of "ja, die maakt d'r huiswerk dus nooit". Wij gaan dus waarschijnlijk weer voor een minder populaire naam. Welke naam daar gaan we het pad over hebben als we het geslacht weten want oei oei

18 dagen geleden

Wij hebben voor zowel een jongen als meisje een dubbele naam. We willen namelijk het geslacht niet weten. Wel lastig, want ik werk met kinderen. Veel valt dan af. Toch hebben we prachtige namen kunnen uitzoeken 鉂わ笍 Alleen de tweede naam voor een jongetje vinden we nog lastig... als eerste naam hebben we Sem. Iemand een tip voor wat daarbij past? Het mag een unieke naam zijn

18 dagen geleden

Wij hebben al 3 jongensnamen en 3 meisjesnamen voor spruit nummer 2, passend bij de naam Lars :) worden korte namen die iedereen goed uit kan spreken

18 dagen geleden

Onze dochter heet Lune en ik vind het nu al niet te doen om een naam te vinden die goed past en die categorie haha. Maar we komen er vast uit. Denk dat namen hier echt een ding gaan worden als we het geslacht weten.

18 dagen geleden

Onze kindjes heten Jesse, Djano, Xavi en Disa. Vind het ook wel heel lastig om weer een naam te bedenken haha! Voor een meisje vind ik djena mooi. Maar voor een jongetje weet ik het echt oprecht niet

18 dagen geleden

Hallo allemaal, In verwachting van mijn 1e kindje (ong 7w, 1e echo volgende week) en ik vind het ook zo moeilijk om een leuke unieke naam te vinden. Wat vinden jullie van onderstaande namen, als je 1/2 per geslacht zou kiezen, naar welke namen gaat de voorkeur naar? Meisjes: Adelina Jesslyn Yrsa Raelyn Adelina Jongens: Celestino Adelio Elias Lucio Elian Ayden Lyam Hopelijk hebben de andere mama's wat idee毛n opgeholpen met bovenstaande namen. Allemaal veel succes met het kiezen vd naam voor jullie toekomstige wondertje :-)

18 dagen geleden

Reactie op Nomi4

Wij hebben voor zowel een jongen als meisje een dubbele naam. We willen nam ...
Sem Thomas Sem Tobias Sem Vito Sem Ross Sem Tyze / Thijs Sem Rhys

18 dagen geleden

Reactie op Max2000

Sem Thomas Sem Tobias Sem Vito Sem Ross Sem Tyze / Thijs Sem Rhys
Dankje! 馃榾

18 dagen geleden

Reactie op 3V3

Hallo allemaal, In verwachting van mijn 1e kindje (ong 7w, 1e echo volgende ...
Adelina noem je 2 keer. Dat moet een teken zijn ;-). Mijn neefje heet Eden. Soortgelijk als Ayden. Vind ik een erg leuke naam die je niet vaak hoort! (Vind dan persoonlijk Eden wel leuker/makkelijker).

17 dagen geleden

Reactie op wasbeer007

Adelina noem je 2 keer. Dat moet een teken zijn ;-). Mijn neefje heet Eden ...
Ik had het niet eens door, maar is al de naam van mijn schoonmama en schoonzusje, dus twijfel enorm hihi. Bedankt voor je reactie馃

17 dagen geleden

Reactie op Spoof

Onze dochter heet Lune en ik vind het nu al niet te doen om een naam te vin ...
Mooie naam! Hoe spreken jullie het uit?

14 dagen geleden

Hallo allemaal馃槉, Het enige waar mn vriend en ik snel klaar over waren, waren de namen. Hebben voor beide geslacht al namen bedacht馃グ

14 dagen geleden

Reactie op VGSF

Mooie naam! Hoe spreken jullie het uit?
We spreken het uit als "Lu-nuh" maar merken dat het vaker (officieel op z'n Frans is dat) "Luun" wordt haha. Zelf zegt ze dat ze "Lu-nuh" heet overigens 馃き

14 dagen geleden

Reactie op XynthiaDylan

Hallo allemaal馃槉, Het enige waar mn vriend en ik snel klaar over waren, war ...
Lekker snel 馃槃 Super leuk.