356 Reacties
2 maanden geleden
Wat leuk mijn zoontje komt ook uit Januari 2022,
Wij zijn vooral heel blij dat het weer gelukt is maar ik merk bij mezelf ook een soort spanning. Hoe zal dit gaan met een peuter van 3, ergens vind ik het zielig? Heel apart haha maar dat hij niet meer de volledige aandacht zal krijgen.
Ik ben 25
2de kindje
En wij willen wel graag weten wat het wordt
Naam voor jongen staat al een een poosje vast, voor de zwangerschap van ons eerste zoontje al. Meisje vind ik echt veel lastiger merk ik!
2 maanden geleden
Reactie op VvandB
Wat leuk! 28 jaar en
mama van een meisje van 1 jaar 6 mnd, onverwacht zwan ...
Ah super leuk!
Ik heb ook een meisje van februari 2023. Nu ook op 5 mei uitgerekend!
Daarnaast ben ik 28 jaar. Dit wordt dus ons tweede kindje. Wij willen niet weten wat het wordt (bij de eerste ook niet) qua namen wachten wij nog even tot de spannende periode voorbij is.
2 maanden geleden
Reactie op rmd02
Ooh snap ik heel goed dat dat heel spannend is!
Wisten jullie bij je docht ...
Nee bij ons dochtertje wisten we het ook niet en het was heel leuk om het als verrassing te houden, dus gaan dat nu ook gewoon doen.
Kwa namen zitten we wel in de Noorse/Scandinacische sferen, dat maakt het wat beperkt.
O ja en we werken allebei met kinderen, dus zien ook veel namen en persoonlijkheden voorbij komen, dat maakt het ook zeker niet makkelijk 🙈
2 maanden geleden
Jeej, Ik mag aansluiten 🥹. Ronde 1 en nu al gezegend mogen zijn met een positieve test. Ik durf het bijna niet te typen gewoon. We hebben een prachtige zoon van 4 en zijn net verhuisd na een flinke verbouwing. Het lege kamertje krijgt in Mei een bestemming.💕
2 maanden geleden
Zie nu pas de vragen onder aan de tekst. (Adhd) 😋 ik ben 31 ik wil het wel weten en ik ben bijna 4 weken dan nu🥰
2 maanden geleden
Reactie op VvandB
Wat leuk! 28 jaar en
mama van een meisje van 1 jaar 6 mnd, onverwacht zwan ...
Hier ook onverwachts! Ons meisje is 21-8 1 jaar geworden. Het moet nog eventjes landen omdat we er totaal niet mee bezig waren & pas volgend jaar wilde gaan proberen.. Hoe heb jij het omarmt? Ik ben nog een beetje zoekende merk ik & zie vooral heel veel beren 😔
2 maanden geleden
Ik mag ook aansluiten!🥰
Ik ben geschokt maar ben er wel heel blij mee! Ik ben 29 en dit wordt mijn 2e kindje als alleenstaande moeder dus natuurlijk voelt het ff dubbel, maar ik voel me gezegend! Als het goed is ben ik 3+5 weken. Ik wil zeker weten wat het wordt en in het geval van een meisje heb ik al een naam😍
Heel benieuwd of er meer (aanstaande) single mama's zijn die in mei uitgerekend zijn! Lijkt me leuk om gedachten uit te wisselen
2 maanden geleden
Hebben jullie ook ineens allemaal zichtbare aderen over je lichaam? 😱
2 maanden geleden
Heb zelfs al het idee dat ik de lijn van mijn navel naar mijn schaamstreek zie lopen over het midden. Hebben jullie die ook al gespot bij jezelf?
2 maanden geleden
Reactie op Anne99!
Wat leuk mijn zoontje komt ook uit Januari 2022,
Wij zijn vooral heel blij ...
Leuk! Ik had een typfoutje gemaakt bij ons was het Jan 23.
Ja spannend! Ik denk wel leuk ze hebben uiteindelijk echt veel aan elkaar!🥰
Ooh wij hebben juist heel veel meisjesnamen.😂