17 Reacties

vor 18 Tagen

Oh jeetje, wat heftig en verdrietig!! Ik heb het zelf niet meegemaakt, maar bij een vriendin van me is ook een eileider verwijderd en zij heeft twee gezonde kindjes gekregen😘

vor 18 Tagen

Oh wat heftig en emotioneel om mee te maken. Heel veel sterkte alsnog. Dit klinkt misschien beetje gek, maar mijn oma heeft bij haar 3de zwangerschap exact hetzelfde meegemaakt. De artsen zeiden toentertijd tegen haar dat zwanger worden minder vlot zou gaan. Maar ze heeft vrij snel daarna nog 9 kinderen gehad (ja, 11 in totaal) 😅. Redelijk dicht op elkaar ook dacht ik. Dus mocht dit verhaal je geruststellen, bij deze 😘

vor 18 Tagen

Ik heb zelf nog maar 1 eileider en heb na de verwijdering een gezonde zoon gekregen die in november 4 wordt en ben nu zwanger van de 2e het kan zeker wel het kan alleen iets langer duren wij hebben 3 maanden geprobeerd waarvan ik 2 maanden geen eisprong heb gehad en de 3e maand wel en gelijk raak dus het kan zeker 😊 de eerste zwangerschap was ongeveer een jaar na de verwijdering

vor 18 Tagen

Wat fijn om jullie verhalen te horen... En mooi dat een nieuwe zwangerschap nog goed mogelijk is. Mijn man en ik hebben er 4 jaar over gedaan om zwanger te worden. Dus ben heel bang dat het nu extra moeilijk gaat worden om zwanger te worden. We denken misschien toch om naar de dokter te gaan? Ook gezien mijn leeftijd van bijna 36.

vor 18 Tagen

Ik heb in juni een spoedoperatie gehad en een eileider verwijderd. Ik heb daarna een miskraam gehad, was gewoon te snel er na om te kunnen slagen mijn inziens en ben nu opnieuw ruim 9 weken zwanger. En ook nog eens van een eisprong van de kant waar mijn eileider is weggehaald. Het kan dus echt!

vor 18 Tagen

Ik ben trouwens van dezelfde leeftijd

vor 18 Tagen

Reactie op Goodmorningsunshine

Ik heb in juni een spoedoperatie gehad en een eileider verwijderd. Ik heb d ...
Oh wauw. Hoe weet je eigenlijk dat het van de kant was waar je eileider was weggehaald?

vor 18 Tagen

Dat kon de gynaecoloog zien (ik had een eerst echo met ruim 5 weken). Veel sterkte gewenst! Neem ook je tijd voor lichamelijk herstel

vor 17 Tagen

In april een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad en inmiddels morgen 7 weken zwanger
Ik heb 2 keer een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad. 1e keer is mijn eileider verwijderd. Daarna is mijn zoon geboren. Daarna weer een bbz gehad. Die keer konden ze mijn eileider sparen. Daarna is mijn jongste zoon geboren en nu zwanger van de derde. Gelukkig in een keer op de juiste plek

vor 17 Tagen

Bedankt voor de reacties 😘 Ik ben blij dat het voor jullie goed gekomen is en heb het vertrouwen dat onze tijd ook nog wel komt. We blijven positief. Geniet van jullie zwangerschap ❤

vor 17 Tagen

Collega heeft dat gehad bij eerste zwangerschap en daarna twee mooie jongens

vor 17 Tagen

Reactie op ZachteDolfijn389952

Bedankt voor de reacties 😘 Ik ben blij dat het voor jullie goed gekomen is ...
Mocht je vragen hebben mag je me altijd een berichtje sturen!

vor 17 Tagen

Wat ontzettend naar voor je! Ik heb dit in mei meegemaakt. Bij ons was het de eerste keer dat we weer mochten proberen raak. Hopelijk geeft dit verhaal je hoop! 🤞

vor 17 Tagen

Reactie op Goodmorningsunshine

Mocht je vragen hebben mag je me altijd een berichtje sturen!
Super lief van je, dank je wel 😊 Ik heb natuurlijk heel veel vragen, loop me helemaal suf te googlen... Ik kan van de week ook bepaalde dingen navragen, heb dan een afspraak met de verloskundige en ook nog met de gynaecoloog (nazorg). Ik snap dat het tijd nodig heeft om te herstellen, maar hoop ook zó dat het snel weer lukt. Dat wachten duurt alleen nog zo lang...

vor 17 Tagen

Reactie op Lelia

Wat ontzettend naar voor je! Ik heb dit in mei meegemaakt. Bij ons was het ...
Wat super fijn voor jullie dat het meteen weer gelukt is!

vor 17 Tagen

Wat vervelend dat je dit heb moeten meemaken :(! Ik heb het zelf ook 2 keer gehad dit jaar, een keer in februari en de andere keer in april.. de eerste keer moest bij mij ook mijn eileider verwijderd worden. Daarna was ik weer super snel zwanger, maar bleek al snel dat het weer niet goed zat. Het zat dit keer in een overgebleven soort stammetje van de verwijderde eileider (echt hoe groot is de kans ook). Ik was echt totaal het vertrouwen in mijn lichaam kwijt, maar ben nu weer opnieuw zwanger en alles zit gelukkig goed! Ik was ook heel bang dat opnieuw zwanger worden heel moeilijk zou gaan of dat het dan weer verkeerd zou zitten, maar blijf hoop, vertrouwen en geduld hebben ❤️. Je mag me ook altijd een privébericht sturen