19 Reacties

3 dagen geleden

Nee dat kan echt nog niet daar is de baby nog te klein voor, het kunnen je darmen zijn die je voelt bewegen

3 dagen geleden

Het kan wel mijn dochter begin met schoppen toen ze 14 weken was en ook zichtbaar en k voelde haar op week 11 ja het kan wel woog toen ook 48 kilo en als je slank bent voel je dit zeker❤️

3 dagen geleden

Ik had het ook met mijn tweede bij elf weken. Niet twijfelen aan jezelf 😊(bij mijn eerste pas met twintig weken en met mijn derde met een week of 14,ben benieuwd wanneer ik nu wat ga voelen)

3 dagen geleden

Dat kan zeker wel! Bij mijn vorige zwangerschap ook met bijna 12 weken gevoeld. Ik vroeg toen aan de echoscopist of het kindje rechts lag en dat bevestigde ze.

3 dagen geleden

Kan hoor! Mijn echo scopist zei dat mijn placenta achter ligt en ik m’n baby dus ook snel ga voelen

3 dagen geleden

Kan zeker! Ik ben maar 1.53 dus het kan al nergens heen en zwanger van de vierde dus weet onderhand wel hoe dat voel maar ik voel de baby soms ook al! Geniet ervan 😘

3 dagen geleden

Ja, hier ook al hoor! Lang niet elke dag, maar m'n placenta ligt achter en baarmoeder (zei vk zelf) al redelijk hoog, ik voel die ook al goed zitten en precies daar voel ik de kriebeltjes. 🫶🏼

3 dagen geleden

Reactie op mk13051

Nee dat kan echt nog niet daar is de baby nog te klein voor, het kunnen je ...
Het is altijd op dezelfde plek, en voelt hetzelfde als bij baby 1 dus dat zijn dan niet mn darmen lijkt me.

3 dagen geleden

Ja echt wel! Soms al goede trappen hoor hihi. Al langer maar nu is het wel echt duidelijk. Plopjes, draaien denk ik want voel gewoon de kleine, ja voel zeker wel dat de baby lekker zwemt ik grap er met mijn meiden over de baby is even zwemles aan het doen in mama. En is ook wel al op vaste tijden dus probeer die beetje te onthouden voor straks. Maar ja 👍🏻 ik lag bij mijn eerste in het ziekenhuis voor HG, en ik zeg het jeukt in mijn buik moest de zuster lachen ‘ dat is jouw baby die beweegt ‘ was met 9 weken zwangerschap 🤰🏼. Is ook wel denk ik omdat ik dun gebouwd ben maar ook geluk heb waar de placenta dan komt. En ja klopt het is net een vlinder die verplaatst wordt snel minder zacht hoor 😅

3 dagen geleden

Reactie op mk13051

Nee dat kan echt nog niet daar is de baby nog te klein voor, het kunnen je ...
Het kan prima 👍🏻 ik lag in het zh met mijn eerste met 9 weken zeg ik mijn buik kriebelt en met 10 weken kreeg ik een extra echo ik kon zo zeggen waar de kleine was. En het klopte. Maar hoeft niet altijd zo te zijn, ligt aan de placenta, lichaamsbouw, en menig ander factoren. Maar ja vanaf week 11-12 kan je echt wel de baby voelen verplaatsen en voel je plopjes van de schoppen of klappen.

3 dagen geleden

Ik denk het ook al te voelen. Nu 12 weken. Is ook m’n tweede zwangerschap en herken het van de vorige keer. Toen was dit wel pas rond 16/17 weken.

3 dagen geleden

Ja hoor! Kan prima! Mijn verloskundige vroeg met 11+4 of ik de baby al voelde. Omdat ie zo bewegelijk is en dat prima kon. Zeker als je al kinderen hebt, kun je het eerder voelen/herkennen.

3 dagen geleden

Ja zeker! Met 11+6 voor het eerst gevoeld. Ben nu 12+2 weken. Met de eerste precies met 14 weken, de jongste rond de 13 weken. Dus allemaal vrij optijd.

3 dagen geleden

Je baby is nu iets van 3 cm en zwemt echt nog los in het vruchtwater. Mijn vk zei dat het echt nog te vroeg is omdat de kleine nog niks kan raken. Dus kans is klein

2 dagen geleden

Lijkt me ook een kleine kans. Je baarmoeder komt tot 12 weken zwangerschap ook nog niet boven het schaambot uit. Dus het lijkt me dat alles wat je hoger voelt je darmen zijn.

2 dagen geleden

dit is nu mijn 2e zwangerschap en voelde vanaf 5 weken al wat in me baarmoeder. ik vond het vaag en dacht nu al ? kan dat wel . ik vraagde het aan mijn verloskundige en die zij me dat het kan zijn dat ik me baarmoeder voel groeien.

2 dagen geleden

Met 10 weken denk ik ook al wat te voelen Door stil geboren is me lichaam heel sensitief dus ik denk dat het wel klopt Me andere voelde ik met 12 weken

2 dagen geleden

Ik dacht gisterenavond ineens wat te voelen. Toch echt wat anders dan m’n darmen. Maar uiteraard nog geen trapjes want dan kan niet maar wat gerommel. Geen idee hoe het te omschrijven

één dag geleden

Ja zeker ik voel het ook regelmatig niet zoals je verderop in de zwangerschap hebt. Maar ik voel wel degelijk dat er iets beweegt in mn buik soort plopjes ofzo. Ik herken het ook van mn vorige zwangerschap en dat geeft me wel een gerust gevoel.