16 Reacties

5 dagen geleden

Ik laat het op een briefje schrijven, breng dat briefje bij de bakker en laat een taart maken met roze of blauwe binnenkant. Zo komen we er dan met onze dochter en een taartje achter

5 dagen geleden

Bij ons kon je ervoor kiezen om de kamer in een bepaalde kleur te laten verlichten. Bij een meisje roze en bij een jongen blauw. Weet niet of dat bij jullie kan?
Super leuk idee! Dit wil ik ook graag doen maar mijn partner wilt perse een party.. je zou bijv een taart kunnen laten maken met de gender kleur erin. Vervolgens kan je samen met champagne glazen prikken in de taart en zo kan je op een leuke manier achter komen welke gender het is🙊
Hou niet zo van de party's. Intiem veel leuker.

5 dagen geleden

Een gender reveal taart is ook leuk met ze 2 ❤️

5 dagen geleden

Ons schoonnichtje maakt gender reveal cupcakes met een roze of blauwe vulling, dat is ook leuk! Ieder een eigen cupcake, kom je er tegelijk achter :)

5 dagen geleden

Ik vond het bij de echo zelf horen juist heel fijn. Kon ze ook meteen aanwijzen hoe je het ziet, want ik zag het niet meteen😅

5 dagen geleden

Ik laat het op een briefje schrijven. Dat briefje neem ik mee en in de kledingwinkel kies ik een kledingsetje voor een meisje en jongen. Ik laat het briefje zien en laat ze alleen het juiste setje kleding inpakken. Deze pak ik thuis met mijn man en zoontje uit

5 dagen geleden

Gewoon een verrassing! En in het ziekenhuis erachter komen, net als bij onze zoon. Extra motivatie voor de bevalling 😉

5 dagen geleden

Ik ben ook helemaal niet van groots aanpakken. Wij gewoon gewoon een taartje eten met onze ouders

2 dagen geleden

Reactie op lisavdberg99

Ik laat het op een briefje schrijven. Dat briefje neem ik mee en in de kled ...
Dit vind ik echt een super leuk idee!

2 dagen geleden

Reactie op Lisaa1993

Gewoon een verrassing! En in het ziekenhuis erachter komen, net als bij on ...
Hier ook! Bij de eerste het ook op die manier gedaan. Werd uiteindelijk een keizersnede en de gynaecoloog mocht vertellen dat het een jongetje was. Nu weer een verrassing.

2 dagen geleden

Wij hebben een echo ingepland en willen het dan gewoon horen 😊 maar weet nog niet op wat voor manier we het met familie/vrienden gaan delen... wil ik ook vooral laagdrempelig en geen hele bombarie baba

2 dagen geleden

Reactie op babysparkles

Wij hebben een echo ingepland en willen het dan gewoon horen 😊 maar weet n ...
Wij dus ook! Wij gaan waarschijnlijk kraskaartjes doen, kan iedereen tegelijk krassen en hebben ze gelijk een leuke aandenken🥰 kun je gewoon online bestellen! Zou wel voor tekst gaan ipv kleur, kleur wordt soms verkeerd geprint waardoor je het eigenlijk al kan zien

2 dagen geleden

Reactie op babysparkles

Wij hebben een echo ingepland en willen het dan gewoon horen 😊 maar weet n ...
Jaa hier ook zonder bombarie. We gaan het op een normale manier gewoon vertellen aan de familie maar houden het klein en speciaal met zijn tweetjes

2 dagen geleden

Wij willen met z’n tweetjes de geslachtsecho doen en dan horen wij het ook gelijk bij de echo. Ik twijfel of ik het wil delen met de mensen om ons heen. De focus ligt zo op dat andere mensen vinden dat het een jongen “moet” zijn. Heel irritant 🤣. We kijken aan of we het delen en wanneer 🤭