14 Reacties

één maand geleden

Jazeker! Zwanger van de tweede. Bij m'n zoontje veel gehad, na seks in het eerste trimester. Nu wederom hetzelfde. Merk ook dat ik er minder zin door heb en er ook een beetje angstig van wordt, ook al heb ik het dus al eerder meegemaakt allemaal. Je baarmoedermond is mega doorbloed nu, en als hij net ergens tegenaan stoot, dan knapt er gemakkelijk een bloedvaatje. Hier duurt het meestal een middag/avond en dan vind ik de volgende dag nog wat bruinigs (dus van hetzelfde bloed, maar dan oud).

één maand geleden

Reactie op sarah322

Jazeker! Zwanger van de tweede. Bij m'n zoontje veel gehad, na seks in het ...
Dankjewel! Ik hoop maar gewoon dat het weer stopt. Dit maakt mij wel een beetje angstig.

één maand geleden

Reactie op Nic12345

Dankjewel! Ik hoop maar gewoon dat het weer stopt. Dit maakt mij wel een be ...
Ja, snap ik! Zo onzeker hè, die eerste weekjes... 🥺 Hoe ver ben je nu? Nog steeds dus rozig met afvegen dus?

één maand geleden

Reactie op sarah322

Ja, snap ik! Zo onzeker hè, die eerste weekjes... 🥺 Hoe ver ben je nu? N ...
5+4, nog steeds een beetje rozig, maar niet helder rood met stolsels wat ik destijds had met de miskraam. We gaan het zien, Bedankt voor je antwoord iig!

één maand geleden

hii ik heb het zelfde en ben blij dat ik lees dat meerdere mensen dit hebben!!

één maand geleden

Ik heb er ook last van sinds vanochtend maar heel lichtjes alleen met afvegen. En idd het brengt angst met zich mee en heb al zoveel moeten doorstaan. Maarja gewoon positief blijven en ik zie het met de dag mee. Ik probeer er wel van te genieten

één maand geleden

Ik heb dit ongeveer een week lang gehad! Er is toen, na 4 dagen, een echo gemaakt en daar was, naast het embryo met hartslag, een kleine bloeding te zien. Oorzaak van de bloeding was en is nog steeds onbekend. De verloskundige legde uit dat dit bloed langzaam aan naar buiten zal komen. Nu ruim 1,5 week verder heb ik nergens meer last van. Je zou een medische echo kunnen aanvragen bij je verloskundige als het meerdere dagen aanhoud maar niet ‘doorzet’ qua meer bloeding en/of bloed propjes/klontjes

één maand geleden

Ik heb vandaag helaas wel meer helder rood bloed verloren. Wil het even aanzien, maar ga morgen de verloskundige bellen. Voel mij zo verdrietig. Heb er geen vertrouwen meer in.

één maand geleden

Reactie op Nic12345

Ik heb vandaag helaas wel meer helder rood bloed verloren. Wil het even aan ...
Ah wat vervelend. Morgen inderdaad maar even bellen! Ik duim voor je 🍀

één maand geleden

Ik heb dit ook meerdere keren gehad en daarvoor de verloskundige gebeld (vanmorgen) en zij gaf aan dat als je geen buikpijn hebt en het niet helderrood en een maandverband vol is je je niet zo heel druk moet maken. Ze gaf aan dat zelfs als je wat hardere ontlasting hebt, je daarna wat bloed kan verliezen vanwege de druk. Ben vandaag 6 weken maar is helaas nog te vroeg voor een echo zei ze, het zou dan alleen maar meer onzekerheid geven. Ik probeer me niet druk te maken, maar een miskraam blijft toch door je hoofd spoken

één maand geleden

Vandaag een echo gehad bij de verloskundige. Helaas te horen gekregen dat dit inderdaad een miskraam gaat worden.. Ben zo verdrietig.. ik zal dit forum verlaten. Goede zwangerschappen toegewenst!

één maand geleden

Reactie op Nic12345

Vandaag een echo gehad bij de verloskundige. Helaas te horen gekregen dat d ...
Ah wat heftig! Sterkte!

één maand geleden

Aah wat verdrietig... heeel veel sterkte! :(

één maand geleden

Ik heb hier niet een topic over geopend en na wat scrollen vond ik deze… ik heb net na de seks ook bloedverlies gehad. Het was maar een beetje, maar ik maak me wel zorgen. Ook na het lezen van deze topic… Heel verdrietig en ik wens je sterkte 🤍