78 Reacties

茅茅n maand geleden

Hey! Ik ben ook 25 jaar, heb twee dochters van 6 en 4. Ik ben uitgerekend zoals het nu lijkt de eerste week van mei van onze derde kindje. Woon in Heerenveen, dus niet heel ver van Groningen af 馃槉

茅茅n maand geleden

Hi! Lijkt me leuk 馃槃. Ik heb 2 dochters van 3 jaar en 2 jaar. Nu zwanger van de derde, rond de 4 weken. Ik ben 26 jaar. Ik woon in het Westland.

茅茅n maand geleden

Hoi ik ben 24 jaar oud Ik ben nu 6 weken zwanger mijn eerste kindje Ik ben uitgerekend 1 mei Ik woon in Arnhem

茅茅n maand geleden

Hi, 23 jaar, zwanger van mijn eerste kindje. Nu denk ik rond de 4 weken zwanger, 11 Mei uitgerekend. Heel erg spannend, maar zo leuk鉂わ笍

茅茅n maand geleden

Hoii, Ik ben 25 jaar. Zwanger van onze eerste wel al de 3e zwangerschap. 5 mei uitgerekend, dus iets meer dan 5 weken zwanger. Ik woon in Enschede

茅茅n maand geleden

Hallo, ik ben 27 jaar en in verwachting van ons 4e kindje 鉂わ笍

茅茅n maand geleden

Reactie op Cheyvdt

Hoii, Ik ben 25 jaar. Zwanger van onze eerste wel al de 3e zwangerschap. 5 ...
Ooh wat leuk!! Hier ook Enschede en voor de eerste keer zwanger

茅茅n maand geleden

Hey mama鈥檚, ik ben 5 weken zwanger van ons eerste kindje. 26 jaar en woon in Nijmegen馃グ. Hoogstwaarschijnlijk 9 mei uitgerekend. Vind het super spannend!

茅茅n maand geleden

Reactie op Eef2024

Ooh wat leuk!! Hier ook Enschede en voor de eerste keer zwanger
Ik reageer net op je in een andere topic hahha馃槀鉂わ笍

茅茅n maand geleden

26 jaar hier. 1 zoontje van 1,5 en nu in verwachting van de 2e 馃槆

茅茅n maand geleden

Hier een meid van 22 bijna 23 en 5 weken zwanger van me eerste kindje zonder papa en woon in Beverwijk

茅茅n maand geleden

25 jaar en zwanger van de 2e!馃馃徏

茅茅n maand geleden

20 jaar hier en eerste keer zwanger!馃馃徏 kom uit groningen

茅茅n maand geleden

Hoi! 26 jaar en nu zwanger van de tweede, mijn dochter is net 3 geworden

茅茅n maand geleden

Haai allemaal, ik ben 25 jaar en zwanger van de 1e.. ik woon in Leeuwarden. Vind het echt super spannend! Begin mei uitgerekend

茅茅n maand geleden

24 jaar en zwanger van de 1e en kom uit Oude Pekela

茅茅n maand geleden

Hoi! Ik ben 26 jaar en heb een dochter van 5. Nu zwanger van de 2e en ook begin mei uitgerekend. Woon in omgeving Utrecht 馃槃

茅茅n maand geleden

23, eerste keer zwanger en Groningen!

茅茅n maand geleden

20 jaar, eerste keer zwanger. Woon in een dropje vlak bij Helmond

茅茅n maand geleden

Hoihoi, ik ben 22 en nu 5 weken zwanger van onze eerste kindje. 4 mei ben ik uitgerekend. Ik woon omgeving Arnhem.