70 Reacties

24 dagen geleden

Ik heb een jongen van ruim 1 jaar nu. Was juist heel misselijk tot overgeven aan toe. Lijkt nu weer die kant op te gaan. Was toen overtuigd van een meisje, verkeerd dus haha. Nu zegt mijn gevoel nog helemaal niks, misschien omdat ik het verkeerd had😂 Toen was wel de enige oplossing voor de misselijkheid vet eten. Voelde me altijd even beter na bakje chips of broodje kroket. Heel slecht, maar bakje fruit zorgde juist voor overgeven.

24 dagen geleden

Volgens mij zijn dat fabeltjes en zou ik hier niet te veel op vertrouwen. Bij mijn eerste ook geen misselijkheid, geen acne, geen zin in zoet en dat is ook een meisje geworden. Nu weer nergens last van dus volgens mij is het gewoon hoe je lichaam reageert op het hormoon HCG. Sommige worden hier gewoon misselijk van, en anderen niet.

24 dagen geleden

Mijn eerste was ook een jongen en ben enorm misselijk geweest, dus het hoeft echt niets te zeggen! Ik zou het leuk vinden als het deze keer een meisje is, gewoon om dat ook eens mee te maken. Maar indien het een jongetje is, ook zeker leuk en welkom! Belangrijkste is dat het kindje gezond is.

24 dagen geleden

Mijn gevoel zegt jongetje. Bij mijn eerste begon ik met meisje en daarna draaide ik bij naar jongen en t bleek n meisje. Dus denk ergens dat mijn gevoel nu ook goed zit. Qua kwaaltjes had ik bij mijn dochter de “jongens kwaaltjes” dus dat wil niks zeggen

24 dagen geleden

Ik heb een heel sterk gevoel voor een jongetje. Niet perse door de symptomen maar puur op intuïtie.

24 dagen geleden

🩷

24 dagen geleden

Mijn gevoel zegt voor nu steeds een meid

24 dagen geleden

Ik heb altijd gedacht dat ik moeder werd van alleen maar jongens. Maar mijn gevoel zegt nu ineens toch een meisje 🩷

24 dagen geleden

Mijn vriend zegt de hele tijd dat het een jongen is maar ik ben er zelf nog niet zeker van. 🙈 we willen het ook niet weten, we zijn eigenlijk vrij ouderwets… geen gender reveal, niet te weten komen wat het wordt. We willen ons graag laten verrassen 🥰

24 dagen geleden

Mijn man denkt een meisje 🩷 Ik weet het niet zo goed maar heb gedroomd dat ik bevallen was van een jongen 🩵 (dit is mijn eerste zwangerschap haha)

24 dagen geleden

Bij de dochter had ik eigenlijk nergens last van. Nu zo misselijk en beroerd, voel me heel anders. Daardoor het gevoel dat het nu een jongetje is😁

24 dagen geleden

Mijn gevoel zegt meisje maar dat komt omdat ik mij geen jongetje in ons gezin kan voorstellen 😂. Qua symptomen zegt het niks want zwangerschap 1 & 2 waren echt zo verschillend en heb toch echt 2 meiden rondlopen. We wachten “geduldig” af tot de geslachtsecho 🤣

24 dagen geleden

Wij denken vanaf het begin al een meisje, maar goed we kunnen er natuurlijk compleet naast zitten! Ik zou een broertje voor m'n zoontje ook geweldig vinden. Gewoon zó nieuwsgierig! 🤍

24 dagen geleden

💙💙 denken we

24 dagen geleden

Ik heb totaal geen gevoel of het een meisje of jongetje wordt. Mijn schoonfamilie zegt allemaal een meisje, maar misschien is dit ook wel een stiekeme wens van hun omdat wij al een prachtige zoon hebben 💙 Ik wil het straks wel heel erg graag weten maar het maakt me niets uit! Beide van harte welkom🩷💙

24 dagen geleden

We hebben het constant over een meisje, mijn partner wilt er graag 1 en dacht ook dat mijn zoontje een meisje was haha. Maar ik denk om eerlijk te zijn weer een jongen 🥰

24 dagen geleden

Ik heb juist weer een voorgevoel voor een meisje. m’n partner enorm voor een jongen. Dus wordt spannend

24 dagen geleden

Reactie op Tesvdb

Ik heb juist weer een voorgevoel voor een meisje. m’n partner enorm voor ee ...
Hier precies hetzelfde haha. Ben benieuwd 😍

24 dagen geleden

Hier denken we beide weer een meisje in september 2023 ook een meisje gekregen en geen klachten gehad en nu ook weer niet.

24 dagen geleden

Mijn dochter zei uit het niets ineens, Mama babybroertje. Ik had nog niks verteld over dat ik zwanger was. Alleen mijn man en ik wisten het. Vervolgens verteld mijn moeder dat ze een droom heeft gehad waarbij ze de deur samen met mijn dochter opende voor een klein jongetje. En die wist ook nog van niks. En mijn gevoel zegt ook een jongen, mijn man vreest een vrouwelijk huishouden te krijgen 😂 ik zeg dan vaak tegen hem als het maar gezond is, dan krijg ik een blik zo van „ja nog 2 van die van jou hier rondlopen” 🤪