12 Reacties

2 maanden geleden

Had ik bij mijn vorige zwangerschap ook! Pas een week later testte ik positief. Waarschijnlijk door een late innesteling. Inmiddels een vrolijk meisje van 2 rondlopen! Misschien nog even geduld? 🥰

één maand geleden

Ik heb echt exact hetzelfde! Vanochtend getest, ook al 3 dagen overtijd. Maar negatief getest, nu over 2 dagen weer testen en kijken wat het dan zegt..

één maand geleden

Ik heb ongeveer alle zwangerschapskwaaltjes die je kunt hebben😵‍💫🤢🤰 mijn cyclus is de laatste 3 maanden 24 dagen, daarvoor 26. moet morgen (bij 24) of vrijdag (bij 26) ongesteld worden.. ook al mijn early testen zijn negatief Word er zo onzeker van.

één maand geleden

En xlianne93 al een update?

één maand geleden

Ik heb dit vorige maand gehad. Ineens kwam mijn menstruatie pas 5 dagen later dan normaal. Het was ook een andere menstruatie, veel korter en minder dan normaal. Vervelend, want het geeft heel veel hoop en als je dan alsnog ongesteld wordt, ben je teleurgesteld. Hopelijk dus toch goed nieuws over een paar dagen!

één maand geleden

Reactie op Zonnetje2612

Ik heb dit vorige maand gehad. Ineens kwam mijn menstruatie pas 5 dagen lat ...
O Zonnetje ik kan me zo voorstellen hoe je je moet hebben gevoeld.. ik ben ook heel bang dat ik 1 dezer dagen gewoon ongesteld ben.. maar het geeft idd valse hoop en veel verdriet. Hopelijk kan jij hier binnenkort een positieve test showen

één maand geleden

Ik was deze maand ruim 4 dagen over tijd. Werd ongesteld (5 dagen) en heb maandag (5 dagen na het einde van mijn ongesteldheid) positief getest. Vandaag ook nog een test met wekenindicator gedaan en die geeft 2-3 weken aan. Ik heb absoluut geen verklaring hiervoor, maar blij ben ik wel! Alleen wel nog steeds bloedverlies wat ik heel beangstigend vind.

één maand geleden

O Zonnetje ik kan me zo voorstellen hoe je je moet hebben gevoeld.. ik ben ...
Ik heb afgelopen zaterdag een positieve test gehad! Die rare ongesteld was dus ook de laatste…!

één maand geleden

Reactie op Zonnetje2612

Ik heb afgelopen zaterdag een positieve test gehad! Die rare ongesteld was ...
gefeliciteerd!!!! 🥳🥳🥳🥳🥳

één maand geleden

Hi Lianne, dan heb je waarschijnlijk gewoon een lage ei sprong gehad deze maand. Werk je met ovualatie strips? Anders kan je dat proberen.

één maand geleden

Ik heb nu precies hetzelfde. Drie dagen overtijd inmiddels en alle testen negatief. Ik was ook altijd stipt 27 dagen en dag 28 ongesteld. Snap dit ook niet zo goed.

één maand geleden

Ik precies idem! charlie88lilly. Nu ook 2 à 3 dgn overtijd, negatieve test, wel kwalen en t is tevens al dag 14 dpo.... Niks geen streepje op de testen.... Normaliter heb ik ook 27dgn cyclus gemiddeld. Zou nu dan al minstens 31 moeten zijn. Heel raar