70 Reacties

24 dagen geleden

Ik heb sterk gevoel een meisje

24 dagen geleden

Heb al een dochter en zoon Denk zelf een meisje maar dan zou het wel een jongen zijn is me gevoel😂 Dus geen idee Beide enorm ziek geweest Nu zwanger van me nieuwe partner en geen klachten tot nu🎉 Heb echt geen idee 🤗

23 dagen geleden

Voor nu hoop ik en denk ik een jongen Na drie jongens lijkt het me gek om een meisje te krijgen Het is ook wel makkelijk en goedkoper een jongen 🤪

23 dagen geleden

Ik heb nog geen heeel duidelijk voorgevoel, maar iedereen om ons heen denkt jongetje.

23 dagen geleden

Ik heb een heel sterk voorgevoel dat het een meisje is 🩷

23 dagen geleden

Reactie op SamDWO

Mijn dochter zei uit het niets ineens, Mama babybroertje. Ik had nog niks v ...
Mijn dochter zei ook uit het niet dat er een baby in mijn buik zat en dat het een zusje zou zijn. Ook niks gezegd over een baby of zwanger zijn. Echt zo vreemd haha

23 dagen geleden

Reactie op babytoetie

Mijn gevoel zegt voor nu steeds een meid
Heel eng maar vannacht heb ik gedroomd dat ik een jongen krijg hahaha nu weet ik het niet meer

23 dagen geleden

Ik kon niet meer wachten, en heb besloten vorig weekend naar London te reizen, om bloed af te staan… ik weet het nu al ❤️❤️❤️❤️❤️

23 dagen geleden

Ik denk een jongen, maar de vorige keer had ik het ook mis haha.

23 dagen geleden

Ik heb nu een dochter van 1,5. En ik denk dat dit weer een meisje is. Maar dit is echt een pure gok hoor. Totaal nergens op gebaseerd. Dit is een totaal andere zwangerschap als de vorige, maar toch denk ik weer een meisje. Gewoon een soort voorgevoel denk ik 😅

23 dagen geleden

Reactie op Amy5

Ik kon niet meer wachten, en heb besloten vorig weekend naar London te reiz ...
Ohh echt?! En? Of wil je het nog niet delen? 🤭

23 dagen geleden

Reactie op Amy5

Ik kon niet meer wachten, en heb besloten vorig weekend naar London te reiz ...
En waarom in Londen?

23 dagen geleden

Reactie op Maygirl95

Ohh echt?! En? Of wil je het nog niet delen? 🤭
Een jongentje💙💙💙 en London omdat we dat een fijne plaats vinden voor een weekend weg maar ook omdat we daar de volgende dag meteen terecht konden terwijl we pas 7 weken ver zijn. België kan het geloof ik met 10 weken

23 dagen geleden

Ik denk dat ik een meisje krijg 💖

23 dagen geleden

Reactie op Amy5

Een jongentje💙💙💙 en London omdat we dat een fijne plaats vinden voor een ...
Super leuk! Gefeliciteerd! 👶🏻🩵

23 dagen geleden

Ik heb nog geen voorgevoel. Bij mijn 1e had ik het juist: een dochter. We wisten het geslacht niet van te voren en nu willen we dit ook niet weten. Nog meer die zich willen laten verrassen?

19 dagen geleden

Reactie op Amy5

Een jongentje💙💙💙 en London omdat we dat een fijne plaats vinden voor een ...
Nooit geweten dat het daar zo vroeg kan. Via je bloed dan, neem ik aan?

19 dagen geleden

Wij denken een meisje 🩷 Mijn vriend praat ook telkens over "haar" zonder dat hij dat doorheeft 😂❤️

19 dagen geleden

Bij eerste had ik voorgevoel dat t meisje was en het klopte Bij tweede had ik voorgevoel dat t jongen was en het klopte Nu bij de derde had ik in het begin sterk het gevoel dat t weer meisje was (door misselijkheid en acne etc) maar door mijn eetgewoontes denk ik weer een jongen. (Ik heb totaal geen trek in zoet, wel heel erg in hartig😅 dusss ik weet t niet meer🫣

17 dagen geleden

Sinds ik positief getest was kreeg ik sterk het gevoel dat het een meisje wordt. Het kan ook zijn dat ik een meisje wil en dat ik daarom het gevoel kreeg. Ik ga de echo afwachten, beide geslachten zijn welkom zolang het kindje gezond maar gezond is.