169 Reacties

één maand geleden

Ik heb vandaag perongeluk ibuprofen genomen, laatst ook teveel caffeine gehad ohja en bifi worstje😂

één maand geleden

Maar ben wel van mening dat je echt wel bepaalde dingen kunt eten, als je het maar met mate doet en niet dagelijks.

één maand geleden

Reactie op Lovely!

Maar ben wel van mening dat je echt wel bepaalde dingen kunt eten, als je h ...
Absoluut mee eens! Daarom ook een luchtig topic. Ik vond dit topic bij mijn eerste onwijs leuk om te lezen een te zien wat mensen (bewust) eten wat niet “mag” hahah

één maand geleden

Zou kunnen dat ik een feta op heb die niet gepasteuriseerd is.. maar weet ik ook niet zeker. Maar voel me prima dus zal wel loslopen 😉

één maand geleden

Zacht gekookt ei 😬. Terwijl ik een hap nam bedacht ik me dat dat ik zwanger ben. Toen besloten er maar voor de (voorlopig) laatste keer extra van te genieten 😉.

één maand geleden

Ik let er nu best wel goed op, maar heb net voor ik wist dat ik zwanger was nog zacht gekookte eitjes, gerookte zalm en Zeeuwse nieuwe gegeten 🙈😂 Maarja goed er zijn brouwen die 9 maand niet weten dat ze zwanger zijn en ook gewoon gezonde kinderen op de wereld zetten dus zo erg zal het wel niet zijn 🤷‍♀️

één maand geleden

Net nadat ik positief teste ad ik nog vrolijk bifi🤣 tot ik bedacht.. ooh oeps geen bifi worstjes meer voor mij voorlopig😁

één maand geleden

Cake beslag, te veel koffie, tonijn, en wilde bijna filet American halen bij de slager want ben daar verslaafd aan 🤣 dat heb ik maar even niet gedaan natuurlijk

één maand geleden

Ik kocht vorige week op werk heel vrolijk een broodje carpaccio! Kwam er op tijd achter dat ik dat helemaal niet “mag”. Dus niet opgegeten 😅

één maand geleden

Een broodje carpaccio op m’n werk… gelukkig net op tijd bedacht dat dat niet mocht. Kreeg daarna wel een aantal blikken en: ‘Waar is dat broodje carpaccio gebleven?’ 😂

één maand geleden

Plakje seranoham bij de borrel. Mijn man ging rond en hield het ook bij een zwangere vriendin voor. Op het moment dat ik zei dat zij dat niet mocht, landde het kwartje bij mij dat ik ook niet mocht, terwijl ik er net een gegeten had 😅 moet nog even wennen weer denk ik..

één maand geleden

Reactie op TopperAms

Plakje seranoham bij de borrel. Mijn man ging rond en hield het ook bij een ...
Hahaha ooh ja feestjes.. moeilijk 😂 het eerste feestje waar ik heen ging toen ik het wist stak ik ook wat dingen in mijn mond zoals een wrap met zalm.. 1 second later besefte ik dat ik dat niet mocht dus dan maar stiekem in de vuilbak gaan gooien 😂

één maand geleden

Kroepoek😂 had eerder die avond zo mn best gedaan om de carpaccio zo knap mogelijk te omzeilen.

één maand geleden

Ik eet alles en alles met mate😄!

één maand geleden

Reactie op Sulan

Kroepoek😂 had eerder die avond zo mn best gedaan om de carpaccio zo knap m ...
Hahahaha ik kom er nu door dit bericht achter dat ik geen kroepoek mag 😂. Die waren afgelopen woensdag erg lekker, hahaha. Ik ben hier niet zo goed in, zoals jullie wel doorhebben 😅. Ik moet nog wennen en probeer het met logisch nadenken te doen. De volgende keer toch maar even de ZwangerHap app checken.

één maand geleden

Ik had vorige week woensdag op mijn thuiswerkdag een groot pak verse paardenrookvlees gekocht voor op brood. Ik heb er woensdag de hele dag van gegeten en ik had nog heel veel over, tot ik donderdag ineens besefte dat dit uiteraard ook weer bij het lijstje hoort van niet aangeraden. 🫠 Mijn laatste zwangerschap was 2 jaar geleden dus ik moet er ook weer eventjes inkomen 🙈

één maand geleden

Reactie op Peach_

Ik kocht vorige week op werk heel vrolijk een broodje carpaccio! Kwam er op ...
Oh nee en ik voel je pijn van het moment dat je beslist om het toch niet op te eten, terwijl dat daar zo aantrekkelijk voor je ligt 😂

één maand geleden

Oh een dag voordat ik erachter kwam heb ik VOLOP rood vlees van de bbq gegeten 🫣

één maand geleden

Reactie op happyyyyy

Hahahaha ik kom er nu door dit bericht achter dat ik geen kroepoek mag 😂. ...
Ik wist dit ook oprecht niet! Bij kroepoek denk je ook niet van dat moet ik even checken of ik dat mag😂🫣 heb op het werk nog een hele zak opgepeuzeld zondag😂! Achja vroeger mochten ze ook zoveel cafeïne als ze wouden etc dus waarom nu weer niet? Ik tel niet overal te zwaar aan. Natuurlijk is rauw vlees echt een no go momenteel! Maaar metworst kook ik nu en dan geniet ik er lekker van! Denken in oplossingen 🥳

één maand geleden

Onverwachts zwanger en 2 dagen voor de positieve test nog alcohol gedronken🍷 ik ben erg onregelmatig en dus doe ik een zwangerschapstest voor ik alcohol nuttig. Die dag was hij nog negatief🫠 2 dagen later positief🤷🏼‍♀️ maar goed. Nu laat ik het uiteraardddd staan. Verder check ik echt alles op zwangerhap😂 bij mijn eerste mochten garnalen gewoon, nu staan ze op de rode lijst. Dus aangezien dingen kunnen veranderen blijf ik checken🫠