95 Reacties

2 maanden geleden

Hey! Ik ben ook 25 jaar, heb twee dochters van 6 en 4. Ik ben uitgerekend zoals het nu lijkt de eerste week van mei van onze derde kindje. Woon in Heerenveen, dus niet heel ver van Groningen af 馃槉

2 maanden geleden

Hi! Lijkt me leuk 馃槃. Ik heb 2 dochters van 3 jaar en 2 jaar. Nu zwanger van de derde, rond de 4 weken. Ik ben 26 jaar. Ik woon in het Westland.

2 maanden geleden

Hoi ik ben 24 jaar oud Ik ben nu 6 weken zwanger mijn eerste kindje Ik ben uitgerekend 1 mei Ik woon in Arnhem

2 maanden geleden

Hi, 23 jaar, zwanger van mijn eerste kindje. Nu denk ik rond de 4 weken zwanger, 11 Mei uitgerekend. Heel erg spannend, maar zo leuk鉂わ笍

2 maanden geleden

Hoii, Ik ben 25 jaar. Zwanger van onze eerste wel al de 3e zwangerschap. 5 mei uitgerekend, dus iets meer dan 5 weken zwanger. Ik woon in Enschede

2 maanden geleden

Hallo, ik ben 27 jaar en in verwachting van ons 4e kindje 鉂わ笍

2 maanden geleden

Reactie op Cheyvdt

Hoii, Ik ben 25 jaar. Zwanger van onze eerste wel al de 3e zwangerschap. 5 ...
Ooh wat leuk!! Hier ook Enschede en voor de eerste keer zwanger

2 maanden geleden

Hey mama鈥檚, ik ben 5 weken zwanger van ons eerste kindje. 26 jaar en woon in Nijmegen馃グ. Hoogstwaarschijnlijk 9 mei uitgerekend. Vind het super spannend!

2 maanden geleden

Reactie op Eef2024

Ooh wat leuk!! Hier ook Enschede en voor de eerste keer zwanger
Ik reageer net op je in een andere topic hahha馃槀鉂わ笍

2 maanden geleden

26 jaar hier. 1 zoontje van 1,5 en nu in verwachting van de 2e 馃槆

2 maanden geleden

Hier een meid van 22 bijna 23 en 5 weken zwanger van me eerste kindje zonder papa en woon in Beverwijk

2 maanden geleden

25 jaar en zwanger van de 2e!馃馃徏

2 maanden geleden

20 jaar hier en eerste keer zwanger!馃馃徏 kom uit groningen

2 maanden geleden

Hoi! 26 jaar en nu zwanger van de tweede, mijn dochter is net 3 geworden

2 maanden geleden

Haai allemaal, ik ben 25 jaar en zwanger van de 1e.. ik woon in Leeuwarden. Vind het echt super spannend! Begin mei uitgerekend

2 maanden geleden

24 jaar en zwanger van de 1e en kom uit Oude Pekela

2 maanden geleden

Hoi! Ik ben 26 jaar en heb een dochter van 5. Nu zwanger van de 2e en ook begin mei uitgerekend. Woon in omgeving Utrecht 馃槃

2 maanden geleden

23, eerste keer zwanger en Groningen!

2 maanden geleden

20 jaar, eerste keer zwanger. Woon in een dropje vlak bij Helmond

2 maanden geleden

Hoihoi, ik ben 22 en nu 5 weken zwanger van onze eerste kindje. 4 mei ben ik uitgerekend. Ik woon omgeving Arnhem.