17 Reacties

2 maanden geleden

Jaaa ik!! Echt niet normaal..!!😱😱😱 ik val af (ik was te zwaar en let al een tijdje erg op hetgeen ik eet) maar mn buik lijkt wel 10 keer zo groot . Idd echt meteen al. Ik kan vandaag testen, nod -4 of- 6 vandaag, mijn cyclus schommelt tussen 24 en 26 dagen

2 maanden geleden

Jaaa ik!! Echt niet normaal..!!😱😱😱 ik val af (ik was te zwaar en let al ...
Ooh ben benieuwd voor jou al het prijs is !!! Ik ben zo onzeker momenteel . Ben ook al 1,5 kg bij van het vocht precies 🤔. Hopelijk is het prijs bij mij anders moet ik toch eens naar de dokter 🤭

2 maanden geleden

Reactie op Mam♥️

Ooh ben benieuwd voor jou al het prijs is !!! Ik ben zo onzeker momenteel . ...
Bij mij zou het een tweede kindje zijn . Bij jou ? Ik duim voor u 🍀

2 maanden geleden

Ja dat heb ik ook bij m’n vorige en ook bij deze zwangerschap. Gelijk al na de innesteling😅 ik zou 4 weken zwanger moeten zijn en lijk al 12 ✌🏼😂

2 maanden geleden

Reactie op Mam♥️

Ooh ben benieuwd voor jou al het prijs is !!! Ik ben zo onzeker momenteel . ...
Helaas weer negatief😭😭😭 3de dag op rij, snap er niks van.. was met -6 begonnen, begin me beetje zorgen te maken dat de klachten (yep en ik heb er echt meerdere) wellicht komen omdat ik het zo graag wil.. soort van dat mensen echt geloven dat een medicijn werkt maar ze een placebo hebben gekregen

2 maanden geleden

Reactie op Mam♥️

Bij mij zou het een tweede kindje zijn . Bij jou ? Ik duim voor u 🍀
Mijn eerste..

2 maanden geleden

Helaas weer negatief😭😭😭 3de dag op rij, snap er niks van.. was met -6 be ...
Het kan ook zijn dat je heel traag HCG aanmaakt meid . Wacht nog even af

2 maanden geleden

Reactie op Kimx1995

Ja dat heb ik ook bij m’n vorige en ook bij deze zwangerschap. Gelijk al na ...
Ja ongelofelijk of ik hou opeens heel erg veel vocht vast .. ben je ook aangekomen in gewicht?

2 maanden geleden

Ik had dat ook, echt een ontzettend opgezette buik, ook al dagen voordat ik een positieve test had. Een hele bolle en wat gevoelige buik. Het is inmiddels weer over, ben nu 6 weken zwanger!

2 maanden geleden

Reactie op Blabla92

Ik had dat ook, echt een ontzettend opgezette buik, ook al dagen voordat ik ...
Oh goed om te horen dat het overgaat want ik denk als hier nog een zwangere buik bij moet ..😅

2 maanden geleden

Reactie op Mam♥️

Oh goed om te horen dat het overgaat want ik denk als hier nog een zwangere ...
Ja dat dacht ik ook!! Nu is ie weer zoals ik gewend ben :). En ik kreeg trouwens pas een positieve test ongeveer 5 dagen na NOD (waarbij ik NOD berekend had op een CD 25 want zo lang duurde mn langste cyclus afgelopen 6 maanden). Hoop het ook voor jou!

2 maanden geleden

Reactie op Blabla92

Ja dat dacht ik ook!! Nu is ie weer zoals ik gewend ben :). En ik kreeg tro ...
Lief dat je het van je test erbij zet, geeft hoop! Ik zit echt beetje in de put dat die testen maar niet positief willen worden, maar ook vorige week in 1x gestopt met roken.. dat doet ook niet veel goed voor mn humeur 🙈

2 maanden geleden

Lief dat je het van je test erbij zet, geeft hoop! Ik zit echt beetje in d ...
Weet je al iets meer ondertussen ? Bij mij -6 dagen ook negatief 😟 hopelijk was het te vroeg !

2 maanden geleden

Dat heb ik ook!! Zo ontzettend opgeblazen 🎈

2 maanden geleden

Reactie op Mam♥️

Weet je al iets meer ondertussen ? Bij mij -6 dagen ook negatief 😟 hopelij ...
Nee helaas. Nogsteeds negatief en ik test 3x per dag . Zou mijn ovulatie later zijn geweest dan verwacht? Maar was het 'materiaal van het " klussen"' dan nog wel goed?? Duurt de innesteling langer? Waar komen al die zwangerschapskwaaltjes vandaan.? spelen mijn hersenen 1 of ander trucje met me.. 😞

2 maanden geleden

Nee helaas. Nogsteeds negatief en ik test 3x per dag . Zou mijn ovulatie l ...
Ohw zo jammer !! Hoop nog altijd mee voor jou . Zou nu wel stoppen met testen tot je effectief overtijd bent anders is het beetje jammer van het geld niet ? Ik duim alvast nog voor jou 🍀

één maand geleden

Nee helaas. Nogsteeds negatief en ik test 3x per dag . Zou mijn ovulatie l ...
Wat vervelend dat je nog steeds in onduidelijkheid zit. Je kan ook je huisarts bellen om een HCG test in het bloed te doen, dan heb je in ieder geval duidelijkheid!