9 Reacties

één maand geleden

Bij mij betekende wisselende uitslagen op testen en lichte streepjes die niet opliepen helaas een vroege miskraam. 2 dagen wachten en dan weer testen om oploop te kunnen zien

één maand geleden

Als je door de dag heen test kan het ook met de concentratie van je urine te maken hebben. Als je meer gedronken hebt is het zo pril minder zichtbaar. Bloed nu als zo weinig is kan ook innesteling zijn. Ik zou eigenlijk alleen met ochtend urine testen dan heb je voor nu meeste zekerheid. Maar het blijft lastig. Laten we hopen dat het goed zit 🤞🏼 Ik zelf moet nog tot woensdag wachten voor ik kan testen. Maar voel me wel anders. Dus hoop me bij deze club te voegen 😅

één maand geleden

Reactie op Faysel

Bij mij betekende wisselende uitslagen op testen en lichte streepjes die ni ...
Dankjewel voor je reactie, wat rot.. even afwachten voor nu

één maand geleden

Reactie op GirlyGirlx

Als je door de dag heen test kan het ook met de concentratie van je urine t ...
Dat is ook zo!! Ik ga morgenochtend nog een keer testen, zo spannend allemaal! Geen bloedverlies meer gehad nu :) Ik duim heeel erg voor je mee!

één maand geleden

Update: resultaat vanmorgen! Ik denk dat ik te vroeg testte waardoor alleen de Early wat liet zien. Nu allebei positief en opgelopen 🥰

één maand geleden

Hier te zien!

één maand geleden

Hier te zien!
Ah kijk aan! Hopelijk vanaf nu gewoon een mooie oploop🥰

één maand geleden

Hier te zien!
Wat fijn! Te veel testen kan zoveel onzekerheid geven. En toch doen velen het :) (ik ook😁)

één maand geleden

Gefeliciteerd!!! 🥰🥰 Inderdaad niet te veel testen dat zorgt alleen voor onnodige stress. En ik kan uit eigen ervaring ook zeggen dat je daarmee niet kan niet of het wel/niet goed zit…