6 Reacties

één maand geleden

Hey niks om je zorgen om te maken ik heb ook nog geen klachten gehad als misselijkheid enzovoort alleen moe enorm en veel duizeligheid en pijn onderug ik ben nu 5+5

één maand geleden

Ik heb dit ook! ☺️

één maand geleden

Ja same hier.. heb echt bijna nergens last van en dat maakt me ook bang, maar volgens mij zijn we echt niet de enige! Je hoeft gewoon echt geen klachten te hebben, blijf ik ook maar tegen mezelf zeggen (5+4 nu)

één maand geleden

Ik ben nu 5 weken zwanger. Gelukkig ben ik tot nu toe niet misselijk. Ik word snachts wel vaak wakker ( niet om te plassen maar omdat ik licht slaap. Normaal raak ik mijn kussen en wordt niet wakker tot 7.30 sochtends) ik heb zweet uitbraken. Wat ik wel lastig vind is dat ik vrij opvliegend op dit moment kan zijn. Hormonen maar ik ben ook gestopt met roken sinds ik weet dat ik zwanger ben. Mijn man en kind krijgen daarom wel eens een opvliegende mama te zien 😅 Ik trek het mijzelf wel erg aan, ik voel me er meteen schuldig over. Het gene wat ik wel nog per is dat ik veel poets drang heb, opruimen, kasten uitzoeken enz.

één maand geleden

Reactie op BabyJanssen2

Ik ben nu 5 weken zwanger. Gelukkig ben ik tot nu toe niet misselijk. Ik wo ...
Herkenbaar, ik slaap ook erg licht en idd snel wakker. Ook ik ben gestopt met roken door de zwangerschap natuurlijk, maar wil niet zeggen dat het makkelijk is haha. Dat rust momentje mis ik idd ook! Snel opgefokt door de hormonen en ook zweten ‘s nachts. Alles voor het goede doel..

één maand geleden

Bij mijn beide vorige kleintjes begonnen de klachten rond 6 weken pas serieuzer te worden en goed merkbaar te worden. De weken die erop volgden wenste ik de klachten weg😂 deze ronde ben ik 6 weken ver en wordt ik elk einde van de middag even goed misselijk en dat is het dan. En jankerig. maar klachten zeggen niets. En als je ze hebt gaan ze vaak ook op en af. Komt vast goed. Wanneer hebben jullie de eerste echo? Ik ben 6+1 en heb 17 sept de eerste echo.