18 Reacties

één maand geleden

Ik gebruik zelf de davitamon zwanger met extra foliumzuur en vitamine D3, ik zit op week 7+5 en deze werd mij aangeraden!

één maand geleden

Deze is nu ook in de aanbieding bij de trekpleister, en regelmatig ook bij kruidvat etc. ;)

één maand geleden

Ik heb de Vitals DHA/EPA 500mg. Ik combineer het met de elke dag mama tabletten van Vitals (tijdens mijn vorige zwangerschap vergat ik regelmatig of de ochtend of de avondpil van Vitakruid 🙈) en volgens mij zijn het beide goede merken.

één maand geleden

Ik heb ook van davitamon. Werd mij ook aangeraden vanuit gyn.

één maand geleden

Reactie op Snowcrash

Ik heb de Vitals DHA/EPA 500mg. Ik combineer het met de elke dag mama table ...
Zijn die mama tabletten van Virakruid goed door te slikken? Ik heb daar veel moeite mee als ze wat groter zijn. Paracetamol lukt niet, zeg maar, maar ibuprofen nog net.

één maand geleden

Arctic blue, vanwege kwaliteit en duurzaamheid. 🐟

één maand geleden

Geen visolie. Maar direct de bron: omega 3 op basis van algenolie. Die van PLNKTN is top!

één maand geleden

Ik gebruik deze: https://www.deonlinedrogist.nl/drogist/minami-mordha-original-softgels-60sg.htm?cross=0&pid=104796&gad_source=1&gbraid=0AAAAAD0HzoqvacJCTTO8nl-3kUYb3j522&gclid=EAIaIQobChMIiJ-N3_7OiAMVn2VBAh1zkgy4EAQYAiABEgJy2vD_BwE

één maand geleden

Reactie op Ede87

Zijn die mama tabletten van Virakruid goed door te slikken? Ik heb daar vee ...
Vitakruid weet ik eigenlijk niet meer. Die van Vitals zijn wel aardige pillen (stuk groter dan paracetamol/ibu) dus daar ben je vrees ik niet mee geholpen.

één maand geleden

Is de D3 die bij de foliumzuurpillen in zitten genoeg vitamine D? Ik slik die van Kruidvat eigen merk. Qua omega 3 slik ik al jaren van Lucovitaal.

één maand geleden

Deze 3 supplementen gebruik ik.

één maand geleden

Reactie op Ede87

Zijn die mama tabletten van Virakruid goed door te slikken? Ik heb daar vee ...
Ik heb om die reden de olie van artic blue gekocht

één maand geleden

Ik zie dat die van Davitamon ook foliumzuur bevat, maar ik las laatst ergens dat foliumzuur na het eerste trimester de kans dat het kind ooit obesitas ontwikkelt vergroot. Heeft iemand toevallig ook alvast ideeën over of tips voor na het eerste trimester?

één maand geleden

Ik heb die van Laveen 😃

één maand geleden

Reactie op Ilm2024

Ik zie dat die van Davitamon ook foliumzuur bevat, maar ik las laatst ergen ...
Zover ik heb gelezen doet het geen goeds maar ook zeker geen kwaad om alsnog door te blijven slikken, maar voor de zekerheid altijd ff navragen bij de verloskundige! Vragen kan nooit kwaad :) 🌸

één maand geleden

Ik gebruik deze, zijn nu in de aanbieding bij de H&B

één maand geleden

Reactie op Ilm2024

Ik zie dat die van Davitamon ook foliumzuur bevat, maar ik las laatst ergen ...
Ik heb dit nagevraagd bij mijn VK en die gaf aan dat dit niet goed wetenschappelijk onderbouwt is. Ook schrok ze dat het in deze app stond. Ik moet zeggen dat ik het ook lastig vindt maar ik blijf het voorlopig doorslikken.

één maand geleden

Reactie op DNLG

Ik heb dit nagevraagd bij mijn VK en die gaf aan dat dit niet goed wetensch ...
Ah oke, dankjewel! Ik heb volgende week woensdag eindelijk de eerste afspraak bij mijn vk, dus dan zal ik het wel even vragen!