90 Reacties
één maand geleden
Heb al een dochter en zoon
Denk zelf een meisje maar dan zou het wel een jongen zijn is me gevoel😂
Dus geen idee
Beide enorm ziek geweest
Nu zwanger van me nieuwe partner en geen klachten tot nu🎉
Heb echt geen idee 🤗
één maand geleden
Reactie op babytoetie
Mijn gevoel zegt voor nu steeds een meid
Heel eng maar vannacht heb ik gedroomd dat ik een jongen krijg hahaha nu weet ik het niet meer
één maand geleden
Ik heb nu een dochter van 1,5. En ik denk dat dit weer een meisje is. Maar dit is echt een pure gok hoor. Totaal nergens op gebaseerd. Dit is een totaal andere zwangerschap als de vorige, maar toch denk ik weer een meisje. Gewoon een soort voorgevoel denk ik 😅
één maand geleden
Reactie op Maygirl95
Ohh echt?! En? Of wil je het nog niet delen? 🤭
Een jongentje💙💙💙 en London omdat we dat een fijne plaats vinden voor een weekend weg maar ook omdat we daar de volgende dag meteen terecht konden terwijl we pas 7 weken ver zijn. België kan het geloof ik met 10 weken
één maand geleden
Bij eerste had ik voorgevoel dat t meisje was en het klopte
Bij tweede had ik voorgevoel dat t jongen was en het klopte
Nu bij de derde had ik in het begin sterk het gevoel dat t weer meisje was (door misselijkheid en acne etc) maar door mijn eetgewoontes denk ik weer een jongen. (Ik heb totaal geen trek in zoet, wel heel erg in hartig😅 dusss ik weet t niet meer🫣
één maand geleden
Sinds ik positief getest was kreeg ik sterk het gevoel dat het een meisje wordt. Het kan ook zijn dat ik een meisje wil en dat ik daarom het gevoel kreeg. Ik ga de echo afwachten, beide geslachten zijn welkom zolang het kindje gezond maar gezond is.