356 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Natas1995×÷_

Superleuk! Ik en mijn vriend zijn beide 28 en dit wordt ons eerste kindje. ...
Heel leuk! Ooh dat is lekker makkelijk haha!😄

2 maanden geleden

Wat leuk! 28 jaar en mama van een meisje van 1 jaar 6 mnd, onverwacht zwanger en hadden het ook helemaal niet gepland zo snel. Natuurlijk heel erg welkom. Vermoedelijk rond 4-5 mei uitgerekend. Nu maar afwachten!🩷

2 maanden geleden

Wat leuk mijn zoontje komt ook uit Januari 2022, Wij zijn vooral heel blij dat het weer gelukt is maar ik merk bij mezelf ook een soort spanning. Hoe zal dit gaan met een peuter van 3, ergens vind ik het zielig? Heel apart haha maar dat hij niet meer de volledige aandacht zal krijgen. Ik ben 25 2de kindje En wij willen wel graag weten wat het wordt Naam voor jongen staat al een een poosje vast, voor de zwangerschap van ons eerste zoontje al. Meisje vind ik echt veel lastiger merk ik!

2 maanden geleden

Reactie op VvandB

Wat leuk! 28 jaar en mama van een meisje van 1 jaar 6 mnd, onverwacht zwan ...
Ah super leuk! Ik heb ook een meisje van februari 2023. Nu ook op 5 mei uitgerekend! Daarnaast ben ik 28 jaar. Dit wordt dus ons tweede kindje. Wij willen niet weten wat het wordt (bij de eerste ook niet) qua namen wachten wij nog even tot de spannende periode voorbij is.

2 maanden geleden

Reactie op rmd02

Ooh snap ik heel goed dat dat heel spannend is! Wisten jullie bij je docht ...
Nee bij ons dochtertje wisten we het ook niet en het was heel leuk om het als verrassing te houden, dus gaan dat nu ook gewoon doen. Kwa namen zitten we wel in de Noorse/Scandinacische sferen, dat maakt het wat beperkt. O ja en we werken allebei met kinderen, dus zien ook veel namen en persoonlijkheden voorbij komen, dat maakt het ook zeker niet makkelijk 🙈

2 maanden geleden

Wat leuk dit!! Gisteren voor het eerst in mijn leven een positieve test gehad en volgens de berekeningen dus uitgerekend op 8 mei! Kan niet wachten op (als alles goed gaat) ons eerste kindje ♥️

2 maanden geleden

Hoe oud ben je? 26🥺 Hoeveelste kindje? Eerste kindje 💓🥺 Willen jullie weten wat het word? Jaaaa Hoeveel weken ben je zwanger? 4w 3+ Zijn jullie al over een naam aan het denken? Yes

2 maanden geleden

Reactie op Sylvia.214

Nee bij ons dochtertje wisten we het ook niet en het was heel leuk om het a ...
Ik werk ook met kinderen, vind dat het ook lastiger maken qua naam😂

2 maanden geleden

Jeej, Ik mag aansluiten 🥹. Ronde 1 en nu al gezegend mogen zijn met een positieve test. Ik durf het bijna niet te typen gewoon. We hebben een prachtige zoon van 4 en zijn net verhuisd na een flinke verbouwing. Het lege kamertje krijgt in Mei een bestemming.💕

2 maanden geleden

Zie nu pas de vragen onder aan de tekst. (Adhd) 😋 ik ben 31 ik wil het wel weten en ik ben bijna 4 weken dan nu🥰

2 maanden geleden

Reactie op VvandB

Hier ook onverwachts! Ons meisje is 21-8 1 jaar geworden. Het moet nog eventjes landen omdat we er totaal niet mee bezig waren & pas volgend jaar wilde gaan proberen.. Hoe heb jij het omarmt? Ik ben nog een beetje zoekende merk ik & zie vooral heel veel beren 😔

2 maanden geleden

Ik mag ook aansluiten!🥰 Ik ben geschokt maar ben er wel heel blij mee! Ik ben 29 en dit wordt mijn 2e kindje als alleenstaande moeder dus natuurlijk voelt het ff dubbel, maar ik voel me gezegend! Als het goed is ben ik 3+5 weken. Ik wil zeker weten wat het wordt en in het geval van een meisje heb ik al een naam😍 Heel benieuwd of er meer (aanstaande) single mama's zijn die in mei uitgerekend zijn! Lijkt me leuk om gedachten uit te wisselen

2 maanden geleden

Hebben jullie ook ineens allemaal zichtbare aderen over je lichaam? 😱

2 maanden geleden

Heb zelfs al het idee dat ik de lijn van mijn navel naar mijn schaamstreek zie lopen over het midden. Hebben jullie die ook al gespot bij jezelf?

2 maanden geleden

Reactie op VvandB

Zo leuk!! Ongeveer hetzelfde leeftijdsverschil met onze dochter en deze baby!

2 maanden geleden

Reactie op Anne99!

Wat leuk mijn zoontje komt ook uit Januari 2022, Wij zijn vooral heel blij ...
Leuk! Ik had een typfoutje gemaakt bij ons was het Jan 23. Ja spannend! Ik denk wel leuk ze hebben uiteindelijk echt veel aan elkaar!🥰 Ooh wij hebben juist heel veel meisjesnamen.😂

2 maanden geleden

Reactie op Sylvia.214

Nee bij ons dochtertje wisten we het ook niet en het was heel leuk om het a ...
Aah superleuk! Ben heeel benieuwd hoe wij het gaan ervaren. Nee dat is niet makkelijk inderdaad!

2 maanden geleden

Reactie op Jdgk39!

Wat leuk dit!! Gisteren voor het eerst in mijn leven een positieve test geh ...
Zo leuk!! Ik denk dat ik ook 8 mei uitgerekend ben. Zo spannend allemaal! 🥰

2 maanden geleden

Reactie op Roooomie

Hoe oud ben je? 26🥺 Hoeveelste kindje? Eerste kindje 💓🥺 Willen julli ...
Leukk! Leuk dat je erbij zit!🥰

2 maanden geleden

Reactie op liesjemooi

Jeej, Ik mag aansluiten 🥹. Ronde 1 en nu al gezegend mogen zijn met een po ...
Aaah zo leuk! 🥰🥰