356 Reacties
2 maanden geleden
Hi, wat leuk dit:) ik sluit me aan! Ben 32, in verwachting van ons 1e kindje. Nog maar 5+2 weken. Hebben over 2 weken een echo, hoop zo dat alles goed is. Vind het zo spannend pff. Namen hebben we al een tijdje🙈 kan niet wachten tot we weten wat het wordt zodat we weten hoe hij/zij gaat heten! Kan vooral niet wachten op het moment dat we het aan familie kunnen vertellen (doen we tussen 8 en 12 wkn).
2 maanden geleden
Hoi hoi
Ik ben 26 en zwanger van ons 2de kindje. Ben nu 5+1 week zwanger en ga 7 okt naar de vk. Al wel veel klachten te pakken dus hoop dat het goed blijft gaan.
We zouden heel graag rond de 16 a 20 weken willen weten wat het word maar als het gezond is zijn we al heel erg blij.
Wr hebben al wel lijstjes met namen maar vooral op orientatie.
Momenteel hebben al veel collega's door dat ik zwanger ben. Dit vind ik erg vervelend, hebben jullie tips?
2 maanden geleden
Hi allemaal ik ben 27 en ben nu 7+6 wkn zwanger. Dit is onze tweede zwangerschap, na de bevalling van ons prachtige sterrenkindje. Bij ons in de familie is het traditie om het geslacht verassing te houden en ik vind dit juist wel iets speciaals hebben. We hebben een paar namen, maar ik denk dat we de naam pas echt weten als we het kindje zien. 💘
2 maanden geleden
Ik ben 31, het is ons eerste kindje.
Ergens diep vanbinnen weten we al wat het wordt. Vanaf we een positieve test zagen zeiden we het al tegen elkaar wat het wordt🤭
Op het moment ben ik 7,5 dagen (geloof ik) weet het 4 oktober zeker hoever ik ben😅.
Namen hebben we al klaar staan voor beide geslacht 😁 daar waren we erg snel overeens☺️
2 maanden geleden
Reactie op EsméeX
Bedoel je dat ze het al aan je zien?
Jaa best wel opgezette buik, draag wel wijde kleding
2 maanden geleden
Leuk idee dit!
Ik ben 36, en zwanger van mijn tweede kindje. Wij hebben nog niet gesproken over de namen omdat we het nu nog te spannend vinden. En daarbij wordt het een uitdaging een naam te vinden die past bij de naam van ons eerste kindje. Komt later! Leuk om hier zo nu en dan wat te kunnen kletsen
2 maanden geleden
Reactie op Melanie Slot Smeding
Hoi hoi
Ik ben 26 en zwanger van ons 2de kindje. Ben nu 5+1 week zwanger e ...
Wat lastig! Soms ontkom je er ook gewoon niet aan. Mensen zien het bij mij ook heel vroeg omdat mijn lijf en gezicht het gewoon leuk vinden om gelijk te veranderen🫠
2 maanden geleden
Ik ben 29. Dit is mijn eerste zwangerschap en ik ga het avontuur hoogstwaarschijnlijk zonder partner/vader aan. Ik weet nog niet hoe ik daarmee moet omgaan, maar ik ben er wel blij mee.
Ik zou wel graag willen weten wat het wordt. Als het goed is ben ik morgen 6 weken. Ik ben erg benieuwd naar de eerste echo, ik vind het zo onwerkelijk. Ik had namelijk totaal niet verwacht.