10 Reacties

één maand geleden

Hier ook! Nu wakker, afgelopen nachten zo rond 5u/half 6. Dan weer bijna in slaap rond de tijd van de wekker😅 Gelukkig kan ik meeste dagen voor de lunch even een half uurtje plat 😴 Verder eigenlijk overdag in een prima stemming gelukkig

één maand geleden

Ik heb er ook last van! Nu al wakker..

één maand geleden

Ik val laat in slaap, maar mn zoontje is de afgelopen nachten onrustig. Ben er al 4x uit geweest, maar kan nu niet meer slapen😩

één maand geleden

Ik heb precies hetzelfde! Elke ochtend om 05:00 uur wakker en daarna gewoon niet meer kunnen slapen. Terwijl ik normaal veel moeite heb met wakker worden als mijn wekker om 06:30 gaat… Ik ben nu precies 5 weken zwanger.

één maand geleden

Ik heb ook hetzelfde… wanneer ik op 1 oor lig val ik gelijk in slaap maar altijd tussen 3 en 5 wakker. Ben nu echt actief en kan niet meer slapen.

één maand geleden

Yep! En in de nacht 2-3 keer uit bed te plassen. Rond de klok van 5-6 klaar wakker. Het zal er wel bij horen, middagdutjes worden aantrekkelijker.

één maand geleden

Reactie op Hieke98

Yep! En in de nacht 2-3 keer uit bed te plassen. Rond de klok van 5-6 klaar ...
Hier exact hetzelde🙋🏼‍♀️

één maand geleden

Jaa hier ook 7+1 nu en heb dit al zo’n 1,5 week😮‍💨

één maand geleden

Ik word er echt zo gek van… steeds tussen 5 en 6 wakker en ik kan dan echt niet meer slapen. Vervolgens in de middag helemaal gesloopt maar dan ben ik dus niet in de gelegenheid om een powernap te doen 🥹

één maand geleden

Echt irritant he, ik heb er ook last van. Heeft iemand nog tips? Ik had bij mijn vorige zwangerschap ook last van rusteloze benen, maar dat was wel veel verder in de zwangerschap. Hoop niet dat ik dat deze keer ook weer heb