11 Reacties

23 dagen geleden

Yess, dat komt mij maar al te goed bekend voor 馃槄

23 dagen geleden

Jup, vooral met werk. Mijn hoofd staat er gewoon niet naar om zelf iets op te pakken. Ben alleen nog reactief bezig, dat is makkelijker

23 dagen geleden

Oh, heel erg! Ben zo moe en vind het moeilijk om discipline op te brengen om goed aan het werk te gaan. Ik zit wel voor mijn computer, maar kan makkelijk uren niks doen. Ondertussen wordt er veel van me verwacht. Heel lastig

23 dagen geleden

Haha jup, dat heb ik ook! Als er nou hoge nood was had ik wel harder gewerkt maar ik ben moe... en de taken die klaar liggen kunnen ook morgen wel馃槄

23 dagen geleden

Ik ben ook zoooo gedemotiveerd. Ik heb ook best een pittige baan waarbij ik het niet kan verantwoorden om steken te laten vallen. Ik moet continue scherp zijn en dat kost me zo veel energie. Ook bezig met doelen en zo wat mij echt totaal niet boeit.

22 dagen geleden

Ja pffff droom nu al over m鈥檔 verlof vanaf april 馃槀馃槀

22 dagen geleden

Ja, ik ben er ook al klaar mee. Zo geen zin

22 dagen geleden

Reactie op Nuy.ontheway2025

Ja pffff droom nu al over m鈥檔 verlof vanaf april 馃槀馃槀
Heel herkenbaar dit hahaha. Ik doe promotieonderzoek dus ik heb gelukkig een hele flexibele baan, wat het allemaal wel wat makkelijker maakt om af en toe ook even een dagje wat minder te doen. Wat mij vooral helpt is om het inhoudelijke werk vroeg in de ochtend te doen, aangezien ik dan op mijn scherpst ben (en het minst misselijk 馃ゲ)

22 dagen geleden

Ik kan me ook echt niet concentreren. Mijn hoofd denkt de hele dag alleen maar "zwanger zwanger zwanger"!! En zo moeilijk om het nog geheim te houden...

22 dagen geleden

Precies dit, ik dacht dat ik me als enige zo voelde. Ik heb een vrij pittige baan waar veel van me verwacht wordt en geef leiding over een groot team. Er zit waarschijnlijk nog een promotie aan te komen waar ik eerst heel veel zin in had maar nu moet ik er niet aan denken om mezelf nog meer verantwoordelijkheid en werk op de hals te halen. Merk dat mijn geduld en motivatie echt minimaal is voor mijn medewerkers laatste weken. Ben pas 6 weken en maak me nu al zorgen over hoe de komende tijd zal gaan.

17 dagen geleden

Dat is wel enigszins geruststellend, al heb ik wel te doen met iedereen. Hopelijk draait het bij in het tweede trimester. 馃槄