356 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op romya2135

Ik ben 29 jaar en zwanger van ons eerste kindje❤️ ik ben nu 6+6 en uitgerek ...
Wat leuk! Ik ben 1 mei uitgerekend en ik ben ook sinds de positieve test elke dag kots misselijk en vermoeid. Weet precies wat je bedoeld 🥲

2 maanden geleden

Reactie op Rosa ✨

Wat leuk! Ik ben 1 mei uitgerekend en ik ben ook sinds de positieve test el ...
Vervelend he… ik kan niet wachten totdat het minder word! Ik vind niks meer lekker en moet echt moeite doen om te eten

2 maanden geleden

Hoi! Ik ben 28 en zwanger van ons eerste kindje. We willen graag weten wat het wordt. Voor meisje hebben we wel een top 3 aan namen, voor jongen ook wel een lijstje maar kan ook nog helemaal veranderen 😅 Het heeft bij ons een jaar geduurd en tegelijkertijd lijkt de timing nu perfect ❤️ Ik merk dat ik er nu ook op vertrouw dat het goed mag gaan.

2 maanden geleden

Hi allemaal, Dit is mijn tweede zwangerschap. In februari na 11 weken helaas een mk. Ik ben 35. Ik voelde me heel relaxt na de positieve test. Maar merk dat ik nu onzeker wordt. Ik ben volgens de telling iets meer dan 4 weken. Ik zou wel willen weten wat het word en we hebben al een jongens en meisjesnaam. Morgen de vk bellen om een afspraak te maken. Vind het heel spannend en hoop dat deze zwangerschap goed mag gaan 🙏🏻✨

2 maanden geleden

Hoi hoi, Ik ben 25 jaar bijna 4 weken zwanger.. ongeplande zwangerschap en mijn eerste zwangerschap. Vader ga ik t de aankomende dagen vertellen. Alleen weet ik niet hoe die gaat reageren aangezien we niet samen zijn. Ben heel erg zenuwachtig en ook wel bang. Weet nog niet zo goed wat de keuze gaat zijn die we samen moeten gaan maken… ben erachter gekomen voor de m’n menstruatie periode door pittige buikkramp en rugpijn en ineens een hele goede neus en misselijkheid..

2 maanden geleden

Hallo allemaal, Ik ben 30 jaar en zwanger van ons o zo gewenste 2e kindje. Ons dochtertje is van april 2023 en ontstaan na een intensief traject in het ziekenhuis. Een half jaar na haar geboorte zijn we weer begonnen voor een tweede kindje en nu dus raak. We zijn ontzettend blij en dankbaar. Ik voel me goed beroerd, maar daar ben ik ook erg blij mee. Denk dat ik een stuk onzekerder zou zijn als ik dat niet had. We hebben inmiddels al 2 goede echo’s gehad vanwege hevig bloedverlies uit een hematoom wat erg schrikken was. Ik ben nu 7+4 en uitgerekend op 1 mei. We willen zeker weten wat het wordt, gaat voor ons dan meer leven en wordt echter. Namen hebben we al over nagedacht. Zo fijn om weer zwanger te mogen zijn! Succes allemaal dames.

2 maanden geleden

Hoi! Ik ben 22 en afgelopen weekend ontdekt dat ik zwanger ben, ongepland maar het kindje is meer dan welkom we kunnen niet wachten op de eerste echo! We zijn al aan t nadenken over namen. Vandaag ben ik 6 weken en heb ik de zwangerschap doorgegeven aan de huisarts. Ik kwam er zaterdag achter dus moest tot aan vandaag wachten met bellen. Vanmiddag samen met mijn vriend een verloskundige opzoeken en afspraken inplannen. We weten nog niet of we het geslacht ook al willen weten zodra dit kan of dat we ons willen laten verassen tot aan de geboorte.

