14 Reacties

20 dagen geleden

Jeetje! 🥹 spannende momenten.. sterkte 😘

20 dagen geleden

Heel veel sterkte😢 Hoeveel weken ben je?

20 dagen geleden

Reactie op Nuy.ontheway2025

Heel veel sterkte😢 Hoeveel weken ben je?
Zou rond 6+4 weken zijn 🥺

20 dagen geleden

Aaah nee wat vervelend! Hopelijk is het toch een goede bloeding, duimen 🍀

20 dagen geleden

Reactie op Dreamingofafamily

Aaah nee wat vervelend! Hopelijk is het toch een goede bloeding, duimen 🍀
Word maandag terug gebeld voor een controle echo maar verloskundige denkt wel dat het een miskraam is

8 dagen geleden

Ik ben normaal niet zo van het praten op een forum.. maar merk dat ik het nu fijn vindt om mensen te spreken die hetzelfde mee maken. Ik en mijn vriend zijn dit jaar gestart met een ICSI Traject. Een hele emotionele rollercoaster opzich.. maar eigenlijk liep alles voorspoedig. Afgelopen september de 1e terugplaatsing gehad met positieve test. Helaas bij de controle afgelopen week te horen gekregen dat het vruchtje bij 1 week is gestopt in met groeien. Toen we de echo krijgen zouden we 7+4 weken zijn, en dus gingen we er heen met het gevoel voor de 1e keer het hartje te gaan horen. Omdat een miskraam eigenlijk al had moeten gebeuren en wij ook heel graag verder willen besloten om de miskraam op te wekken met medicatie. Dit is afgelopen weekend na 2x een dosis nemen gelukt. Ik ben erg emotioneel en ziet het even allemaal niet meer zitten. Ene kant denk ik, er zijn mensen die dit veel vaker meemaken en er is gewoon nog kans. Maar andere kant doet het me zoveel pijn! En voel ik me zo alleen. Praat er met niemand over.. Hoe is het voor jullie?

8 dagen geleden

Hi! Lees even mijn berichtje ‘schijnmiskraam’. Ik duim voor je dat dat het is🤞🏼✨. Sterkte 🍀

8 dagen geleden

Reactie op Daan8819

Ik ben normaal niet zo van het praten op een forum.. maar merk dat ik het n ...
Wees lief voor jezelf 🍀♥️ het is ook heel zwaar om mee te maken.

8 dagen geleden

Reactie op Emmy-

Wees lief voor jezelf 🍀♥️ het is ook heel zwaar om mee te maken.
❤️

8 dagen geleden

Reactie op Zwanger Van Nummer 3

Word maandag terug gebeld voor een controle echo maar verloskundige denkt w ...
Hoe is het gegaan vandaag?

8 dagen geleden

Reactie op Daan8819

Ik ben normaal niet zo van het praten op een forum.. maar merk dat ik het n ...
Een gemiste miskraam komt nog best wel vaak voor helaas. Er is op dit forum ook een groep die miskraam heet. Misschien dat je daar verhalen leest van vrouwen die je aanspreken. Je leest er sowieso veel van vrouwen die hetzelfde hebben meegemaakt. Ik heb in april een gemiste miskraam gehad. De gevoelens die je hebt mogen er zijn. Het is ook verdrietig wat je meemaakt. Termijn en omstandigheden maken niet uit als het gaat om hoe verdrietig je hier om mag zijn. Geef jezelf de tijd en de ruimte om te rouwen om dit verlies, probeer er met je vriend over te praten. Maar misschien vind je het ook wel fijn al te kijken naar de toekomst. Hoeveel cryo's heb je nog?

8 dagen geleden

Reactie op Anoniem19996

Hi! Lees even mijn berichtje ‘schijnmiskraam’. Ik duim voor je dat dat het ...
Ze heeft haar miskraam al opgewekt, dus dat is het sowieso niet. Ook had jij geen "schijnmiskraam" maar bloedingen. Een schijnmiskraam bestaat eigenlijk niet.

8 dagen geleden

Reactie op Emmy W

Ze heeft haar miskraam al opgewekt, dus dat is het sowieso niet. Ook had j ...
Volgend mij reageert ze op TS en niet op het bericht van Daan8819.

8 dagen geleden

Reactie op Emmy W

Een gemiste miskraam komt nog best wel vaak voor helaas. Er is op dit forum ...
Dankjewel. Ik heb er nog 2. Dus hopen dat er eentje bij zit die wel de juiste weg vindt.