Hoi hoi,
Welke omega 3 gebruiken jullie? Ik heb de multi vitamines mama van Vitakruid maar mis nog omega 3. Vind het erg verschillen qua prijs maar wil natuurlijk wel een goede hebben.
Ik heb de Vitals DHA/EPA 500mg. Ik combineer het met de elke dag mama tabletten van Vitals (tijdens mijn vorige zwangerschap vergat ik regelmatig of de ochtend of de avondpil van Vitakruid 🙈) en volgens mij zijn het beide goede merken.
Ik heb de Vitals DHA/EPA 500mg. Ik combineer het met de elke dag mama table ...
Zijn die mama tabletten van Virakruid goed door te slikken? Ik heb daar veel moeite mee als ze wat groter zijn. Paracetamol lukt niet, zeg maar, maar ibuprofen nog net.
Ik gebruik deze: https://www.deonlinedrogist.nl/drogist/minami-mordha-original-softgels-60sg.htm?cross=0&pid=104796&gad_source=1&gbraid=0AAAAAD0HzoqvacJCTTO8nl-3kUYb3j522&gclid=EAIaIQobChMIiJ-N3_7OiAMVn2VBAh1zkgy4EAQYAiABEgJy2vD_BwE
Zijn die mama tabletten van Virakruid goed door te slikken? Ik heb daar vee ...
Vitakruid weet ik eigenlijk niet meer. Die van Vitals zijn wel aardige pillen (stuk groter dan paracetamol/ibu) dus daar ben je vrees ik niet mee geholpen.
Ik zie dat die van Davitamon ook foliumzuur bevat, maar ik las laatst ergens dat foliumzuur na het eerste trimester de kans dat het kind ooit obesitas ontwikkelt vergroot. Heeft iemand toevallig ook alvast ideeën over of tips voor na het eerste trimester?
Ik zie dat die van Davitamon ook foliumzuur bevat, maar ik las laatst ergen ...
Zover ik heb gelezen doet het geen goeds maar ook zeker geen kwaad om alsnog door te blijven slikken, maar voor de zekerheid altijd ff navragen bij de verloskundige! Vragen kan nooit kwaad :) 🌸
Ik zie dat die van Davitamon ook foliumzuur bevat, maar ik las laatst ergen ...
Ik heb dit nagevraagd bij mijn VK en die gaf aan dat dit niet goed wetenschappelijk onderbouwt is. Ook schrok ze dat het in deze app stond. Ik moet zeggen dat ik het ook lastig vindt maar ik blijf het voorlopig doorslikken.