356 Reacties

2 maanden geleden

Hi, wat leuk dit:) ik sluit me aan! Ben 32, in verwachting van ons 1e kindje. Nog maar 5+2 weken. Hebben over 2 weken een echo, hoop zo dat alles goed is. Vind het zo spannend pff. Namen hebben we al een tijdje🙈 kan niet wachten tot we weten wat het wordt zodat we weten hoe hij/zij gaat heten! Kan vooral niet wachten op het moment dat we het aan familie kunnen vertellen (doen we tussen 8 en 12 wkn).

2 maanden geleden

Hoi hoi Ik ben 26 en zwanger van ons 2de kindje. Ben nu 5+1 week zwanger en ga 7 okt naar de vk. Al wel veel klachten te pakken dus hoop dat het goed blijft gaan. We zouden heel graag rond de 16 a 20 weken willen weten wat het word maar als het gezond is zijn we al heel erg blij. Wr hebben al wel lijstjes met namen maar vooral op orientatie. Momenteel hebben al veel collega's door dat ik zwanger ben. Dit vind ik erg vervelend, hebben jullie tips?

2 maanden geleden

Hi allemaal ik ben 27 en ben nu 7+6 wkn zwanger. Dit is onze tweede zwangerschap, na de bevalling van ons prachtige sterrenkindje. Bij ons in de familie is het traditie om het geslacht verassing te houden en ik vind dit juist wel iets speciaals hebben. We hebben een paar namen, maar ik denk dat we de naam pas echt weten als we het kindje zien. 💘

2 maanden geleden

Reactie op Melanie Slot Smeding

Hoi hoi Ik ben 26 en zwanger van ons 2de kindje. Ben nu 5+1 week zwanger e ...
Bedoel je dat ze het al aan je zien?

2 maanden geleden

Ik ben 31, het is ons eerste kindje. Ergens diep vanbinnen weten we al wat het wordt. Vanaf we een positieve test zagen zeiden we het al tegen elkaar wat het wordt🤭 Op het moment ben ik 7,5 dagen (geloof ik) weet het 4 oktober zeker hoever ik ben😅. Namen hebben we al klaar staan voor beide geslacht 😁 daar waren we erg snel overeens☺️

2 maanden geleden

Reactie op EsméeX

Bedoel je dat ze het al aan je zien?
Jaa best wel opgezette buik, draag wel wijde kleding

2 maanden geleden

Leuk idee dit! Ik ben 36, en zwanger van mijn tweede kindje. Wij hebben nog niet gesproken over de namen omdat we het nu nog te spannend vinden. En daarbij wordt het een uitdaging een naam te vinden die past bij de naam van ons eerste kindje. Komt later! Leuk om hier zo nu en dan wat te kunnen kletsen

2 maanden geleden

Reactie op MelissaMonique

Ik hoop het ook! Probeer me ook te focussen op de leuke dingen en goed te e ...
You got this!💪🏽❤️

2 maanden geleden

Reactie op OptimistischeParel566435

Hoi! Wat leuk ik sluit me graag aan😊. Ik ben op dit moment 25 jaar en in ...
Zo leuk!❤️

2 maanden geleden

Reactie op MotherToBe

Wat leuk! Hallo allemaal, ik ben 19 en in verwachting van ons 1e kindje. We ...
Heel leuk! ❤️

2 maanden geleden

Reactie op FantasievolleHemel540157

Hai allemaal, wat leuk dit! Ik sluit graag aan! :) Ik ben 31, wordt volgend ...
Aah wat fijn dat het gelukt is! Oeeh lastig van die namen dan ja!❤️

2 maanden geleden

Reactie op suzanne_88

Hi allemaal, Ik sluit ook graag aan ☺️ ik word aanstaande zondag 36 en be ...
Aah wat bijzonder zeg!❤️❤️

2 maanden geleden

Reactie op TroostendeOrkaan528742

Hou je vast! Ik ben 54 en zwanger van mijn derde kindje. Mijn eerste twee k ...
Woow wat bijzonder zeg! Lijkt me heel gek om na zo lang weer “opnieuw” te beginnen. Maar hoe fijn dat het nog gelukt is!❤️

2 maanden geleden

Reactie op Deminem

Leuk! Mijn vriend en ik zijn beide 26, over een paar maanden 27. Dit wordt ...
Wat fijn dat het weer gelukt is! Hopelijk zit dit keer alles goed!❤️❤️

2 maanden geleden

Reactie op Sieeeen

Hi, wat leuk dit:) ik sluit me aan! Ben 32, in verwachting van ons 1e kindj ...
Wat leuk! ❤️

2 maanden geleden

Reactie op Melanie Slot Smeding

Hoi hoi Ik ben 26 en zwanger van ons 2de kindje. Ben nu 5+1 week zwanger e ...
Wat lastig! Soms ontkom je er ook gewoon niet aan. Mensen zien het bij mij ook heel vroeg omdat mijn lijf en gezicht het gewoon leuk vinden om gelijk te veranderen🫠

2 maanden geleden

Reactie op EsméeX

Hi allemaal ik ben 27 en ben nu 7+6 wkn zwanger. Dit is onze tweede zwange ...
Wat bijzonder! Fijn dat het weer gelukt is! Hopelijk in mei jullie 🌈 in jullie armen!❤️

2 maanden geleden

Reactie op XynthiaDylan

Ik ben 31, het is ons eerste kindje. Ergens diep vanbinnen weten we al wat ...
Wat leuk en spannend zeg!❤️

2 maanden geleden

Reactie op Rojo

Leuk idee dit! Ik ben 36, en zwanger van mijn tweede kindje. Wij hebben n ...
Leuk dat je erbij bent!❤️

2 maanden geleden

Ik ben 29. Dit is mijn eerste zwangerschap en ik ga het avontuur hoogstwaarschijnlijk zonder partner/vader aan. Ik weet nog niet hoe ik daarmee moet omgaan, maar ik ben er wel blij mee. Ik zou wel graag willen weten wat het wordt. Als het goed is ben ik morgen 6 weken. Ik ben erg benieuwd naar de eerste echo, ik vind het zo onwerkelijk. Ik had namelijk totaal niet verwacht.