8 Reacties

één maand geleden

Oh, wat naar! Pas op dat je niet uitdroogt! Houd je water wel binnen?

één maand geleden

Hey! Wat vervelend zeg! Toevallig voel ik me vanaf vandaag ook flink misselijk. Ik ben nu 5+2, nog niet overgegeven maar het zit er dicht tegen aan. Ik ga over 2 dagen op vakantie.. dus ik hoop het nog even vol te houden, maar ik ben ook benieuwd hoe mensen dit doen🙈

één maand geleden

Vorige zwangerschappen heb ik van 5,5 tot 11 weken niet kunnen werken. Bij de eerste dus ziek gemeld en her en der een dagje gewerkt(wat niet werkte want rennen naar de wc) en bij de 2e was ik eigen baas. Af en toe een dagje gewerkt, gaf ook stress. Nu bij de derde meteen gestopt met werken voor het eerste trimester. Hoe meer rust hoe minder misselijkheid. Ik ben nu 6+1 en nog niet overgegeven👌 krijg misselijkheid nu ook gewoon nog onder controle met sterke verse gemberthee. Ik weet niet of je ook vitamines slik, maar emasafene heeft erg veel B6 erin zitten. Mocht het ook in je vitamines zitten krijg je een behoorlijke (over)dosis binnen. Niet meteen schadelijk, maar wel iets om op te letten voor langere termijn. Mocht emasafene niet voldoende werken zijn er ook andere middelen. Goed opletten dat je wel vocht binnenhoudt, en dat je geen HG hebt ofzo waarbij je kunt uitdrogen🤪 succes!

één maand geleden

Ik ben nu 6 weken zwanger en voel mij echt heel misselijk 🤢. Gisteren in de auto moeten overgeven, gelukkig had ik niet veel gegeten en had ik een tasje bij mij. Ook ik zit op werk aan de gember thee.. Het lijkt dan af en toe minder te worden, maar het neemt soms ook weer toe. Ik ben benieuwd hoe lang dit blijft, want mijn concentratie is ver te zoeken. Heb de neiging om af en toe mijn vinger in mijn keel te stoppen, in de hoop dat het na het overgeven een stuk minder is. Pff ik ga nu echt met tegenzin naar mijn werk.

één maand geleden

Ik ben ook al heel misselijk en inmiddels de eerste opnames voor infuus er al opzitten. Ik ben nu ook ziekgemeld. Emasefene hielp ook niet en primperan mocht maar 5 dagen.

één maand geleden

Pff net de eerste keer moeten overgeven 😔 Was af en toe wel al wat misselijk, maar vandaag ging her eigenlijk wel best goed. Ineens kwam het uit het niets op. Hoop dat dit niet iets regelmatig gaat worden, we vertrekken binnen 2 weken op huwelijksreis naar zuid-afrika 😭

één maand geleden

Reactie op Febevdw

Pff net de eerste keer moeten overgeven 😔 Was af en toe wel al wat misseli ...
Oei oei, misschien vragen om medicatie bij de huisarts voor de zekerheid om mee te nemen op vakantie? Emasafene bijvoorbeeld

één maand geleden

Ik zou toch contact opnemen met je huisarts, ik ben vorige keer over gegaan naar wat sterkers wat beter hielp