70 Reacties

17 dagen geleden

Reactie op Amy5

Een jongentje💙💙💙 en London omdat we dat een fijne plaats vinden voor een ...
Wow! Kan dat daar zo snel al 🙈

17 dagen geleden

Iedereen om ons heen heeft het al over een "hij" en ik betrap mezelf er ook op steeds "hij" te zeggen en mijn man trouwens ook. Dus wie weet...

17 dagen geleden

Mijn gevoel zegt eigenlijk 2 dingen Een meisje of een tweeling , geslacht dan geen voorgevoel voor. Heel gek , zit totaal niet op een tweeling te wachten dus misschien is het dan toch onbewust mijn angst 😅 Meisje zou ik overigens wel heel leuk vinden .

17 dagen geleden

Reactie op Amy5

Ik kon niet meer wachten, en heb besloten vorig weekend naar London te reiz ...
Oh waar heb je dat gedaan?

17 dagen geleden

Reactie op Nourrr91

Mijn gevoel zegt eigenlijk 2 dingen Een meisje of een tweeling , geslacht ...
Ik heb dat gevoel precies het zelfde haha en op tweeling zit ik ook niet echt te wachten want heb al een dochtertje van 10 maanden en zij is heel aanhankelijk. Het word nog wat straks🤭

17 dagen geleden

Reactie op Oumayma

Ik heb dat gevoel precies het zelfde haha en op tweeling zit ik ook niet ec ...
Wel leuk zo dicht op elkaar 😍 je 2e kindje ? Ik ben nu zwanger van de 5e .. hopelijk gewoon 1 😁

16 dagen geleden

Reactie op Nourrr91

Mijn gevoel zegt eigenlijk 2 dingen Een meisje of een tweeling , geslacht ...
Wanneer heb je de echo?

16 dagen geleden

Reactie op Nourrr91

Wel leuk zo dicht op elkaar 😍 je 2e kindje ? Ik ben nu zwanger van de 5e ...
Ja me 2e kindje🥰 Jaa was eigenlijk niet de bedoeling zo dicht op elkaar Hahah. Wauww van de 5e wat mooi zo groot gezin 😍 gefeliciteerd!!

16 dagen geleden

Mijn gevoel zegt jongetje maar mijn dromen zeggen vaker een meisje 🤷🏻‍♀️ nog even afwachten maar

16 dagen geleden

Ben heel benieuwd of iedereen het goed heeft! Gaan jullie een geslachtsecho laten doen? Ik denk zelf een jongetje

16 dagen geleden

Mijn gevoel zegt een meisje. Maar dit is puur gebaseerd op de symptomen die bijna identiek zijn als bij de zwangerschap van mijn dochter en heel anders dan die van mijn zoon. Beide is heel welkom.

16 dagen geleden

Reactie op Fem 🦋

Wanneer heb je de echo?
11-10 pas , wordt een lange week 🫣

16 dagen geleden

Reactie op Amy5

Ik kon niet meer wachten, en heb besloten vorig weekend naar London te reiz ...
Hoe werkt dat?

16 dagen geleden

Reactie op Jennifer1703

Hoe werkt dat?
Ze kijken naar het dna in het bloed. Als er alleen vrouwelijk dna aanwezig is word het een meisje en als er ook mannelijk dna te zien is dan is het een jongen. Dat kunnen ze zien door de x en y chromosomen

16 dagen geleden

ik ben nu 6+3 volgens mn eigen berekening, heb het gevoel dat het een jongentje wordt maar dit had ik bij de 1e ook 🙈

16 dagen geleden

Wij hopen stiekem op nog een dochtertje. Als ik het eerste trimester vergelijk is het bijna precies het zelfde, dus daarom zou ik meisje zeggen. Maar uit beetje zelfbescherming zet ik in op een jongen. Al hoewel ik dat ook weer bijzonder zou vinden. Wij hebben 11-1 de geslachtsecho. Nog even geduld ✨

16 dagen geleden

Reactie op Nourrr91

11-10 pas , wordt een lange week 🫣
Let me know en toi toi met wachten deze week … wij pas volgende week di de echo

15 dagen geleden

Reactie op Queenie97

Mijn gevoel zegt meisje maar dat komt omdat ik mij geen jongetje in ons gez ...
Haha hetzelfde hier, twee meiden en symptomen leken wel op elkaar, maar ook bij mijn jongste veel jongens kwalen. Ik weet het niet en wacht op de echo dat we het kunnen zien. Vele zeggen dat ik een jongen krijg, andere meisje dus schiet op 😅 als de baby maar gezond is geliefd en welkom is die altijd ❤️

15 dagen geleden

Ja mijn moeder heeft voor al haar kinderen een voorspelling gedaan, en bizar ze zit constant goed! Ze is overleden en ziet het vanuit de hemel. Maar mijn voorspelling ik zou twee dochters snel achter elkaar krijgen, en dan wou ik nog een derde maar dat ging niet en als ze mijn meiden lang op school zaten en ik het had opgegeven klopt had wel geaccepteerd dit is mijn mooie gezin, wordt je zwanger van een jongen. Het geslacht deert me niets maar ja deze voorspelling wel, dus om mijzelf te beschermen zeg ik meisje want ik wil dat mijn baby geen ongelukkige mama voelt voor geslacht! Maar ja ze heeft het bij mijn broers ook goed gehad is gewoon bizar eng. Maar de kleine is nog aan het groeien en het is wachten en dan wil ik een keer een gender reveal doen. Bij mijn meiden niet gedaan. En volgens de voorspelling en ook mijn gevoel komt er geen vierde kleine. Drie is druk zat 😅 en de kleine is uitgerekend in mei of ik, en mijn moeder overleed in mei. Dus alles komt zo dicht samen dat vind ik sowieso mooi 🤩 dat die maand nu ook gevuld is met leven en niet alleen de verdrietige onverwachte dood van mijn moeder.

15 dagen geleden

Hier zegt dus letterlijk iedereen gelijk dat ze denken dat het een meisje is. Ze hebben het ook allemaal over "haar/ze". Hierdoor krijg ik dus zelf ook helemaal een beeld erbij, terwijl het me echt niks uitmaakt. Ik wil gewoon heel graag een baby'tje, of het nou een hem of haar is. Ik ga zo hard lachen als het toch een jongetje is 🫢