9 Reacties

één maand geleden

Mijn vriend is fanatiek gamer en heeft mij erin meegesleurd, haha! Ik lees daarnaast heel erg veel en heb veel lol in m’n werk, alhoewel dat vermoeiend is met 6 wkn zwanger. Verder haal ik m’n ontspanning en plezier uit dates met m’n vriend, koffiedates met vriendinnen (als de symptomen het toelaten).

één maand geleden

Mijn vriend is fanatiek gamer en heeft mij erin meegesleurd, haha! Ik lees ...
Ahh leuk, wat game je (en lees je graag)? 😊

één maand geleden

Ik probeer me druk te houden met werk en daarnaast lekker serie kijken. Ook veel aan het wandelen met de hond. Nog 16 dagen en dan eindelijk de 1e echo…

één maand geleden

Reactie op babysparkles

Ahh leuk, wat game je (en lees je graag)? 😊
Ik lees vooral thrillers en fantasy! Nu helemaal in de Dizary serie, echt een aanrader als je van een wat bizar verhaal houd met een vleugje humor :) Qua gamen ben ik echt een nerd, dus vooral spelletjes als Dota enzo, als het je wat zegt. Maar een simpel spelletje vind ik ook heerlijk 😻

één maand geleden

Reactie op Sulan

Ik probeer me druk te houden met werk en daarnaast lekker serie kijken. Ook ...
Ah heerlijk, ik zou nu ook wel een huisdier rond hebben willen lopen. Zo gezellig!

één maand geleden

Ik lees vooral thrillers en fantasy! Nu helemaal in de Dizary serie, echt e ...
Ah die ken ik dan weer niet! Maar hou ook van fantasy (richting de Sarah J Maas etc bijvoorbeeld) en speel met mn man veel Palia op het moment haha, heerlijk

één maand geleden

Reactie op babysparkles

Ah die ken ik dan weer niet! Maar hou ook van fantasy (richting de Sarah J ...
Oh ja, ook tof inderdaad! Leuk dat jij ook een beetje into de fantasy bent 😂

één maand geleden

Reactie op babysparkles

Ah heerlijk, ik zou nu ook wel een huisdier rond hebben willen lopen. Zo ge ...
Jaaa heel gezellig, wij hebben nog een pup dus zijn er ook echt nog heeel veel mee bezig haha

één maand geleden

Reactie op Sulan

Jaaa heel gezellig, wij hebben nog een pup dus zijn er ook echt nog heeel v ...
Ah zo leuk! Wel lekker druk straks zeg haha