19 Reacties

één maand geleden

Ik had het gisteren ochtend ook ben bijna 7 wk, morgen de eerste echo, heb de vk gebeld waarschijnlijk onschuldige bloeding door gesprongen vaatje ofzo het stopte ook heel snel weer... zolang je geen stolsels hebt gaat het waarschijnlijk gewoon goed

één maand geleden

Heb je geen spoednummer van je vk? Lijkt me fijn als je met iemand kan praten die er echt verstand van heeft

één maand geleden

Reactie op chantal3232

Ik had het gisteren ochtend ook ben bijna 7 wk, morgen de eerste echo, heb ...
Oké dus moet nu dus eigenlijk letten op stolsels pff wel schrikken dit.. hoop zakt alsnog wel een beetje uit me schoenen.. kon jij direct terecht bij de verloskundige ?

één maand geleden

Reactie op Asilahfelitcia

Oké dus moet nu dus eigenlijk letten op stolsels pff wel schrikken dit.. ho ...
Jaaa als het niet doorzet en of je echt hele erge krampen krijgt of heel heftig bloedverlies idd! Nee ik ven er niet heen geweest want ze zei tegen mij het heeft geen zin als je nu komt want dan kan het alsnog goed zijn en een dag later alsnog misgaan, het is gewoon echt afwachten helaas maar je hoort het heeeeel vaaak

één maand geleden

Reactie op chantal3232

Jaaa als het niet doorzet en of je echt hele erge krampen krijgt of heel he ...
Aaah oke naja dan maar gewoon op het wacht bankje it is what it is 🙏🏽

één maand geleden

Vannacht toch nog wat bloed gezien toen ik boven de wc hing maar geen stolsels en maatverbandje bleef droog. Vanochtend opgestaan wc gegaan en nu alleen nog helder rood bloed bij afvegen.. pff kan niet wachten tot 9 uur dat ik de verloskundige kan bellen 🙃

één maand geleden

Reactie op Asilahfelitcia

Vannacht toch nog wat bloed gezien toen ik boven de wc hing maar geen stols ...
Kan je terecht bij de verloskundige? Zenuwslopend dat wachten.

één maand geleden

Reactie op Lindaaaa93

Kan je terecht bij de verloskundige? Zenuwslopend dat wachten.
Net de verloskundige gesproken die zegt kijk het gewoon aan, zolang je niet veel bloed verliest en geen stolsels is dat alleen maar een goed teken. Hun zelf doen geen echo’s maken voor de 7e weken dus ze zegt wacht het gewoon even af. Naja prima heb toch maandag een echo staan ergens anders en dan zien we wel 🤞🏼

één maand geleden

Wil even zeggen dat ik bij mijn jongste dochter wekenlang bloedverlies heb gehad en dat het gewoon een gesprongen vaatje was. Een miskraam gaat gepaard met donker bloedverlies en buikkrampen

één maand geleden

Wil even zeggen dat ik bij mijn jongste dochter wekenlang bloedverlies heb ...
Denk dat dit ook heel verschillend is per persoon. Ik had juist heel helderrood bloed (zoals op de foto) en na tijdje ook stolsels (dit zijn vaak tekenen van miskraam zei mijn verloskundige) ik heb verder totaal geen buikkrampen gehad. Ik was toen 5+3

één maand geleden

Bij mijn miskraam had ik ook bloedverlies dat dan plots stopte dan 3 dagen later weer met een slijmerige prop. (Was blijkbaar het vruchtje) was wel al 8 weken ver. Ik had wel plots ook geen gevoelige borsten enzo meer. Ik hoop voor jou dat het goed gaat.

één maand geleden

Reactie op Kleintjevd

Denk dat dit ook heel verschillend is per persoon. Ik had juist heel helder ...
Helemaal gelijk! Ik had ook willen zeggen ‘een miskraam gaat Meestal gepaard met bloedverlies en krampen’

één maand geleden

Het vruchtje heeft zich ingenesteld bij me baarmoedermond cervicale zwangerschap noemen ze dat zeldzame vorm van buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Foto’s worden nu doorgestuurd naar een gynaecoloog en dan hoor ik meer.. pff moet ik me nu ook nog gaan druk maken over alle risico’s die daar ook nog bij horen pff 🥲

één maand geleden

Reactie op Asilahfelitcia

Het vruchtje heeft zich ingenesteld bij me baarmoedermond cervicale zwanger ...
O jeetje, dat klinkt heftig. De zwangerschap moet dan sowieso geëindigd worden?

één maand geleden

Reactie op Lindaaaa93

O jeetje, dat klinkt heftig. De zwangerschap moet dan sowieso geëindigd wor ...
Ja die kans zit er nu heel dik in qua meten van het zakje was ik ook een week vroeger 5+2 inplaats van 6+2 ook apart.. maar mocht het weg gehaald worden is curatage ook echt een risicovol dingetje omdat het in me baarmoedermond zit ofzo pff ik word gek wil het eigenlijk ook nu zo snel mogelijk achter de rug hebben 🙏🏽

één maand geleden

Reactie op Asilahfelitcia

Ja die kans zit er nu heel dik in qua meten van het zakje was ik ook een we ...
Oh jeetje, dat is niet het nieuws waar je op zat te wachten. Wat verdrietig om te horen. Moet het echt met een curretage weggehaald worden? Ik hoop dat medicatie ook mogelijk is voor je. Heel veel sterkte 🤞🏼

één maand geleden

Reactie op Emmy W

Oh jeetje, dat is niet het nieuws waar je op zat te wachten. Wat verdrietig ...
Ja ze zijn juist voor medicatie corretage is in mijn geval veel meer risico ofzo I don’t know pff wil het nu gewoon zo snel mogelijk laten gebeuren ofzo.. en nu moet ik gaan wachten tot ik gebeld ga worden 😅

één maand geleden

Reactie op Asilahfelitcia

Ja ze zijn juist voor medicatie corretage is in mijn geval veel meer risico ...
Dan hoop ik dat de gewone medicatie voor een opwekking van een miskraam voor jou gaat helpen. Dat is ook spannend en eng, maar dat is nog een klein beetje te sturen naar jouw wensen. Zorg goed voor jezelf.

één maand geleden

Wat naar allemaal! Heel veel sterkte, hoop voor je dat het snel voorbij is zonder gevolgen.🤞🏼