Hoihoi! Ik ben zelf 25 jaar oud, heb een dochter van 4 en ben nu zwanger van baby 2! (Uitgerekend in mei)
Ik vind het super leuk om met andere (jonge) mamas te kletsen en elkaar op de hoogte te houden van de zwangerschap!!
Dusss: meer jonge mamas die nu net zwanger zijn en het leuk vinden om elkaar op de hoogte te houden van alles?
Laat weten hoe je heet, hoe oud je ben, of je al kindjes hebt, wanneer je uitgerekend bent en in welke omgeving je woont!!
En oja, ik woon zelf in de omgeving van Groningen :)
Hi! Ik ben 23 jaar en zwanger van de eerste. Momenteel zit ik op week 6 😊 ...
Hoii, haha echt precies hetzelfde verhaal. Ook 23 jaar en zit in week 6! Daarbij ook uit de omgeving Rotterdam en in de tweede week van oktober de eerste echo haha
Heehoi! Ik ben 25 jaar en ben momenteel 5 week zwanger van de 1e. Ik heb eind juli een miskraam gehad, dus behoorlijk snel was het voor ons weer raak. Ik ben nu 4 jaar samen met mijn vriend en wonen ook in Groningen!
Ik ben 22 jaar (oktober word ik 23) en ben nu zwanger van me 2e. Heb een dochtertje van 10 maanden die dus nu een grootte zus word🤭 mijn naam is oumayma en ben nu 23 mei uitgerekend en woon in noord brabanttt
Hee! ik ben 24, woon samen met mijn partner in de omgeving van Hoogeveen (drenthe) en hebben een zoontje van 2.5. Ik ben nu 7 weken zwanger van ons 2e kindje dus uitgerekend in mei. Vanwege een hoog risico zwangerschap ga ik vaak te vinden zijn in het UMCG. 🤞🏻❤
Heyhoi! Ik ben 23. Woon samen met mijn partner in Bergentheim (vlakbij Hardenberg, Overijssel) en wij hebben een dochtertje die bijna 1 wordt. Ik ben nu bijna 6 weken zwanger van de 2e. 🥰
Hoihoi! Ik ben zelf 24 en wij hebben al een dochtertje van 3 (bijna 4). We verwachten in mei ons 2e kindje, dan ben ik net 25 en m'n vriend net wel/net niet 28.
Wij wonen in Westervoort :)
Hi ik ben 27 jaar en in verwachting van ons eerste kindje. We gaan binnenkort verhuizen naar Oisterwijk (in de buurt van Tilburg). Ik ben ook veel te vinden in Eindhoven! Lijkt me leuk om andere toekomstige mama's te ontmoeten 😊.