22 Reacties

22 dagen geleden

Wat heftig om zo nog een week te moeten wachten! Ik hoop dat je volgende week een positieve echo zult hebben! Sterkte!

22 dagen geleden

Wat balen wij moeten 2 weken in onzekerheid zitten. Sterkte

22 dagen geleden

Oh wat spannend moet dat voor jou zijn, heel heftig! Hopelijk kan je af en toe je gedachten wat verzetten. Wanneer had je een positieve zwangerschapstest?

22 dagen geleden

Reactie op KatrienH

Oh wat spannend moet dat voor jou zijn, heel heftig! Hopelijk kan je af en ...
3 september de eerste, een early.

22 dagen geleden

Reactie op Liefdes Baby2024

Wat balen wij moeten 2 weken in onzekerheid zitten. Sterkte
Verschrikkelijk! Jij ook veel sterkte. ❤️‍🩹

22 dagen geleden

Pffff zo spannend voor je 🥹 ik ga voor je duimen

22 dagen geleden

Zwanger van een cryo 5+1 bloeding echo Niks ergs maar niks positiefs te zien door de termijn 6+2 echo Echo beeld liet een zwangerschap beeld van 5 1/2 week zien met een zwakke hartslag Kom wel janken Zeker omdat ik nog duidelijker weet hoe oud het was omdat het een cryo is 7+1 een echo en ligt weer op lijn met een mooi hartslag

14 dagen geleden

Op naar een 2e helweek, wel groei maar alsnog geen hartactie. Geen definitieve uitslag of het echt niet goed is maar weinig positiviteit vanuit gynaecoloog. 2e vruchtzakje wel echt leeg

14 dagen geleden

Reactie op LinMua

Op naar een 2e helweek, wel groei maar alsnog geen hartactie. Geen definiti ...
Nou, ik denk dat de groei zeker positief is. En zeker als het ook echt een week is zoals zou moeten. Een hartslag met 6+1 weken is misschien nét 1 a 4 daagjes te vroeg, dat zegt nog helemaal niks. En ja, een miskraam zou niet gegroeid zijn (en ook nog eens volgens schema ;))

14 dagen geleden

Nou hier ook een zelfde soort verhaal, zou (berekend vanaf ovulatietesten) 7+5 dagen moeten zijn (medisch traject), maar echo zegt 6+1. Ook gehaast, liep allemaal uit in t zkh, duurde even voor hij m'n baarmoeder überhaupt kon vinden, er klopte wel iets zagen we. Maar de gynaecoloog was erg duidelijk dit is niet goed. Over 2 weken terugkomen en daarna opwekken miskraam. Gelukkig donderdag bij mijn eigen verloskundige afspraak, hoop dat zij iets meer tijd neemt maar de hoop is wel aardig verdwenen nu

14 dagen geleden

Reactie op Mei2025🧡

Nou, ik denk dat de groei zeker positief is. En zeker als het ook echt een ...
Ik hoop het zo erg, maar zo lastig als gynaecoloog zelf aangeeft weinig positief te zijn.

14 dagen geleden

Reactie op Bloem20023

Nou hier ook een zelfde soort verhaal, zou (berekend vanaf ovulatietesten) ...
Vind dat bijzondere reactie, want wat zou er niet goed zijn als er wel hartactie zichtbaar is? Verder zijn de metingen op deze grootte namelijk gewoon rete onbetrouwbaar en is afwachten het enige wat definitief uitsluitsel kan geven. Zou zeker 2e echo bij andere doen, vond dat zelf zoveel fijner om rustig als nog eens te kunnen bekijken

14 dagen geleden

Reactie op LinMua

Ik hoop het zo erg, maar zo lastig als gynaecoloog zelf aangeeft weinig pos ...
Misschien is het toch 50/50 en wil ze realistisch blijven en voor de zekerheid niet te veel hoop meegeven? Lastig… ik hoop zo dat het allemaal goed zit voor je 🤞🏻

14 dagen geleden

Reactie op LinMua

Op naar een 2e helweek, wel groei maar alsnog geen hartactie. Geen definiti ...
Wat een verdrietig nieuws. Met 6 weken en 1 dag zou er echt wel hartactie moeten zijn. En qua wanneer jij je eerste positieve test had kan het allemaal niet kloppen qua termijn. Het lijkt een beetje op hoe ik mijn missed abortion had begin dit jaar. Er was wel iets te zien, maar niets duidelijk. Anderhalve week later bleek het wel gegroeid, maar zat er geen hartslag in het "vruchtje". En weer anderhalve week verder had ik een 3e check en was het echt duidelijk dat dit geen goede zwangerschap was. Het gekke was dat het "vruchtje" en de vruchtzak allemaal 2 weken vertraging had, maar wel meegroeide en ook echt zoveel als het had moeten groeien. Ik hoop van harte voor je dat het de volgende keer allemaal goed is, maar ik ben er bang voor.

7 dagen geleden

Laatste update: niet levensvatbaar. Zwangerschap wordt afgebroken. Beide vruchtjes geen groei/hartslag.

7 dagen geleden

Reactie op LinMua

Laatste update: niet levensvatbaar. Zwangerschap wordt afgebroken. Beide vr ...
Heel veel sterkte!

7 dagen geleden

Reactie op LinMua

Laatste update: niet levensvatbaar. Zwangerschap wordt afgebroken. Beide vr ...
Ach, ik had het nog zo gehoopt. Wat heftig. Heel veel sterkte ❤️❤️

7 dagen geleden

Reactie op LinMua

Laatste update: niet levensvatbaar. Zwangerschap wordt afgebroken. Beide vr ...
🍀♥️ heel veel sterkte!

7 dagen geleden

Sterkte ❤️❤️❤️

7 dagen geleden

Reactie op LinMua

Laatste update: niet levensvatbaar. Zwangerschap wordt afgebroken. Beide vr ...
He shit, Wat een rot nieuws. Krijg je medicijnen? Hier helaas ook slecht nieuws, gisteren 1e pil genomen en morgen de rest inbrengen, hopelijk werkt het morgen en komt de miskraam op gang 😔