14 Reacties

één maand geleden

Heb het de kindjes nog niet verteld maar me dochter heeft het aan alle kanten door me zoontje nog niet. Ma me dochter is al helemaal op de roze wolk zonder dat we iets verteld hebben😂

één maand geleden

Heb er 1 van 9 met me ex Samen 1 van bijna twee En een sterren broertje Vroeger zei hij altijd geen broertje of zusje te willen. Toen hij net kon praten zei hij 1 is genoeg Toen zijn vader eerder een kindje verwachten zei hij het is een ongelukje en ik dacht zou kunnen waren drie maanden samen En later zei hij het is een ongelukje want papa weet toch dat ik geen broertje of zusje wil 😱 Maar toen wij ons eerste kindje samen verwachten kwam me zoon de dag erna al met mam wat hoop je dat het word en was juist heel blij 🥰

één maand geleden

Reactie op doreenk

Heb er 1 van 9 met me ex Samen 1 van bijna twee En een sterren broertje ...
Hoe is jouw zoontje er met z’n vader mee om gegaan omdat het zo snel was? Bij ons is het ook erg snel en vind t best spannend

één maand geleden

Reactie op Lana05

Hoe is jouw zoontje er met z’n vader mee om gegaan omdat het zo snel was? B ...
Ik kan je daar geen goed antwoord op geven omdat het ook bepalend is door diverse situaties die mee spelen naast een korte relatie Hij gaat maar om het weekend naar zijn vader, dus hij kende haar nog beperkt Nu achteraf weet ik dat er ook iets is gebeurd met zijn zusje waardoor ze te beschermend zijn geweest en hij haar niet mocht vast houden en mede daardoor geen tot weinig band heeft kunnen opbouwen Hij kende mijn man al veel langer, heeft met meer een band als het gaat vader/zoon dan zijn eigen vader Hier is hij mega gek op zijn broertje, graag met hem en heel blij met hem Verteld me nog geregeld dat hij dankbaar is voor zijn broertje, me man en ons gezin Ik dacht dat ik voorzichtig moest zijn met vragen op zijn broertje te letten terwijl hij er juist heel blij van word Gaf en geeft ook voordelen Even rustig douchen of eten koken

één maand geleden

Dank je wel voor je reactie!

één maand geleden

Ik heb 2 dochters van 9 en 4 en nu weer in verwachting. Ze vinden het allebei fantastisch. Hoe is jou situatie Fem?

één maand geleden

Ik heb zelf 2 dochters van 12 en 9, zij zijn altijd bij mij ivm overlijden vader 9 jaar geleden. Mijn vriend heeft 2 meiden van 8 en 9 die om de week bij ons zijn.

één maand geleden

Reactie op Amy5

Ik heb 2 dochters van 9 en 4 en nu weer in verwachting. Ze vinden het alleb ...
En dit is jullie eerste kindje samen?

één maand geleden

Reactie op Fem 🦋

Ik heb zelf 2 dochters van 12 en 9, zij zijn altijd bij mij ivm overlijden ...
Oei dat moet een heftige tijd voor je zijn geweest jeetje! Ja dit is ons eerste kindje, hij had nog geen kinderen. Wat een gezellige boel zo’n groot gezin, hoe gaan de 4 meiden met elkaar om? Weten ze het al ?

één maand geleden

Ik heb een zoon van 10 met mijn ex. Hij weet het nog niet, nu 6+5. Volgende week de eerste echo Ivm co ouderschap is hij rond de herfstvakantie 3 weken bij zijn vader. We willen het daarvoor wel vertellen zodat hij ook even de tijd heeft om te wennen aan het idee. We gaan het hem vertellen door hem een rugby shirt met big bro erop te geven. Zijn favo sport, ook die van mijn vriend. Idee komt ook van mijn vriend. Ik denk dat mijn zoon het heel leuk gaat vinden, echter wordt hij nogal eens negatief beïnvloed door zijn vader dus ben benieuwd hoe dit gaat lopen…..

één maand geleden

Reactie op Amy5

Oei dat moet een heftige tijd voor je zijn geweest jeetje! Ja dit is ons e ...
Zeker is heel verdrietig geweest, al heeft het ook zoveel inzichten gebracht en mij als mens zoveel “rijker in lessen”. De meiden vonden het hier alle 4 geweldig, onderling gedragen ze zich ook echt als zussen. Als je niet beter zou weten dan zou je niet eens denken dat we samengesteld zijn. Wat bijzonder dat jullie ook nog een kleintje mogen krijgen. Zal voor jullie beide heel bijzonder zijn.

één maand geleden

Reactie op OprechteCyclaam313116

Ik heb een zoon van 10 met mijn ex. Hij weet het nog niet, nu 6+5. Volgen ...
Wel spannend dan ook zeg! Maar wat een leuk idee 💡 hoe is je vriend eronder?

één maand geleden

Reactie op Fem 🦋

Wel spannend dan ook zeg! Maar wat een leuk idee 💡 hoe is je vriend eronde ...
Mijn vriend vind het super leuk maar ook spannend! Het is zijn eerste. Maar als ik zie hoe hij met mijn zoon is weet ik zeker dat hij een lieve en goede vader zal zijn

één maand geleden

Reactie op Fem 🦋

Zeker is heel verdrietig geweest, al heeft het ook zoveel inzichten gebrach ...
Mooi om te lezen ❤️ er komt vast een bijzonder mooie tijd voor jullie aan🙏🏼