78 Reacties

één maand geleden

Reactie op PregnantmomL

Hi! Ik ben 23 jaar en zwanger van de eerste. Momenteel zit ik op week 6 😊 ...
Hoii, haha echt precies hetzelfde verhaal. Ook 23 jaar en zit in week 6! Daarbij ook uit de omgeving Rotterdam en in de tweede week van oktober de eerste echo haha

één maand geleden

Heehoi! Ik ben 25 jaar en ben momenteel 5 week zwanger van de 1e. Ik heb eind juli een miskraam gehad, dus behoorlijk snel was het voor ons weer raak. Ik ben nu 4 jaar samen met mijn vriend en wonen ook in Groningen!

één maand geleden

Ik ben 22 jaar (oktober word ik 23) en ben nu zwanger van me 2e. Heb een dochtertje van 10 maanden die dus nu een grootte zus word🤭 mijn naam is oumayma en ben nu 23 mei uitgerekend en woon in noord brabanttt

één maand geleden

Heejj! Ik ben 27 jaar, dochtertje van net 4 en nu 5 weken zwanger. Woon in omgeving Rotterdam 😊

één maand geleden

Hee! ik ben 24, woon samen met mijn partner in de omgeving van Hoogeveen (drenthe) en hebben een zoontje van 2.5. Ik ben nu 7 weken zwanger van ons 2e kindje dus uitgerekend in mei. Vanwege een hoog risico zwangerschap ga ik vaak te vinden zijn in het UMCG. 🤞🏻❤

één maand geleden

Heyhoi! Ik ben 23. Woon samen met mijn partner in Bergentheim (vlakbij Hardenberg, Overijssel) en wij hebben een dochtertje die bijna 1 wordt. Ik ben nu bijna 6 weken zwanger van de 2e. 🥰

23 dagen geleden

Hoi hoi ik ben 26, dochter van 7 🥰

22 dagen geleden

Hoihoi, ik ben 28 jaar oud. En woon in Ter Apel, 1uurtje rijden van Groningen. Ben nu 6 wkn zwanger van ons eerste kindje.

22 dagen geleden

Reactie op vboekel

Wat leuk! Ik ben 24 jaar, heb 1 dochter van 7 maanden en nu pril zwanger va ...
Ahhh wat leuk! Ik woon ook in Oss! 25 jaar en zwanger van eerste baby 🤍

22 dagen geleden

Haii ik ben 22 en krijg me eerste kind in mei :) helemaal hotoldebotel :D

20 dagen geleden

23 jaar, zwanger van ons eerste kindje! Vandaag 8+4. Woon in Groningen

18 dagen geleden

25 jaar en zwanger van mijn eerste kindje. Omgeving Gouda

18 dagen geleden

Hier een mama van een meisje van net 1 en nu begin mei uitgerekend van baby 2💓 omgeving schoonhoven

18 dagen geleden

Ik ben 25 jaar, heb een zoontje van bijna 1 en nu 8 weken zwanger vanbde tweede, 15-05-2025 uitgerekend🥰

16 dagen geleden

Hoihoi! Ik ben zelf 24 en wij hebben al een dochtertje van 3 (bijna 4). We verwachten in mei ons 2e kindje, dan ben ik net 25 en m'n vriend net wel/net niet 28. Wij wonen in Westervoort :)