2 maanden geleden

Heeyy! Ik ben 25 jaar en verwacht mijn eerste kindje. Dit is mijn eerste zwangerschap en ik zit vermoedelijk op 6+5 weken zwanger. Ik zou graag willen weten wat het word. Volgende week donderdag de 26e heb ik mijn allereerste echo en pff wat is dat wachtbankje spannend en lang zeg😫 Soms voel ik een paar dagen niks dan word ik onzeker en hoop ik dat alles Maar goed gaat met de kleine en soms ben ik goed chagrijnig met rugpijn alles erop en eraan. Het gaat een bijzondere wiebelige blije en onzekere periode worden, ben blij/ vind het leuk om anderen verhalen en ervaringen mee te lezen 😊 Groetjess

2 maanden geleden

Hallo! Ik ben 29 jaar en bijna 4 weken zwanger van mijn tweede kindje, eerste kindje met mijn huidige partner. Ik heb 30 september onze eerste echo en ben uitgerekend op 30 mei! Wij willen zeker weten wat het wordt. Hier al dames met een (sterk) voorgevoel?

2 maanden geleden

Reactie op Spiderdekat

Hallo! Ik ben 29 jaar en bijna 4 weken zwanger van mijn tweede kindje, eers ...
Aahhh wat leuk en spannend!!! Ik heb echt een heel sterk gevoel dat het een meisje wordt ben benieuwd maarja nog even wachten ben nu 7w2d 😂🙈💗

2 maanden geleden

Hiii🤍 ik ben 21 jaar en volgens berekeningen 6 weken zwanger van eerste kindje😍🫶🏽 Volgende week eerste echo! 🍀🍀🍀

2 maanden geleden

Hoi hoi, Ik ben 25 jaar bijna 4 weken zwanger.. ongeplande zwangerschap en ...
Gefeliciteerd, maar ook sterkte met vertellen.

2 maanden geleden

Hi lieve allemaal, wat leuk dit! Ik sluit graag aan😊 Ik ben 29, bijna 30 jaar. Ik ben er vanochtend op 11dpo achtergekomen dat ik zwanger ben🥹 Dit gaat (hopelijk) ons eerste kindje zijn🫶🏻. Ik zou nu 4 weken en 2 dagen zijn (als het goed is) en uitgerekend op 25mei.. De naam voor ons kindje staat eigenlijk al zo goed als vast🤭

2 maanden geleden

Reactie op MonicavanIterson

Ik vind/vond juist de meisjes namen veel moeilijker 🤭
Oooh meen je 🤣 hoor echt bijna altijd over de jongensnamen!

2 maanden geleden

Reactie op mimi1994

Hoi wat leuk!! Ik ben 29 en word bijna 30(29december) en ben zwanger van on ...
Leuk! Zo spannend weer allemaal!❤️

2 maanden geleden

Reactie op Charly96x

Hoi! Ik ben 28 en zwanger van ons eerste kindje. We willen graag weten wa ...
Aah wat fijn dat je zwanger bent geworden dan!💖

2 maanden geleden

Reactie op Lucie2025

Hi allemaal, Dit is mijn tweede zwangerschap. In februari na 11 weken hela ...
Het is nooit meer dat relaxe gevoel van de eerste keer na een miskraam! Hopelijk vind je ja wat echo’s wat meer rust erin!❤️❤️

2 maanden geleden

Hoi hoi, Ik ben 25 jaar bijna 4 weken zwanger.. ongeplande zwangerschap en ...
Ooh wat een bijzondere situatie! Hopelijk pakt het allemaal goed uit met de papa van je kindje en reageert hij op een fijne manier!❤️

2 maanden geleden

Reactie op NWA

Hallo allemaal, Ik ben 30 jaar en zwanger van ons o zo gewenste 2e kindje. ...
Oooh wat mooi zeg!❤️

2 maanden geleden

Reactie op Wonder940225

Hoi! Ik ben 22 en afgelopen weekend ontdekt dat ik zwanger ben, ongepland ...
Ooh wat spannend zeg! ❤️