356 Reacties
2 maanden geleden
Halloo,
Ik ben 31 jaar. Ons eerste kindje is met 9 weken zwangerschap geboren. Ons tweede kindje is inmiddels 16 maanden. We hopen nu ons derde kindje te verwelkomen. Ik denk nu 4 weken en 4 dagen zwanger te zijn.
Het blijft voor ons spannend omdat onze eerste zwangerschap een miskraam was. Ik zou heel graag willen weten wat het wordt, maar een verassing blijft ook een magisch moment bij de geboorte.
Zo benieuwd hoe onze dochter het gaat vinden om een broertje of zusje te hebben en om dan 2 kindjes te hebben. Ik zit helemaal in de fantaseerstand.
Namen zijn we het ook al redelijk over eens. We hebben een mooi lijstje, al vinden we jongens namen wel erg lastig.
2 maanden geleden
Ik ben 33 jaar.
Dit is ons 1e kindje, maar 3e zwangerschap. In februari en april dit jaar heb ik een vroege miskraam gehad. Extra spannend nu dus, al heb ik toch het gevoel dat het goed zit deze keer!
We hebben altijd gezegd dat we het graag willen weten, maar het er deze zwangerschap nog niet over gehad. Mijn kinderwens is inmiddels zo groot dat het me niet uitmaakt wat het wordt en ik het inmiddels ook niet meer zou hoeven weten, maar misschien verandert dat nog. Maar we hebben dit dus ook nog niet besproken.
Ik had een late ovulatie, dus ik denk dat ik nu ruim 4 weken zwanger ben.
Het besef moet nog even indalen dat het raak is, we hebben het dus nog niet over namen gehad maar ik heb al wel een lijstje. Ik denk dat het een “klassieke” naam wordt.
2 maanden geleden
Ik ben 28 jaar, dit is mijn tweede kindje, maar mijn partner z'n eerste kindje! Mijn zoontje wordt over een maandje 3 jaar en is voornamelijk bij ons. We zijn in de wolken zo blij, met dit kleintje wat er aan komt.💖 Ik ben nu naar eigen berekening 5+3 weekjes. Wel weer ontzettend spannend, vooral die eerste echo! We zouden graag willen weten wat het wordt ja, zooo nieuwsgierig. 💘
2 maanden geleden
Hiiii, ik denk dat ik hier mag aansluiten. Vandaag 12 DPO en gisteren al een lichte positieve test. Wacht nog even m’n NOD af vrijdag. Hiervoor een vroege miskraam gehad in juni, dus echt heel erg spannend. Dit wordt ons eerste kindje. Ik ben 24 jaar en m’n partner 25. Wij willen zeker weten wat het wordt! Ik ben naar mijn eigen berekening 4+4 nu. Als vrijdag de CB weken indicator ook positief is ga ik het mijn vriend vertellen en de verloskundige bellen. Wij waren vorige keer bij de miskraam al over namen aan het denken, dus dat zal wel goedkomen 🩵🩷
2 maanden geleden
Hii!
Ik ben 30 jaar, en zwanger van ons tweede kindje ( zaterdag achter gekomen).
Ons zoontje is ook een mei baby van 2021 en nu 3 jaar alsof het zo moest zijn haha. Ben nog heel pril denk 4 weken nu en heb 1 oktober eerste echo
2 maanden geleden
Hooi!!
Ik ben 27 jaar, dit wordt ons 2e kindje 🌈. In februari ben ik bevallen van ons sterrenmeisje. Volgens mijn berekening ben ik nu 4+2, ik vind het echt super spannend. We denken dat we het geslacht niet willen weten, alleen zal dat wel lastig worden met elke 2/3 weken een echo. De namen weten we al, tenzij het weer veranderd☺️
2 maanden geleden
Hoi hoi, wat leuk! Ik mag me na jaaaaren een kinderwens te hebben en sinds een tijdje proberen toch ook echt zeggen dat ik nu zwanger ben!! Ik ben 28 jaar en ben nu 4 weken zwanger van ons eerste kindje. Ik weet niet of dat ik wil weten wat het wordt eigenlijk en we zijn zeker al over namen aan het nadenken! Zo spannend allemaal :)
2 maanden geleden
Superleuk! Ik en mijn vriend zijn beide 28 en dit wordt ons eerste kindje. Wij willen zeker weten wat het wordt, hadden voor beide geslachten eigenlijk al een naam al ver voordat we gingen proberen haha. Ik ben nu ongeveer 4 weken zwanger, op 24 september de eerste echo!
2 maanden geleden
Ik ben 23, ik ben er net achter gekomen nadat we voor het eerst een poging hebben gedaan dat ik zwanger ben. Ik vind het zo spannend allemaal! Ik ga het zo aan mijn vriend vertellen. Ik zou graag willen weten wat het word. Ik ben 3/4 weken zwanger, en we hebben al een tijdje een paar favoriete namen!