92 Reacties
één maand geleden
Reactie op Nourrr91
Mijn gevoel zegt eigenlijk 2 dingen
Een meisje of een tweeling , geslacht ...
Ik heb dat gevoel precies het zelfde haha en op tweeling zit ik ook niet echt te wachten want heb al een dochtertje van 10 maanden en zij is heel aanhankelijk. Het word nog wat straks🤭
één maand geleden
Reactie op Nourrr91
Mijn gevoel zegt eigenlijk 2 dingen
Een meisje of een tweeling , geslacht ...
Wanneer heb je de echo?
één maand geleden
Mijn gevoel zegt jongetje maar mijn dromen zeggen vaker een meisje 🤷🏻♀️ nog even afwachten maar
één maand geleden
Reactie op Amy5
Ik kon niet meer wachten, en heb besloten vorig weekend naar London te reiz ...
Hoe werkt dat?
één maand geleden
Wij hopen stiekem op nog een dochtertje. Als ik het eerste trimester vergelijk is het bijna precies het zelfde, dus daarom zou ik meisje zeggen. Maar uit beetje zelfbescherming zet ik in op een jongen. Al hoewel ik dat ook weer bijzonder zou vinden. Wij hebben 11-1 de geslachtsecho. Nog even geduld ✨
één maand geleden
Reactie op Nourrr91
11-10 pas , wordt een lange week 🫣
Let me know en toi toi met wachten deze week … wij pas volgende week di de echo
één maand geleden
Reactie op Queenie97
Mijn gevoel zegt meisje maar dat komt omdat ik mij geen jongetje in ons gez ...
Haha hetzelfde hier, twee meiden en symptomen leken wel op elkaar, maar ook bij mijn jongste veel jongens kwalen. Ik weet het niet en wacht op de echo dat we het kunnen zien. Vele zeggen dat ik een jongen krijg, andere meisje dus schiet op 😅 als de baby maar gezond is geliefd en welkom is die altijd ❤️
één maand geleden
Ja mijn moeder heeft voor al haar kinderen een voorspelling gedaan, en bizar ze zit constant goed! Ze is overleden en ziet het vanuit de hemel. Maar mijn voorspelling ik zou twee dochters snel achter elkaar krijgen, en dan wou ik nog een derde maar dat ging niet en als ze mijn meiden lang op school zaten en ik het had opgegeven klopt had wel geaccepteerd dit is mijn mooie gezin, wordt je zwanger van een jongen. Het geslacht deert me niets maar ja deze voorspelling wel, dus om mijzelf te beschermen zeg ik meisje want ik wil dat mijn baby geen ongelukkige mama voelt voor geslacht! Maar ja ze heeft het bij mijn broers ook goed gehad is gewoon bizar eng. Maar de kleine is nog aan het groeien en het is wachten en dan wil ik een keer een gender reveal doen. Bij mijn meiden niet gedaan. En volgens de voorspelling en ook mijn gevoel komt er geen vierde kleine. Drie is druk zat 😅 en de kleine is uitgerekend in mei of ik, en mijn moeder overleed in mei. Dus alles komt zo dicht samen dat vind ik sowieso mooi 🤩 dat die maand nu ook gevuld is met leven en niet alleen de verdrietige onverwachte dood van mijn moeder.
één maand geleden
Hier zegt dus letterlijk iedereen gelijk dat ze denken dat het een meisje is. Ze hebben het ook allemaal over "haar/ze". Hierdoor krijg ik dus zelf ook helemaal een beeld erbij, terwijl het me echt niks uitmaakt. Ik wil gewoon heel graag een baby'tje, of het nou een hem of haar is.
Ik ga zo hard lachen als het toch een jongetje is 🫢